Autor Wiadomość
Szymi07
PostWysłany: Pon 21:22, 30 Lip 2012    Temat postu:

No to wszystko jasne jeszcze raz dzięki Smile
KristofSX
PostWysłany: Pon 21:00, 30 Lip 2012    Temat postu:

nie, chodziło o tuleję którą wciskasz w łożysko od zewnętrznej, nie o tą długą rurkę w środku koła , spójrz w manual plz
http://siedlecin.net/KTM/250-525%202003%20spare%20parts%20chasis.pdf
strona 38
Szymi07
PostWysłany: Pon 20:29, 30 Lip 2012    Temat postu:

Która wchodzi między 2 łożyska czy tak Razz
barek253
PostWysłany: Pon 20:22, 30 Lip 2012    Temat postu:

chodziło o tuleje dystansową Very Happy
Szymi07
PostWysłany: Pon 19:51, 30 Lip 2012    Temat postu:

aha czyli db założyłem dzięki z tym że tuleja jest tylko 1
KristofSX
PostWysłany: Pon 19:23, 30 Lip 2012    Temat postu:

zabezpieczenie idzie od strony tarczy hamulcowej,
czyli, wbijamy łozysko, zakładamy zabezepieczenie,wkładamy uszczelniacz,wciskamy tuleję i gotowe, z drugiej strony, tylko łożysko, później uszczelniacz, tuleja i to wszystko
Szymi07
PostWysłany: Pon 19:02, 30 Lip 2012    Temat postu: Sprzączka a uszczelniacz - sprawa łożyska

Witam, jak wiemy to po rozebraniu koła wymieniamy łożysko i uszczelniacze, po 1 stronie nie ma sprzączki (ścisku) lecz po drugiej jest i tu pytanie:

1. wkładam łożysko
2. wkładam sprzączkę i uszczelniacz? czy uszczelniacz i sprzączke?( na odwrót)
Jak na razie założyłem pierwsze łożysko - sprzączka - uszczelniacz gdyż miejsce na sprzączke ( wyżłobienie w ośce jest za daleko bym zmieścił tam uszczelniacz i puzniej dał sprzączkę czyli tak mocno ściśnął uszczelniacz )

Jak to ma być ktoś wie?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group