Autor Wiadomość
Asteros2012
PostWysłany: Wto 20:09, 04 Mar 2014    Temat postu:

między wymianami łożysk nie zmieniałem korby. Zakupiłem grubszą uszczelke 0.8 by pod ułożeniu był ten luz i teraz jest git
wójo
PostWysłany: Wto 19:27, 04 Mar 2014    Temat postu:

moze sprawdz szerokosc wału, przy wymianie korby mógł zostac za szeroki
Asteros2012
PostWysłany: Wto 8:23, 04 Mar 2014    Temat postu:

Odkopie trochę temat. Szukałem info na temat grubości uszczelki pomiędzy kartery do 2suwowej 250. Jak nigdy nie miałem problemu nawet z używaną uszczelką to teraz wał ledwo się obraca po skręceniu. Łożyska jeszcze porządnie pomierzę brakuje mi jedynie starej bieżni wew. Słyszałem że standardowe wymiary uszczelek to 0.5 lub 0.7. Jak sprawdzałem szczelinomierzem to przy 0.65 wał chodzi jak powinien. Łożysk nie musiałem wbijać(po podgrzaniu karterów i schłodzeniu łożysk za oknem same wpadły w kartery) Ew jaki powinien być luz miedzy wałem a karterami z obu stron bo tego też nie mogłem znaleźć w serwisówce.
wójo
PostWysłany: Wto 20:32, 21 Sie 2012    Temat postu:

uszczelki oczywiście tylko oryginały, na zamiennikach tez będzie jeździć ale większe prawdopodobieństwo ze co popłynie.

z tymi grubościami to kolega 4tSTUNT pomylił 2t z 4t. w 2t dobiera się odpowiedniej grubości uszczelki pod cylinder.
mariantofana
PostWysłany: Pon 19:57, 20 Sie 2012    Temat postu:

4tSTUNT ale ty głupoty fandzolisz. I w SX i w EXC są obie uszczelki takie same poza tylko w poszczególnych pojemnościach różnią się średnicą. I wcale tego nie usłyszałem ani kolega kolegi mi nie powiedział. Sprawdziłem w katalogu części. i radziłbym każdemu, kto ma wątpliwości sprawdzać dokładnie materiały producenta. W większości przypadków rozwiewa to wszelkie wątpliwości na starcie.

Keny,

dołóż z 2 lub 3 stówki i kup komplet porządnych uszczelek. Skoro sama uszczelka pod głowicę w serwisie kosztuje 1/3 ceny tego zestawu to pomyśl jakiej jakości jest ten zestaw...
ale oczywiście uszczelka pod głowicę od 450sx będzie pasowała ponieważ tłok i cylinder w 520 exc/sx i 450sx ma tę sama średnicę 95mm
pozDRo
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 11:40, 18 Sie 2012    Temat postu:

A co do tego czy do ciebie będą pasować tgo słyszałem opinie że jest inna grubość uszczelki pod cyca albo pod głowicę i tym różnią się uszczelki sx od exc, więc możliwe że zestaw niepodejdzie.
krzysiek93
PostWysłany: Sob 11:33, 18 Sie 2012    Temat postu:

ktm 450 sx/xc ma inny skok tłoka ale średnica cylindra jest taka samą jak w ktm 520exc/sx czyli 95mm. TO ktm 450 exc/mxc ma inną średnice cylindra 89mm w serwisówce wszystko jest napisane.
Keny
PostWysłany: Sob 9:50, 18 Sie 2012    Temat postu: Uszczelki

Muszę kupić kpl. uszczelek do KTM 520 EXC. W związku z tym szukałem na Allegro i znalazłem nw. kpl. :
http://allegro.pl/motojapan-uszczelki-ktm-450-sx-xc-smr-520-sx-i2567877904.html
Podczas rozmowy ze sprzedawcą nie uzyskałem informacji czy będą pasować do 520EXC Sad , opisane są 450 sx , xc , smr oraz 520SX. Zastanawiam się czy podejdą pod EXC. Dziwi mnie fakt , że uszczelki 450 i 520 są identyczne , tzn. średnica cylindra jest inna i wg. mnie uszczelka pod np. głowicę powinna być większa do 520? Uszczelki tajwańskie i wg. sprzedawcy sprawdzone w "boju".

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group