Autor Wiadomość
Czepek
PostWysłany: Sob 18:32, 04 Sie 2012    Temat postu:

wkrec helicoila
jess34
PostWysłany: Sob 18:22, 04 Sie 2012    Temat postu:

Ja tu czegoś nie czaje, jest system do naprawiania gwintów, a Wy coś rzeźbicie , chciałem pomóc , powodzenia
Asteros2012
PostWysłany: Pią 22:33, 03 Sie 2012    Temat postu:

Jak potrzeba śrub z "tuleją" na te m7 przegwintowane to biorę m8 i w garażowy sposób toczę tę śrubę na tuje o średnicy 7mm i gwintuje końcówkę którą mi potrzeba na m7.

Wkładam wiertare w imadło wkładam śrubkę jak wiertło włączam średnie obroty i piłuje wybrane miejsce pilnikiem. Sprawdzam co chwila jaką mam średnice
manta19
PostWysłany: Pią 22:21, 03 Sie 2012    Temat postu:

Ja zerwane gwinty srub M6 reanimowałem w ten sposób,ze przegwintowałem na M7 i zastosowałem śruby np z miski olejowej od Fabi.....Trzyma dekiel jak jasny piorun,a jeżeli chcesz dłuższe sruby karterowe tak przerobić to nie wiem czy nie musiałbyś ich najpierw rozkręcić i wtedy przegwintować,do tokarza albo dobry sklep ze srubami kupić M7 8.8 albo 10 twardości i nie wierze ze bedzie lipa.Pozdro
4tSTUNT
PostWysłany: Pią 22:11, 03 Sie 2012    Temat postu:

A może po prostu spróbować wykrętakiem wykręcić uszkodzone śruby?
Asteros2012
PostWysłany: Pią 21:51, 03 Sie 2012    Temat postu:

Sylikon to nie beton nie wykruszy się dobrze zastosowany wytrzyma. Wiadomo dziury nim nie załatasz ale połączenia np karterów wytrzyma.
jess34
PostWysłany: Pią 13:10, 03 Sie 2012    Temat postu:

a silikonem to se można łazienkę montować, w połączeniach kartera -etc,metal o metal a nie rzeźba hu..e skąd - nie wiem jak silikon ma wytrzymać przy drganiach i naprężeniach w offroadzie, wszystko ma być spasowane na ciasno
jess34
PostWysłany: Pią 13:04, 03 Sie 2012    Temat postu:

ten system naprawia gwinty i śruby naprawiałem nim nawet zerwane ogwintowanie świecy zapłonowej w aucie i jeżdżę już ponad 80 000 km pozdro
maciek
PostWysłany: Czw 8:54, 02 Sie 2012    Temat postu:

Wyczyść wszystko dobrze i odtłuść rozpuszczalnikiem posmaruj silikonem najlepiej samochodowym do uszczelniania silników odporny na olej i skręć tak, aby śrubki wycisnęły silikon miedzy karterem a wysprzeglikiem poczekaj aż wyschnie powinno trzymać
jess34
PostWysłany: Czw 8:47, 02 Sie 2012    Temat postu: gwint

system nazywa się V COIL lub coś koło tego naprawiałem gwint w karterze i wydaje mi się, że jest mocniejszy od oryginału-co do nazwy, w przeglądarce wyświetli Ci się poprawna nazwa
minipique
PostWysłany: Śro 19:10, 01 Sie 2012    Temat postu: zepsuty gwint w srubach silnika co robic?

Witam, odkryłem że mam zepsuty gwint w jednej ze srubek w silniku przy tym elemencie od sprzegla (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) i przez to ciutke tam olej sie saczya takze w srubce od sprawdzania poziomu oleju w silniku i tez sie tam saczy. Pytanie moje co z tym zrobic teraz? Co gorsza sruby od kontroli oleju nie da sie wykrecic. Tą od sprzegła się da.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group