Autor Wiadomość
Michal2008
PostWysłany: Sob 11:11, 21 Gru 2024    Temat postu:

Dzięki za odp. Jest jeszcze desert x, kozak, ale poza budżetem…
henio12323
PostWysłany: Sob 9:50, 21 Gru 2024    Temat postu:

na forum ktma szukasz dobrej konkurencji ? Razz bedzie ciezko
ogólnie to zajmuje sie serwisowaniem motocykli na codzień, i nie bardzo widze konkurencje dla ktma - chyba ze masz nieograniczony budżet

wszystkie tansze/podobne motocykle zawsze maja jakies wieksze braki względem ktma, albo waga, albo osiagi, albo jak np moto guzzy czy aprilia to troche egzotyki, nikt ci nie bedzie chciałtego naprawiać - chyba ze masz aso pod domem, a tam czasami ceny potrafia byc niezłe, nie chodzi ze aso po prostu nie ma alternatywy i sa inne ceny. do tego dosc mało częsci na wyposazenia dodatkowe, w ktmie masz cała ksiazke powerpartsów, kufry 5 rodzai, płyty, osłonki - jak ktos zaczyna wiecej jeździc potrafi nieźle doposazyc fure pod siebie, do moto guzzi znajdziesz moze na aliexpres jakies naklejki Razz
fajniejsza alternatywa sa motocykle droższe moze ducati ale - sa drozsze i tak samo - troche egzotyczne potrafia byc, jedynie co to mogą w niektórych aspektach fajniej jeździc.

takze ktm to moim zdaniem takie wyposrodkowane moto - jeszcze nie najdrozsze, duzo akcesoriów, jeździ bardzo poprawnie
Michal2008
PostWysłany: Pią 12:01, 20 Gru 2024    Temat postu:

Dobra na przyszły sezon będę szukał nowego moto Smile jak ktoś będzie miał coś ciekawego do sprzedania proszę o PW (890 adventure w wersji standard 21-22r).

Trochę przespałem temat bo mogłem potestować trochę moto w mijającym sezonie ale wyszło jak wyszło. Drążę temat dalej szukając alternatywy dla kata:

- aprilia tuareg 660
- moto guzzi v85 TT Razz
- tiger 800/900
- africa twin 1000 adv sport
- vstrom 800de/1050de

dalej na papierze do moich zastosowań jest ktm, ale...
henio12323
PostWysłany: Wto 7:42, 29 Paź 2024    Temat postu:

vstorm i wrażenia - to sie wuklucza, nie jeździłem jakos sczególnie ( krótka jazda testowa 1-2 km ) ale czuc ze to typowa japonia, mało sztywna "rama" obsługa przeciętna ( ekranu itd ) abs kiepski, no i oddawanie mocy tez nie takie jak powinno byc w moto tego typu
Michal2008
PostWysłany: Wto 7:38, 29 Paź 2024    Temat postu:

a śmigał ktoś dla porównania v stromem 800DE? jak wrażenia?
Michal2008
PostWysłany: Pią 9:54, 25 Paź 2024    Temat postu:

babel napisał:
Tzn jest jeszcze bliźniak - Norden


tak wiem, akurat rano dziś przeglądałem ogłoszenia - dla mnie brzydal :O
henio12323
PostWysłany: Pią 9:16, 25 Paź 2024    Temat postu:

teraz tak jest ze prawie kazda marka ma cos w podobnej klasie
honda ma trampka
ducati desert x
kawasaki klxa
niektóre sa mocniej lub lzej nastawioen na ciezki teren, tu tez uwazam ze ktm wypada nieźle bo mozna na takim adv skoczyc autostradą w dziki górki teren gdzies w europe i tu i tu sprawdzi sie nieźle
babel
PostWysłany: Pią 9:00, 25 Paź 2024    Temat postu:

Tzn jest jeszcze bliźniak - Norden
Michal2008
PostWysłany: Pią 6:38, 25 Paź 2024    Temat postu:

henio12323 napisał:
tenere 700 - bezposredni "konkurent "


to bardziej chyba konkurent 790? bo mocowo to w tenerze szału nie ma, i bardziej moto nastawione na jazdę jednoosobową w porównaniu właśnie np., do 890 standard.

W moim przypadku nie widzę, za bardzo konkurencji dla KTMa 890 adv standard, coś na pewno jest, ale zazwyczaj słabsze i cięższe sprzęty...
babel
PostWysłany: Pią 6:22, 25 Paź 2024    Temat postu:

Co do zawieszenia w 890 r to ostatnio taka historia lecę szuterkiem ok 100 a tam nagle w poprzek mam drugą polną szutrówkę z koleinami po jakiś traktorze czy terenówce ( głębokie były że hej) - lekko gazu nawet kierownica nie drgnęła i przeleciałem bez najmniejszego strachu . Kozak motocykl Smile
henio12323
PostWysłany: Czw 13:01, 24 Paź 2024    Temat postu:

to ja dodam tylko tez taki offtop troche akurat mam na serwisie tenere 700 - bezposredni "konkurent " , zastanawiam sie kto kupuje ten motocykl i po co, nie ma chyba zadnego aspektu który byłby na korzyśc yamahy, moze na złomie wyjdzie drożej bo cięższa Very Happy zawieszenie - bardzo kiepsko wybiera, mało precyzyjne, moze wygodne do spokojnej jazdy, wygodniejsze bardziej pluszowe niz ktm, na rybki ok, ale pojechac po dziurawym asfalcie szybciej ( takim mega dziurawym ) moto w ogóle nie precyzyjne i nieprzewidywalne, oddawanie mocy - podobnie, do ostrej jazdy kiepsko to działa, sprzęgło kolejny temat - bardzo zero jedynkowe. hamulce - dramat z absem podskakuje dzwignia i wchodzi w gre bardzo szybko, nawet głupia sprawa jak ekran i nawigowanie po menu w ktmie to bajka.
babel
PostWysłany: Czw 12:35, 24 Paź 2024    Temat postu:

Ja z perspektywy prawie roku używania KTM 890R stwierdzam że wg mnie nie ma lepszego dwucylindrowego enduro obecnie na rynku
Zawias/hamulce/silnik elektronika wyważenie motocykla to jest mistrzostwo świata jak dla mnie ( szczególnie że mam 162 cm wzrostu)
W weekend oblecieliśmy ze znajomym ( też na 890 adv R) Rajd Podlaski - kilkaset km offem i to jest mega sprzęt.
Jak trzeba było wlecieć na asfalt to też spokojnie 140 dało się jechać Smile,
henio12323
PostWysłany: Czw 9:11, 24 Paź 2024    Temat postu:

karta słuzy teoretycznie do tego ze jak zgubisz wszystkie kluczyki, to po kodzie mozesz zamówic nacięty juz grot
Michal2008
PostWysłany: Czw 7:50, 24 Paź 2024    Temat postu:

- do czego w KTMie służy Karta KeyCode?
- miałem okazję oglądać wersję R, fajny sprzęt, ale tak jak zakładałem dla mnie będzie odpowiednia wersja standard...
henio12323
PostWysłany: Pon 16:08, 21 Paź 2024    Temat postu:

czy zawiesze4nie lepsze ? to kwestia perspektywy, jest wyzsze, wiekszy skok, wiec niekoniecznie motocykl lepiej bedzie sie prowadził po asfalcie, np w zakrętach. ale duzo osób kupuje Rki dla szpanu ze ma terenówke, a jedyne szutry to widzi z daleka jadac ekspresówkami Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group