Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 6:57, 02 Sie 2023 Temat postu: |
|
tak obojetne jak tarcze. |
|
 |
nujorczesky |
Wysłany: Wto 14:12, 01 Sie 2023 Temat postu: |
|
Dzięki. czyli przekładki o grubości 1,0mm skrajnie zewnętrzne, te o grubości 1,4mm w środku, a tarcze bez znaczenia? Pytam, bo w paczce przyszło mi pomieszane, dwie najcieńsze przekładki - te 1,0mm wyjąłem z pudełka i były obok siebie... |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Śro 15:46, 26 Lip 2023 Temat postu: |
|
i tak i nie, chyba nie spotkałem sie zeby jakas instrukcja o tym mówiła ( chyba raz jakeis suzuki cos wspominało... ) ale warto zakłądac jedna strona, w takich motocyklach zaokrąglona strona w strone silnika |
|
 |
nujorczesky |
Wysłany: Śro 11:24, 26 Lip 2023 Temat postu: |
|
Jeśli jeszcze temat nie zlikwidowany to mam jeszcze pytanie - tarcze mają dwie krawędzie - ostrą i zaokrągloną. Pomijając kolejność składania to czy ma znaczenie która krawędź idzie od strony silnika, która od pokrywy sprzęgła? |
|
 |
nujorczesky |
Wysłany: Sob 21:35, 22 Lip 2023 Temat postu: |
|
Problem znaleziony - zjarane sprzęgło. Tarcze o przekładki czarne, tylko zewnętrzne miało swój kolor. Dzięki Henio za sugestie i chęć pomocy. Temat do usunięcia. Pozdrawiam |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Sob 10:14, 22 Lip 2023 Temat postu: |
|
to nie musi byc mikrometryczna dokładnosc, wystarczy przyłozyc nozyk do tapet czy suwmiarke |
|
 |
nujorczesky |
Wysłany: Pią 20:52, 21 Lip 2023 Temat postu: |
|
Wg garażowych pomiarów plaski jak dziewczyny Polańskiego... Da się to zmierzyć w miarę precyzyjnie w garażowych warunkach? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pią 20:22, 21 Lip 2023 Temat postu: |
|
a talerz wychodzi na prosto czy w stozek ? moze trzeba doregulowac |
|
 |
nujorczesky |
Wysłany: Pią 19:45, 21 Lip 2023 Temat postu: exc-f 350, 2019, sprzegło |
|
Witam,
mam problem ze sprzęgłem - excf350, 2019, 280mth. Ponieważ od jakichś 150mth sprzęgło zaczęło się sklejać i miałem problem z odpalaniem na ciepłym z wbitą jedynką (za każdym razem po porządnym rozgrzaniu silnika na postoju wbijając jedynkę, nawet po "rozklejeniu" sprzęgła przed odpaleniam silnik gasł) przy 205mth wymieniłem kompletne sprzęgło OEM + gumowe tłumiki. Talerz (sprężyna talerzowa) nadal został ustawiony na środkowy zestaw otworów ( tak było od fabryki) i problem znikł. Było super przez 4 wymiany oleju ( ipone katana 10W50) ale problem wrócił. Dziś wymieniłem zestaw naprawczy pompy sprzęgła OEM, zaworek (ta pastylka w zbiorniczku) i oring na wysprzęgliku, wszystko dobrze wyczyszczone i odpowietrzone ale nic to nie dało. Przy wymianie sprzęgła sprężyna talerzowa "na oko" była ok (nie odkształcona), kosz bez luzów. Jakieś sugestie? Docisk do wymiany?
Pozdrawiam
m. |
|
 |