Autor Wiadomość
Keny
PostWysłany: Czw 21:36, 06 Wrz 2012    Temat postu:

Z rana 40km (docieranie nowego tłoka) Wink , jutro następne 40 i w sobotę Kociewski he he . Najważniejsze , że zdążyłem z remontem ale ciśnienie było odnośnie czasu Wink
batsopot
PostWysłany: Czw 20:35, 06 Wrz 2012    Temat postu:

tuz za chwilke Smile
lukaszd7
PostWysłany: Czw 14:52, 06 Wrz 2012    Temat postu:

ale dokręcił pisał wiec pewnie empirycznie do tego doszedł..;p a kociecki już tuż tuż ..
mariantofana
PostWysłany: Czw 14:28, 06 Wrz 2012    Temat postu:

pytam tylko bo widzę że w serwisówce napisano 50Nm a nie jak podałeś 45Nm:)
Keny
PostWysłany: Czw 10:01, 06 Wrz 2012    Temat postu:

Jak już wcześniej pisałem składałem wg. manuala , czyli trzema etapami dokręcałem głowicę. Dziś po godzinie jazdy zero problemów ... uff... nic nie cieknie narazie bez niespodzianek... myslę, że już by coś wyszło ...
mariantofana
PostWysłany: Czw 9:41, 06 Wrz 2012    Temat postu:

a robiłeś tak?

– Oil the 4 collar bolts at their threads and their seating surfaces and mount them together with the washers.
– Tighten the collar bolts in a crosswise order as follows.
– At first, tighten them only until you feel a light resistance.
– The second time around, tighten the bolts to 40 Nm/30 ft.lb.
– The third time, tighten them to 50 Nm/38 ft.lb.
Keny
PostWysłany: Śro 19:35, 05 Wrz 2012    Temat postu:

Znowu niespodzianka...... Evil or Very Mad , po złożeniu silnika i zamontowaniu , odpalił od pierwszego ale ... płyn chłodniczy zaczął ciec spod uszczelki głowicy!!! Dokręcałem wg. serwisówki 45nm! Rozmontowałem górę i dokręciłem głowicę mocniej i jest OK. Jutro jazda i chwila prawdy Confused , a Kociewski dosłownie za minutę Wink .
Mam nadzieję, że już dosyć niespodzianek.
Czepek
PostWysłany: Śro 22:38, 29 Sie 2012    Temat postu:

i obowiazkowo po paru minutach zobacz czy plynu nie ubylo
mariantofana
PostWysłany: Śro 22:33, 29 Sie 2012    Temat postu:

najważniejsze żeby nie przegrzewać sprzęta! jazda w całym zakresie obrotów jednak be szaleństw! i jednostajnego pałowania na wysokich obrotach. Cały zakres z umiarem i odpowiednim chłodzeniem oto klucz do sukcesu:)
pozDRo
Czepek
PostWysłany: Śro 21:00, 29 Sie 2012    Temat postu:

sranie w banie kukuryku.
dobrze rozgrzej, pozamulaj przez 20 min, potem jeździj delikatnie, ale na każdych obrotach, i ważne by nie jechac non stop na 1 obr, tylko ciągle zmiennie, np. jedziesz 1,2,3 dosc zwawo, to potem na 4ce zamul, zredukuj, gaz i tak wiesz, ogólnie to normalnie jeździj tylko nie pchaj się na piaskownie czy błota bo wiadomo tam to do odciny, a na samym początku to nie za dobrze dla silnika.
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 20:05, 29 Sie 2012    Temat postu:

Wd serwiówki podczas pierwszej godziny jazdy nie przekraczać 7tys obrtów
I podczas pierwszych 3 godzin nie przekraczać 75% mocy silnika i unikać jazdy na pełnym gazie.
Czyli docierasz tak 1-2 baki Very Happy
Keny
PostWysłany: Śro 19:17, 29 Sie 2012    Temat postu:

Jestem mile zaskoczony serwisem KTM w Poznaniu, wczoraj kurier przywiózł mi zamówiony tryb Very Happy , a "szedł" z Austrii. Czekam jeszcze tylko na przełożenie korby (wał już mam) , mam nadzieję ,że podczas wymiany znowu coś nie "wyskoczy". Przyszły tydzień na złożenie i piątek wyjazd na "Kociewski". Ile mth na dotarcie nowego tłoka .
Keny
PostWysłany: Śro 19:59, 22 Sie 2012    Temat postu:

Łożyska wyciągnięte z karterów (tylko specjalistyczny ściągacz), jutro jadę na prasę i wciskam nowe, zauważyłem, że łożyska , które kupiłem (nie wszystkie oczywiście) posiadają uszczelnienie, chyba je zdemontuję aby było tak jak w orginale. W sobotę jadę zamontować korbę . Blokuje mnie zamówiony tryb (swerwis ok. 10 dni roboczych). Mam nadzieję, że do Kociewskiego zdążę Very Happy .
wójo
PostWysłany: Wto 20:25, 21 Sie 2012    Temat postu:

tyle ze opalarka trzeba mieć wprawę bo można bardzo łatwo przegrzać łożysko tym bardziej bieżnie, często takie nie nadaje się już do użytku.
hacker33
PostWysłany: Wto 17:19, 21 Sie 2012    Temat postu:

wał do zamrażarki a łożysko do piekarnika na 100'C
ewentualnie możesz grzać opalarką.
im większe zrobisz różnice temp. tym łożysko łatwiej wpadnie w swoje miejsce.

tutaj piękny filmik jak to powinno wyglądać
http://www.youtube.com/watch?v=swAccxBopSs

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group