Autor Wiadomość
Figus
PostWysłany: Nie 20:59, 15 Lip 2012    Temat postu:

po co robić znaki jak masz w oryginale poznaczone wszystko. Wał składasz z wałkiem na ori znak, skręcasz karter blokujesz wał śrubką ustawiasz wałek na znaki zapinasz rozrząd i musi wszystko grać.
wójo
PostWysłany: Nie 20:36, 15 Lip 2012    Temat postu:

skoro masz problem z gmp zastanawiam sie jak sobie poradzisz z ustawieniem luzu osiowego wału
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 15:18, 15 Lip 2012    Temat postu:

Dobra już wiem;d
Silnik na stole leży całyVery Happy.
Wał puszczam luzem, składam kartery na znakach na wałkach a gmp przecież chyba znajdę poprzez to że jak założe cylinder z tłokiem to obrócę sobie wałem i tłok będzie na równi z cylindrem i ot to całe gmp znalezione nie;d
wójo
PostWysłany: Nie 13:42, 15 Lip 2012    Temat postu:

a jak znajdujesz gmp przy ustawianiu zaworów gdzie silnik jest zlozony i siedzi w ramie ????????????????????????????????????????????????????
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 20:53, 14 Lip 2012    Temat postu:

No dobra, ale teraz jest w gmp. Wykręce śrubkę od blokady wału, cechy się pokryją a gmp potem przy składaniu reszty jak znajdę?
wójo
PostWysłany: Sob 14:32, 14 Lip 2012    Temat postu:

moe czaje tego tematu, przeciez wszystko sie pokrywa, przekrec wałem w lewo i zobaczysz ze kropka na wale jest miedzy kropkami wałka wyrównowazajacego.
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 12:43, 14 Lip 2012    Temat postu:

No właśnie o to chodzi że to dziwnę że te kropki sie nie pokrywają. Przecież chyba te dwie kropki powinny być pomiędzy tamtą jedną a nie że one są u góry i się nie pokrywają wcale.

Kartery na szczęście całe.

Objaw jadę i nagle zgrzyt jakby skrzynie przemieliło lub coś. Zgasiłem moto, zaprowadziłem do garażu i zacząłem rozbieranie Very Happy. Po wykluczeniu że to nie łożysko na wałku rozrządu byłem prawie pewien że to te i po rozpołowieniu karterów teoria się potwierdziła.
Gierek
PostWysłany: Sob 12:19, 14 Lip 2012    Temat postu:

Wszystko z tego co widzę wydaje się być OK, jedynie koła zębate względem siebie są przekręcone tak że znak ze znakiem nie jest blisko siebie (mimo że jedna kropka wpada w dwie tak jak powinno być), czym się objawiało rozpadanie się łożyska wałka ? czy nie rozwaliło ci karteru ?
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 11:46, 14 Lip 2012    Temat postu: walnięte łożysko na wałku wyważającym problem ze znakami ;/

Spotkała mnie przykra przygoda.. Walnęło mi łożysko na wałku wywarzającym. Nie stało się nie poważnego bo odrazu zgasiłem moto ale mniejsza o to.

Po rozpołowieniu karterów moim oczom ukazał się wałek (prucz sygu z rozsypanego łożyska). Nie pokoi mnie jedna rzecz. Czemu znaki na wałku nie zgadzają się?? Czy mogły się przestawić czy o co chodzi??
Jak będę składał montować wd swoich znaków które naniosłem jak widać na foto czy jak? Tłok jest w gmp i gdybym chciał wd znaków na wałku musiał bym ruszyć przecież wałem;/. Co o tym myślicie?


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group