Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Sob 10:41, 11 Sie 2012    Temat postu:

masakra
Czepek
PostWysłany: Sob 10:14, 11 Sie 2012    Temat postu:

jak czytam ten temat to az mi sie przykro robi.
zmieniles dysze na mniejsza bo chlapał z wydechu...
1. dysza glowna steruje tylko wysokimi obrotami.
2. wysokich obrotow zaraz po zlozeniu ten motor nie powinien widziec, a tym bardziej 1,2,3,4 i pi*a bo to najgorsze co mozna zrobic, te sprzety nie lubia pałowania na prostej
3.jak nie masz pojecia o regulacji to się za nią nie zabieraj
4. zeby wykrzywic pierscien toi juz na prawde....
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 16:17, 09 Sie 2012    Temat postu:

Nie no miodzio.. Zakręć śrubkę od mixtury bo po co..
barek253
PostWysłany: Czw 15:13, 09 Sie 2012    Temat postu:

hhahahaha weź chłopie nie kombinuj
jak sie nie znasz nie baw się gaźnikiem już to mówiłem
daj starą dysze iglica na środku nie żadne podnoszenie na maksa i śruba powietrza wykręć 2 obroty
do ustawiania obrotów jałowych powinieneś miec pokrętło

wstaw fotke gaźnika najlepiej
Adiktm125
PostWysłany: Czw 12:41, 09 Sie 2012    Temat postu:

Myslamem nad ustwieniem tak dysza 160 iglica na maxa i wkrecona srubka od powietrza , zeby zniwelowac obroty jalowe , a jest cos takiego w tych gaznikach jak regulacja obrotow?
bully
PostWysłany: Czw 10:16, 09 Sie 2012    Temat postu:

serwisówki ani manuala nie znalazłem , ale w fiszkach 125 z gaxnikiem 37 podają dysze 190,210, 215 wiadomo w zależności od wysokości i temp.
Najlepeij wstaw 210 i sprawdz spalanie na pełnej piź..ie.
Adiktm125
PostWysłany: Śro 15:04, 08 Sie 2012    Temat postu:

Szukałem takiej serwisowki i nie mogłem znaleźć , jest to sx 125 z 96roku .
Może ma ktoś takiego >?
Może mi ktoś pomóc znaleźć odpowiedz jaka tam ma być dysza ? Gaźnik dell'orto 37
bully
PostWysłany: Śro 8:05, 08 Sie 2012    Temat postu:

Mi się tam nic nie leje z wydechu, jest jedynie delikatnie tlusty w środku.

Co to za olej?
po pierwsze masz tuleje wiec pasowanie musi być większe, nie wiem ile kto ci zrobił moze bylo za male, czy wogole był honowany? dwa tuleje trzeba docierać niestety w żadnym wypadku nie można przegrzac silnika, trzy zobacz jaka dysza powinna byc a nie kombinuj, bo za malo paliwa to dla silnika gorzej niz za dużo.
barek253
PostWysłany: Śro 8:03, 08 Sie 2012    Temat postu:

jak masz krzywo dopasowany dyfuzor zawsze się będzie lało wystarczyło dać silikonu i uszczelnić
a olej i tak czy siak lałeś do duszy
kup jakiegoś porządnego motula 800 lub samuraja zobacz w serwisówce jaka powinna być orginalnie dysza i wtedy zakładaj pierścień i odpalaj sprzęta
Adiktm125
PostWysłany: Wto 22:02, 07 Sie 2012    Temat postu:

Jak mu odkrecalem również się lalo bo poprostu mial za duża dysze i nie przepalał .
Castrol actevo to połsyntetyczny olej , a power 1 syntetyk znacznie droższy , aprilia rs latam cały czas na actevo i jest git.
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 20:53, 07 Sie 2012    Temat postu:

Olej leci jak się słabo odkręca w 2T lub zła mieszanka jest, a co do oleju to naprawdę jakieś gówno... To nie komarek i tym bardziej że moto na dotarciu to jaks pożądny olej a nie .. Jakiś castrol power racing 2T do mieszanki lub coś
barek253
PostWysłany: Wto 19:02, 07 Sie 2012    Temat postu:

w większości motocykli sie leje to nic nadzwyczajnego
Adiktm125
PostWysłany: Wto 18:54, 07 Sie 2012    Temat postu:

Dysze zmieniale dlatego ,ze lala mi sie nieprzepalona mieszanka z wydechu.
barek253
PostWysłany: Wto 17:40, 07 Sie 2012    Temat postu:

co to z gówniany olej do czego to w ogóle?
i po co zmieniałeś tą dysze?w tym trzeba byc obcykanym żeby sie tak bawic
Adiktm125
PostWysłany: Wto 14:53, 07 Sie 2012    Temat postu:

Olej castrol aktevo . Słuszałem ,ze na dotarciu niektórzy nawet leja 1:25
Wydaje mi się ,że dysza 210 była zalożona celowo przez poprzedniego właściciela po to by cylek mial nadmiar mieszsnki przez co lepsze chłodzenie ,smarowanie , by się nie zatarł .
Na dyszy 210 katowałem po żwirowni i było super ,na 160 zatarł się po 2min jazdy .

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group