Autor Wiadomość
Boro
PostWysłany: Pon 14:00, 03 Kwi 2023    Temat postu:

Były wersję z zaworem, u mnie jest na 2 pompach czyli zaworu nie ma, sprawdzałem obie pompy i drożność kanałów wszystko jest ok, remont zrobiony tak jak należy, głowica cała zrobiona, cylinder zatulejowany pod nowy tłok, a jest tak samo jak przed remontem czyli raz dymi ostro, a raz mało co, na wolnych dopóki się nie przegazuje nie dymi nic, już dosłownie nie wiem czego się tam czepić bo sprawdziłem chyba wszystko, chyba oczywiście bo dalej się nic nie zmieniło xD
Gość
PostWysłany: Pon 11:38, 03 Kwi 2023    Temat postu:

Olej sprawdzaj 4-5min po zgaszeniu silnika to nie będzie zdziwienia:). Z tego co pamiętam były wersje tego silnika z zaworem w skrzyni korbowej. W książce serwisowej masz to wszystko dokładnie opisane. To że moto dymi po remoncie nie oznacza że remont był zrobiony zgodnie ze sztuką, tym bardziej, że jako właściciel LC4 po remoncie, szukasz oleju u silniku:)Smile
Boro
PostWysłany: Nie 10:08, 02 Kwi 2023    Temat postu: Lc4 dymi i dymi

Witam, mam taki problem z lc4 620, dymił na niebiesko więc zrobiłem mu cały remont, głowica zrobiona, tłok nowy i zrobiona tuleja pod nowy tłok, a silnik jak dymił tak dymi nic się dosłownie nie zmieniło, którędy jeszcze tam się może dostawać ten olej? Jest jakoś zawór w skrzyni korbowej do odprowadzenia oleju? Bo strasznie duże ciśnienie jest w skrzyni, i do tego jak by ten olej się gdzieś w tym silniku zbierał bo raz jest na miarce full a raz nie ma nic xD

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group