Autor |
Wiadomość |
RECZEK |
Wysłany: Pią 17:44, 20 Paź 2023 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | z zewnątrz wiecej rzeczy niz poziom oleju nie sprawdzisz, moze byc wiele przyczyn, pekniecie, uszkodzona/ niskiej jakosci uszczelka, złe poskręcanie, podwiniete pierscienie, złe pasowanie tłok/cylinder, niesprawne pompy oleju |
stawiam na bypass sprawdzone zostały pierścienie tłok itp ale zobaczyłem że olej zatrzymuje się w komorze walu. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pią 9:27, 20 Paź 2023 Temat postu: |
|
z zewnątrz wiecej rzeczy niz poziom oleju nie sprawdzisz, moze byc wiele przyczyn, pekniecie, uszkodzona/ niskiej jakosci uszczelka, złe poskręcanie, podwiniete pierscienie, złe pasowanie tłok/cylinder, niesprawne pompy oleju |
|
 |
RECZEK |
Wysłany: Czw 19:12, 19 Paź 2023 Temat postu: ktm lc4 kopci po remoncie |
|
Witam, ktm lc4 620 2003 dymi po generalnym remoncie myślałem o głowicy ale głowica w czasie remontu była oddana do serwisu pomimo tego została oddana jeszcze raz do innego serwisu który stwierdził że głowica jest w idealnym stanie
został wymieniony tłok, nowa tuleja, nowe kartery, korba, wszystkie nowe łożyska, świeca, uszczelki, magneto i odnowiona głowica
po remoncie został odpalony wiadomo że po remoncie zawsze dymi ale po paru od paleniach dalej dymi nie jestem w stanie sprawdzić czy po długiej jeździe przestanie kopcić bo jeszcze gaźnik jest do zrobienia
dowiedziałem się że pierścienie mogły puścić, tłok pulchnieć lub za dużo oleju nalane
na co jeszcze zwrócić uwagę?
edit pierścienie nie puściły tłok raczej nie pulchnie
ale w komorze gdzie jest wał zostaje olej i nie podaje dalej więc wina smarowania |
|
 |