Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 11:11, 18 Lut 2024    Temat postu:

to pruj dalej silnik w koncu cos znajdziesz, zajrzyj do układu przeniesienia napedu rozrusznika
NorbertKTM
PostWysłany: Sob 18:49, 17 Lut 2024    Temat postu:

https://youtu.be/IxS6FnDozpM?feature=shared
Oto Filmik z Inspekcji Całej
Ma ktoś jakiś pomysł ? Z Góry Bardzo Dziękuję
NorbertKTM
PostWysłany: Sob 18:47, 17 Lut 2024    Temat postu:

Witam
Olej spuszczony - można powiedzieć że mieni się mikro opiłkami - nie jest ich wiele - myślę że przy 34 mth to możliwe że standard - Filtr Oleju główny właśnie zawierał takie cząsteczki malutkie - filtr ten na dole silnika nie posiadał niepokojących opiłków .
Gòrny dekiel zdjęty : walki wyglądają jak Nowe - rozrząd na miejscu / przy obracaniu silnika kluczem nie ma skrzypienia - wszystko kręci się z łatwością
Nie wiem już sam o co chodzi
Będę Bardzo wdzięczny za Pomoc / Podpowiedzi co dalej Robić
Korba by się skończyła przy 34 mth ? Silnik nigdy nie rozbierany / nie grzebany / kiedyś miałem korbę w crf250 na wtrysku również i tam opiłków było mnóstwo złotych w Filtrze - silnik stanął całkowicie
KTM się obraca łatwo / nie wyczuwam oporów przy kręceniu / ani najmniejszego pisku
KristofSX
PostWysłany: Czw 22:16, 15 Lut 2024    Temat postu:

hej
nie odpalaj go już,
zrzuć pokrywę zaworów, zobacz jak wyglądają krzywki i rozrząd,
spuść olej, sprawdź filtr filmu olejowego - zobacz czy nie ma syfu,

- to tak na początek,
NorbertKTM
PostWysłany: Czw 20:22, 15 Lut 2024    Temat postu:

Zapomniałam Napisać o Pojemności Silnika - 250
Był też taki dźwięk zaraz po stukaniu zaworów tak jakby jakiś przedmuch był dosłownie - oglądałem silnik i jest cały suchy - dosłownie bez jakiegokolwiek najmniejszego wycieku przy uszczelkach
NorbertKTM
PostWysłany: Czw 20:18, 15 Lut 2024    Temat postu: Exc-f 250 2017 - Bardzo Głośny Pisk zaraz po Starcie

Witam
Kupiłem KTM EXC-F Six Days z Roku 2017
Przebieg jaki Pokazywał 32 MTH od Nowości
( Pojazd Kupiony z Placu Ubezpieczalni w UK )
Wymieniłem Olej oraz Płyn Chłodniczy ( wszystko z stacjonarnego Serwisu z Serwisòwki KTM )
Chodził Super do Czasu Kiedy to Jechałem Nim i Silnik Zaczął Bardzo Głośno Chodzić a mianowicie słyszałem bardzo głośne stuki zaworów
Zatrzymałem się - Sprawdziłem jeszcze Raz stan Płynu Chłodniczego wraz z Olejem w Okienku - wszystko Było Dobrze
Próba odpalenia - straszny Pisk z góry silnika plus gaśnięcie
Po ostygnięciu - zapalam z rozrusznika i jest taki pisk że nie da się stać obok dosłownie przy czym silnik nie chce chodzić jednostajnie
Ma ktoś może jakiś Pomysł ? Co mogło to spowodować w tak małym przebiegu ? Jazda Normalna bez Katowania Sprzętu - Na wyświetlaczu zero Błędów - od czego zacząć inspekcję ? Miałem inne Motocykle od Wielu Lat - zawsze znałem Powód usterek albo się domyślałem - tutaj zupełnie nic nie rozumiem

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group