Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 6:57, 02 Sie 2023    Temat postu:

tak obojetne jak tarcze.
nujorczesky
PostWysłany: Wto 14:12, 01 Sie 2023    Temat postu:

Dzięki. czyli przekładki o grubości 1,0mm skrajnie zewnętrzne, te o grubości 1,4mm w środku, a tarcze bez znaczenia? Pytam, bo w paczce przyszło mi pomieszane, dwie najcieńsze przekładki - te 1,0mm wyjąłem z pudełka i były obok siebie...
henio12323
PostWysłany: Śro 15:46, 26 Lip 2023    Temat postu:

i tak i nie, chyba nie spotkałem sie zeby jakas instrukcja o tym mówiła ( chyba raz jakeis suzuki cos wspominało... ) ale warto zakłądac jedna strona, w takich motocyklach zaokrąglona strona w strone silnika
nujorczesky
PostWysłany: Śro 11:24, 26 Lip 2023    Temat postu:

Jeśli jeszcze temat nie zlikwidowany to mam jeszcze pytanie - tarcze mają dwie krawędzie - ostrą i zaokrągloną. Pomijając kolejność składania to czy ma znaczenie która krawędź idzie od strony silnika, która od pokrywy sprzęgła?
nujorczesky
PostWysłany: Sob 21:35, 22 Lip 2023    Temat postu:

Problem znaleziony - zjarane sprzęgło. Tarcze o przekładki czarne, tylko zewnętrzne miało swój kolor. Dzięki Henio za sugestie i chęć pomocy. Temat do usunięcia. Pozdrawiam
henio12323
PostWysłany: Sob 10:14, 22 Lip 2023    Temat postu:

to nie musi byc mikrometryczna dokładnosc, wystarczy przyłozyc nozyk do tapet czy suwmiarke
nujorczesky
PostWysłany: Pią 20:52, 21 Lip 2023    Temat postu:

Wg garażowych pomiarów plaski jak dziewczyny Polańskiego... Da się to zmierzyć w miarę precyzyjnie w garażowych warunkach?
henio12323
PostWysłany: Pią 20:22, 21 Lip 2023    Temat postu:

a talerz wychodzi na prosto czy w stozek ? moze trzeba doregulowac
nujorczesky
PostWysłany: Pią 19:45, 21 Lip 2023    Temat postu: exc-f 350, 2019, sprzegło

Witam,
mam problem ze sprzęgłem - excf350, 2019, 280mth. Ponieważ od jakichś 150mth sprzęgło zaczęło się sklejać i miałem problem z odpalaniem na ciepłym z wbitą jedynką (za każdym razem po porządnym rozgrzaniu silnika na postoju wbijając jedynkę, nawet po "rozklejeniu" sprzęgła przed odpaleniam silnik gasł) przy 205mth wymieniłem kompletne sprzęgło OEM + gumowe tłumiki. Talerz (sprężyna talerzowa) nadal został ustawiony na środkowy zestaw otworów ( tak było od fabryki) i problem znikł. Było super przez 4 wymiany oleju ( ipone katana 10W50) ale problem wrócił. Dziś wymieniłem zestaw naprawczy pompy sprzęgła OEM, zaworek (ta pastylka w zbiorniczku) i oring na wysprzęgliku, wszystko dobrze wyczyszczone i odpowietrzone ale nic to nie dało. Przy wymianie sprzęgła sprężyna talerzowa "na oko" była ok (nie odkształcona), kosz bez luzów. Jakieś sugestie? Docisk do wymiany?

Pozdrawiam
m.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group