Autor |
Wiadomość |
Domino731 |
Wysłany: Nie 15:45, 18 Kwi 2021 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedz, idę sprawdzić czy pomoże  |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Nie 14:23, 18 Kwi 2021 Temat postu: |
|
co 30 godzin zawory do wymiany ? takie zawory wytrzymuja nawet kilkaset godzin...
moze olej przelał sie do komory spalania, i nie da sie sprezyć oleju nad tłokiem, mozna odkrecic swiece, powinien sie silnik dac swobodnie kręcic, wywalic nadmiar oleju i ogień dalej, kopniakiem mozna próbwać wywrzeć siłe, olej sie pomału pewnie pierscieniami przesączy ale chwile to potrwa |
|
 |
Domino731 |
Wysłany: Nie 12:51, 18 Kwi 2021 Temat postu: Ktm exc-f 250 2013 - problem z odpaleniem |
|
Eh, a więc nadszedł ten moment. Robiłem dzisiaj podjazd i moto poleciało do góry i leżało do góry nogami przez jakieś 10 sekund. Kiedy zgasiłem i podniosłem zobaczyłem że w filtrze powietrza znajduje się olej silnikowy.
Zjechałem na dół, naciskam rozrusznik i tylko cyka, a kopniak stanął.
Ktm ma 117 mth, kupiłem z 71 mth. Zanim go kupiłem, przy 70 był robiony tłok i zawory w serwisie (tak mówili). Potem okazało się że ktoś ze poskładał głowice i przy 76 znowu trzeba było wymieniać zawory wydechowe. Po tym wszystkim śmigał aż do 106 mth, gdzie znowu trzeba było wymienić jeden zawór wydechowy.
Moje pytanie brzmi co jest przyczyną zablokowania silnika? jak tyle oleju wywaliło do air boxa, a olej przez okienko czarny jak węgiel. |
|
 |