Autor Wiadomość
wójo
PostWysłany: Sob 20:50, 01 Wrz 2012    Temat postu:

pewnie chodziło o regeneracje amorka
Lam3r
PostWysłany: Sob 20:47, 01 Wrz 2012    Temat postu:

Dobra dobra Very Happy Ja tu prosze o opinie nt exc do ktorego dalem link Razz

Przebieg 120 mth (realny?) po wymianie zaworow, lozysk (nie liczac silnika) i wielu dupereli, co swiadczy o tym ze moto bylo jakos regularnie serwisowane a nie stosowano patentow. Chyba warto...

Zastanawia mnie jedna rzecz. Exc ma z tylu pds, wiele osob uwaza to za zalete bo jego naprawa to podobno koszt +/- 150 zl w przeciwienstwie np do amora yamahy wr. Wiec dlaczego tutaj koles napisal o renegeracji tylnej zawiechy WP - 650 zl (?)
KristofSX
PostWysłany: Sob 20:36, 01 Wrz 2012    Temat postu:

300mth bez remontu? wtf! Wink
lukaszd7
PostWysłany: Sob 8:20, 01 Wrz 2012    Temat postu:

kto rusza silnik po 120 mth w ktm 525.. ja na swoim zrobiłem prawie 300 i jak rozebrałem to spokojnie mozna było jeszcze latac do 400 pofilaktycznie remont..
Lam3r
PostWysłany: Pią 15:51, 31 Sie 2012    Temat postu:

Lancuszek wymienie i tak profilaktycznie, to zaden koszt. Licze sie z tym, ze w takich motocyklach jest zawsze cos do zrobienia. Chodzi mi raczej o jakas grubsza generalke. Jezeli moto faktycznie ma 120 mth, jest po wymianie pierscieni i zaworow, to powinien jeszcze chyba sporo przelatac?
bully
PostWysłany: Pią 9:22, 31 Sie 2012    Temat postu:

na dwa sezony może nie bo piszą że łańcuszka nie wymienili. coś napewno bedzie do roboty, tylko skąd oni te "konie" biorę, 525 exc ma co najwyżej 56KM
Lam3r
PostWysłany: Czw 12:00, 30 Sie 2012    Temat postu:

Ktos moze jest z okolic i kojarzy tego kata?

http://otomoto.pl/ktm-exc-525-M3273847.html

Co sadzicie o tej sztuce? Wszystkie drobne wymiany i czynnosci serwisowe pieknie opisane. Jezeli przebieg jest oryginalny to powinno byc zdrowe moto na 2 sezony, prawda?
czarnysm
PostWysłany: Sob 12:29, 18 Sie 2012    Temat postu:

wachacz od 2005r byl juz taki w kazdym exc
wójo
PostWysłany: Pią 21:32, 10 Sie 2012    Temat postu:

to jest rama i wachacz z 2005r czyli wszystko by sie zgadzalo a rame przemalowac mozna sobie dla kaprysu, na to bym nie patrzył.
Lam3r
PostWysłany: Pią 17:47, 10 Sie 2012    Temat postu:

No wlasnie, dosyc tanio. Z drugiej strony zostanie mi troche kasy zeby zrobic ewentualny remoncik i miec pewny sprzet na lata, zakladajac ze koles klamie, wiec i tak sie oplaca.

Co do rejestracji no to chyba nie leci w kulki z tymi papierami, bo przeciez to sie i tak wszystko zweryfikuje na miejscu, zreszta na fotkach ma jakas tabliczke. Albo jezdzil na angielskiej, bo ma papiery i w razie kontroli moze mowic, ze jeszcze nie zdazyl zarejestrowac.

Nie wiem jak wygladaja te ramy od sxs, ale ta wyglada jak od exc 07, z tym ze one sa czarne, moze ktos przemalowal?

Postaram sie zalatwic jeszcze fotki silnika.
KristofSX
PostWysłany: Pią 17:38, 10 Sie 2012    Temat postu:

11 300 za taki zestaw? albo gorący sprzęt, albo jakaś lipa, albo faktycznie kogos mocno przypiliło, pomarańczowa rama była w sxs od 2007 chyba, robiony pod siebie a nie zarejestrowany jeszcze? trochę dziwne, bo jakbym miał takie SM i kwity , to bym go szybko rejestrował Razz
nie ma zdjęć z całkiem bliska (silnik,rama) żeby cos bardziej ocenić.
Lam3r
PostWysłany: Pią 17:06, 10 Sie 2012    Temat postu:

Jak skontaktuje sie ze sprzedawca to sprawdze.

A teraz jeszcze jeden egzemplarz Very Happy
http://moto.allegro.pl/ktm-exc-525-supermoto-2005r-i2552611005.html
Dosyc atrakcyjna cena. Wahach, licznik, rama z nowszego modelu ( tylko dlaczego pomaranczowa a nie czarna? No i w jakim celu ktos zmienial rame na inna/nowsza? Very Happy )

Sprzedajacy mowil, ze motor aktualnie ma przejechane 90 mth/3200km. W zeszlym roku, gdy go sprowadzil, zrobil generalke silnika (korba/tlok/lozyska/lancuszek) bo motocykl robil "dla siebie". Mowil ze wszystko dziala bez zarzutu, nie kopci, nie bierze oleju.

Co sadzicie? Wyglada niezle, ale czy cena nie jest zbyt podejrzana? Jak na zwyklego exc 05 jest stosunkowo tanio, a ten jest teoretycznie po remoncie i ma kilka bajerow. Chyba ze koles chce po prostu sprzedac motor i zalezy mu na czasie.
KristofSX
PostWysłany: Czw 22:17, 09 Sie 2012    Temat postu:

tak, po vinie możesz sporo sie dowiedzieć - http://www.ktmcyclehutt.com/checkvin.htm
no i sprawdzisz legalność Razz
Lam3r
PostWysłany: Czw 22:12, 09 Sie 2012    Temat postu:

Czyli to jednak Exc, tak? To ze ma miejsca do mocowania lamp to wiem, wlasnie sprzedajacy mowil ze wszystkie kable mozna bez problemu wyprowadzic i wystarczy dokupic lampy/kierunki.

W UK nie byl zarejestrowany - wg wlasciciela byl kupiony w takim stanie, w jakim stoi teraz na allegro.

W zasadzie to wszystkiego sie moge dowiedziec majac numer VIN, tak?
KristofSX
PostWysłany: Czw 19:30, 09 Sie 2012    Temat postu:

Lam3r napisał:


A wiec tam raczej nie ma RFS-a prawda? Bo w sx od 06 byl chyba ten nowy silnik, a w exc od 08.



to jest RFS , RF4 był w 450 sx-f 07 i exc 08

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group