Autor Wiadomość
camilof
PostWysłany: Pon 8:14, 28 Cze 2021    Temat postu:

mentor napisał:
Wg mnie to te łożysko powinno wejść głębiej, zeby było miejsce na uszczelniacz, a na tulejce dystansowej taki kołnierz, który dociska łożysko.
Strzałką zaznaczyłem o co mi chodzi.


dzięki bardzo za zobrazowanie tego. Faktycznie była wcześniej mocniej wciśnięta nie było luzu między piastą a dystansem. Natomiast teraz jak próbowałem wyjąć to trochę odeszło i nie mogę tego włożyć spowrotem. Spróbuję całkowicie wyjąć i przeczyścić lub zamówić nowy zestaw
mentor
PostWysłany: Pon 6:14, 28 Cze 2021    Temat postu:

Wg mnie to te łożysko powinno wejść głębiej, zeby było miejsce na uszczelniacz, a na tulejce dystansowej taki kołnierz, który dociska łożysko.
Strzałką zaznaczyłem o co mi chodzi.
camilof
PostWysłany: Nie 15:54, 27 Cze 2021    Temat postu:

Dystanse byly zapieczone zrobiłem wd i powoli sie obracają
Pajka
PostWysłany: Nie 13:55, 27 Cze 2021    Temat postu:

Miałem podobnie, u mnie problemem okazały się dystanse id Chińczyków. Po włożeniu starych, koło kręci się bez oporów.
camilof
PostWysłany: Nie 13:54, 27 Cze 2021    Temat postu:

W sumie nic moto ponad rok stało.. wziąłem sie za remont i takie coś
Zapek
PostWysłany: Nie 13:37, 27 Cze 2021    Temat postu:

Wg mnie źle zdystansowane.
A co robiłeś,że taki problem się pojawił ?
camilof
PostWysłany: Nie 11:13, 27 Cze 2021    Temat postu: tylne koło stawia opór - słabo się kręci

Witam dostałem jakiegoś zaćmienia proszę powiedzcie czy tuleje od piast mają się kręcić podczas zakręcenia kołem na luzie? Mam problem jeżeli odkręcę śrubę z ośki koła to jak zakręce koło się ładnie kręci, natomiast jak tą srubę ośki dokręcę to przestają się kręcić tuleje ale też koło stawia MEGA opór. Co może być tego powodem? Jak to prawidłowo powinno chodzić? Wcześniej tego problemu nie było


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group