Autor Wiadomość
minipique
PostWysłany: Pon 12:54, 13 Sie 2012    Temat postu:

no wlasnie wiem ze 1;40 wiec jest mozliwe ze go zmulilo przez to ze tyle oleju dawalem? filtr powietrza był dobrze nasaczony olejem jednak
barek253
PostWysłany: Pon 12:51, 13 Sie 2012    Temat postu:

http://img571.imageshack.us/img571/6969/proporcjeolejudomieszan.jpg

1:40 wystarczy
minipique
PostWysłany: Pon 10:00, 13 Sie 2012    Temat postu:

jestem poczatkujacym wiec wybaczcie mi moje bledy:) ostatnio czytalem ksiazke i odkrylem ze robilem za bogata mieszanke bo dawalem 400ml na 10litrow a powinienem 100 na 4 litry i tak teraz mysle ze moze to go zamulilo?
KristofSX
PostWysłany: Sob 22:52, 04 Sie 2012    Temat postu:

chłopaki, nie najeżdzajcie na kolegę, uczy się sprzęta i obsługi, każdy z nas popełnił niejednego babola przy obsłudze, ja kiedyś w mojej pierwszej CZ 516 125ccm nie założyłem krućca do "airboxa" , - bo chciałem tylko przetestować swierzo załozony tłok - efekt łatwy do przewidzenia - błoto w cylku i w pissduuu cała naprawa Razz - to było jakies 15 sezonów temu Razz
Asteros2012
PostWysłany: Sob 22:35, 04 Sie 2012    Temat postu:

Umyj go benzyna wtedy możesz zobaczyć ile syfu jest.
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 21:15, 04 Sie 2012    Temat postu:

Mam wrażenie że pogrążasz się i ewidentnie dałeś plamę, ale na siłę próbujesz się usprawiedliwiać
minipique
PostWysłany: Sob 20:48, 04 Sie 2012    Temat postu:

nie było na nim syfu Smile
Czepek
PostWysłany: Sob 20:46, 04 Sie 2012    Temat postu:

to fajnie pierzesz filtr, ze jeszcze na nim jest stary syf.
minipique
PostWysłany: Sob 19:38, 04 Sie 2012    Temat postu:

i ten filtr nie był calkiem suchy bo byl wczesniej nasaczony olejem i duzo tego tak ze sie caly kleil...
minipique
PostWysłany: Sob 19:36, 04 Sie 2012    Temat postu:

tylko zastanawia mnie jak to jest mozliwe ze jakis syf wlecial jak nie jezdzilem po zadnych lasach itp, tylko odpalam moto i od razu zamula... po tym wycieku
Czepek
PostWysłany: Sob 18:31, 04 Sie 2012    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Najpierw zobacz co jak wygląda. Po tym ustalisz co jest do naprawy/wymiany

byle nie sam bo koles nie ma pojecia o motocyklach jak nie wie ze trzeba nasaczac filtr....
Asteros2012
PostWysłany: Sob 17:23, 04 Sie 2012    Temat postu:

Najpierw zobacz co jak wygląda. Po tym ustalisz co jest do naprawy/wymiany
minipique
PostWysłany: Sob 15:25, 04 Sie 2012    Temat postu:

czyli co przez to jestem tysiaka w plecy? bo musze zrobic tlok i szlif? ;/
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 12:17, 04 Sie 2012    Temat postu:

Filtr nasączasz po to by olej który na nim jest przepuszczał powietrze ale nie pozwalał się przedostawać się pyłowi i innym gówienką. Także nasączasz po to że jak wpadniesz do wody to np filtr który jest nasączony od razu nie zaciągnie wody tylko przez chwilę stawia opór wodzie. W twoim przypadku skoro nie nasączyłeś to tak jak koledzy wyżej ci pisali nie dałeś czystego powietrza czyli np może jakiś kurz(ziarenko piasku) został zassany do silnika i masz psikusa.
minipique
PostWysłany: Sob 12:13, 04 Sie 2012    Temat postu:

no nie nasaczyłem i to samo mi powiedzieli w serwisie ze to przez to i ze mi nasacza go. Czyli jak nasączą znów to bedzie wszystko ok?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group