Autor |
Wiadomość |
Biały_mudzyn |
Wysłany: Czw 13:46, 12 Maj 2022 Temat postu: |
|
Z tym klejeniem sprzęgła to tez kwestia oleju. Ja jeżdżę na motulu 300v 15w60 i na zimno cholernie skleja sprzęgło ale jak moto się rozgrzeje jest idealnie |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pon 16:27, 09 Maj 2022 Temat postu: |
|
ciezko powiedziec, zamienniki sa na pewno jednakowe.... wiele osób tez to pewnie myli bo nei kazdy nawet z katalogiem składa... wiec podejrzewam że silnik nie wybuchnie z drugiej strony z jakiegos powodu tak namieszali, że nie dali dwóch takich samych, wiec podejrzewam że 100% bez znaczenia to nie jest, |
|
 |
Dalti |
Wysłany: Pon 14:52, 09 Maj 2022 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | to nie jest opsiany temat, jedna ma wypaloną literke S, na oko nie rózni sie niczym  |
Wiem... wiem henio ,sorrry . czyli nie ma to żadnej różnicy ?bo akurat tak się składa ,ze jezdnej nich nie ma na stanie.z góry dzieki za info. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pon 12:31, 09 Maj 2022 Temat postu: |
|
to nie jest opsiany temat, jedna ma wypaloną literke S, na oko nie rózni sie niczym  |
|
 |
Dalti |
Wysłany: Pon 11:14, 09 Maj 2022 Temat postu: |
|
Nie chce zakładać nowego tematu bo widzę że mowa o sprzęgle z mojej generacji.(exc 250 2t).2014
A mianowicie ,powiedźcie jaka jest różnica w pośredniej przekładce sprzęgłowej między 1 a ostatnią,bo widzę że rozmiar ten sam a nr. Części inny.jak miałem te dwie razem w ręce to wyglądały identycznie,no ale może coś przeoczyłem.poz |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Śro 6:16, 20 Kwi 2022 Temat postu: |
|
nie ma reguły ile, bo jak ktos sie uprze to mozna je zjarac na jednym wyjeździe
na pewno sa to bardzo duze wartosci, w jednym motocyklu miałem tarcze oryginalne 400-500 godzin
w obecnym, okresowo zaglądam co powidzmy 40 godzin do sprzęgła i oglądam - czesto zmieniam to co najgorsze 1-2 sztuki elementów, mam mniejsza pompe i musze miec w idealnym stanie układ, no i przy okazji działa to sprzegło wzorowo. tarcze bardzo wolno traca wymiar, bardziej przekładki potrafia sie krzywić jak sie przypali gdzies w wąwozach  |
|
 |
kamirr.oo |
Wysłany: Śro 0:46, 20 Kwi 2022 Temat postu: |
|
Właśnie też chyba wezmę OEM.
Tak z ciekawości, Ile Mth wytrzymują Ci Oem tarcze ? I jaki styl jazdy? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:44, 18 Kwi 2022 Temat postu: |
|
ja jestem zwolennikiem OEM, ebc ma jakas dziwną manie dawania mocniejszych sprezyn i zestawy przez to pracują kiepsko... prox i inne chinczyki to chinczyki - jakims super zawodnikiem nie jestem, ale czuje róznice po zmianie oem na prox i prox na oem. oem najlepsza dozowalnośc, mniej sie zuzywa. nie klei sie na zimno...
brałbym pod rozwage proxa np do exc 530 - tam mozna poszaleć z olejem jako ze jest odseparowany układ, a oryginalne sprzegło jest wyjątkowo drogie, ale np 300tka w 2t swieższa - komplet sprzęgła nie jest koszmarnie drogi i tu bym sie nie zastanawiał i brał oem |
|
 |
kamirr.oo |
Wysłany: Pon 18:59, 18 Kwi 2022 Temat postu: Exc 250 2016 Sprzęglo |
|
Panowie, krótkie pytanie.
Jakie na dzień dzisiejszy wrzucić sprzęgło do EXC ?
EBC/ Prox / OEM ?
Różnica w cenie w komplecie jest dosyć spora, ale pytanie jak ma się trwałość OEM do pozostałych.
Ktoś testował ? |
|
 |