Autor Wiadomość
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 13:03, 22 Lis 2020    Temat postu:

Jak szukasz czegoś świeżego to Beta Racing 300 2020 wzwyż. Jakość, wykonanie i praca wszystkiego biję konkurencje na głowę, a że KTM ma świetny marketing to tylko przez to są to najlepsze motocykle.

Ale reasumując nie ma znaczenia co za motocykl kupisz, na prawdę, marka model i rocznik nie polepsza twoich umiejętności. Aktualnie stało się bardzo modne kupowanie najnowszych motocykli wśród amatorów po to żeby błyszczeć przed innymi. A że objeżdżają ich goście na starszych motocyklach to już o tym nie wspominają. Taka jest prawda.

Aczkolwiek żeby kupić ładny, zadbany, starszy egzemplarz w Polsce, to jest to nieosiągalne, rzadko kiedy zdarza się coś ciekawego.
wild
PostWysłany: Sob 22:59, 21 Lis 2020    Temat postu:

faktem jest że części do KTM są pod ręką w każdej chwili, wygoda straszna
ale z drugiej strony moje 2020 sherco 300se factory 2T po 85 godzinach nie wymagało jeszcze żadnej części do kupienia. Kupiłem na promocji grudniowej za 34tys plus spodnie/koszula enduro gratis. Co do kopki to fakt przydałaby się ale KTM, Beta też już nie ma jej.
thomas-74-74
PostWysłany: Pią 18:46, 25 Wrz 2020    Temat postu:

Do pl transporty z częściami masz co 2 tygodnie więc w najgorszym razie tyle czekasz,a że to 2t to większość jest na miejscu i sporo podstawowych zamienników Latałem 3 lata Bergiem zresztą to to samo co Hqi rozrusznik to tam katastrofa u nikogo nie działał do końca poprawnie ,albo wcale nawet ten poprawiony z lepszymi przełożeniami,dramat Silnik Beta też ma lepszy i to nie podlega dyskusji.Co do zawiasu w Becie jest to fakt że anoda się wyciera (w ktm też się trafia dosyć często) i masz dwie opcje olać to i zmieniać cześciej olej albo zrobić sobie KYB np z yamaszy.Po tym zabiegu i paru drobnych poprawkach masz moto lepsze pod każdym względem od Berga
Kamool
PostWysłany: Pią 7:29, 25 Wrz 2020    Temat postu:

No tak, to, że do KTMa się dopłaca to każdy wie, ale faktem jest, że jeśli chodzi o dostępność części to nie ma sobie równych w Polsce.

Jednakże nie będę miał zbyt wiele czasu na jazdę - góra 30-40mth w sezonie + jakieś 3-4 wyjazdy na cały weekend - Bieszczady, Rumunia, Ukraina. Z tego względu chcę kupić jak najmłodszy motocykl, i jeśli do Bety tylko są dostępne części, nawet nie na następny dzień tylko na kolejny tydzień lub za 2 tygodnie to chyba na nią się zdecyduje, ponieważ dostanę młodszy rocznik. Oczywiście będę się rozglądał również za Husabergami i Husqvarnami, ale widzę, że jest ich mało.
jachu1111
PostWysłany: Czw 15:18, 24 Wrz 2020    Temat postu:

No tak Sherco 38k no każdy ma swoje zdanie ale masakra że sprzedażą na bank później będzie . A swoją drogą 90% ludzi na forum to tak jak ja typowo hobbysci więc tak kupujesz te250 teraz za 41k do tego tubliss 400, osłona silnika i dyfu 700 . I to tyle ogień latasz aż miło . Ja mam exc350 2018r na wp xplor każdy niby narzeka że zawias kodon ale poklikalem trochę nim i pasi idealni nie chce innego .
HusqvarnaaFC350
PostWysłany: Czw 15:05, 24 Wrz 2020    Temat postu:

Przypominam że Beta jeszcze nie tak dawno również była egzotyczna Smile

Sam sprzedałem 250TPI, 17r MY18 za 28 tys, co wydawało się rzeczą nie możliwa. Fakt faktem zadzwonił jeden klient, przyjechał i zabrał.

Ja osobiście zainwestowałem w egzotykę. Strasznie denerwowało mnie to że po zakupie Husqvarna musiałem wrzucić w nią kupę kasy. Tutaj kupiłem za 38tys nowe Sherco w wersji Factory, 250 w 2T 2020. Jedyny problem do tej pory to problemy ze świecą. Zagłębiając się w gaźnik okazało się że nastawy książkowe są strasznie bogate, po zmianie dysz i iglicy świeca nabrała odpowiedniego koloru. Dodać też trzeba że kontakt z importerem jest utrudniony, nie będę się tutaj rozpisywał dlaczego Smile

Do mnie jednak przemówiło to w jakiej konfiguracji ten motocykl wychodzi na start. Nie będę się rozpisywał co jest bo można sobie to wszystko sprawdzić. A wystarczy spojrzeć na KTM/Husqvarna, co drugi jeździ na dwu komorowce, wkładach KYB albo ConeValve, nie mówiąc o reszcie podzespołów.

Części bez problemu są dostępne, manual jak i work shop również.

Dodam że jestem mechanikiem, więc ta kwestia też zdecydowała o tym że zaryzykowałem idąc w Sherco.
jachu1111
PostWysłany: Czw 11:15, 24 Wrz 2020    Temat postu:

amek721 napisał:
jachu1111 szacun, że udało Ci się opchnąć ktma w poprzedniej budzie w normalnej cenie jakiegoś tpi z 2018 roku Very Happy osobiście przy budżecie nowszej budy nigdy nie brałbym pod uwagę starej budy


Miałem taka zasadę mam zajebiste Moto a uj wystawiam niech sobie stoi na olx Nasmiewali się że mnie komentowali na Facebook nie słuchając nikogo trzymałem cenę i po 7 msc pach klient dzwoni Mow i ze przyjeżdża i zabiera bo szuka sztuki bez wkładu .

Każda zmora znajdzie swego amatora tak powiadala moja babcia 😉
amek721
PostWysłany: Czw 11:06, 24 Wrz 2020    Temat postu:

jachu1111 szacun, że udało Ci się opchnąć ktma w poprzedniej budzie w normalnej cenie jakiegoś tpi z 2018 roku Very Happy osobiście przy budżecie nowszej budy nigdy nie brałbym pod uwagę starej budy
Tomokat
PostWysłany: Czw 11:03, 24 Wrz 2020    Temat postu:

jachu1111 napisał:



Tak zdaję sobie sprawę że w ktm płaci się trochę za nazwę . Ale kup Berga i znajdź do niego komplet plastików pewno graniczy z cudem (Chyba że pasują z Husq)

Pasują z Huśki, no i w Bergu jest 11 litrowy bak. Dlatego gdybym miał szukać 2t z tych roczników to brał bym albo Berga albo Huske ze względu na duży bak, na korzyść Huśki przemawia jeszcze kiwak.
henio12323
PostWysłany: Czw 10:35, 24 Wrz 2020    Temat postu:

zawsze egzotyka nie wychodzi na plus. a to słabe terminy z czesciami, a to brak informacji technicznych, - ktm kosztuje drozej ale potem jego eksploatacja jest duzo łatwiejsza, co do jazdy zdania sa podzielone ale wg mnie ktm najlepiej jeździ
jachu1111
PostWysłany: Czw 10:24, 24 Wrz 2020    Temat postu:

Tomokat napisał:
jachu1111 napisał:
Wszystko zależy od stanu Moto ja moja 300 2014r sprzedałem miesiąc temu za
23.000 ...

Dobry przykład ile się dopłaca do nazwy KTM, Husaberga z tego roku czyli tak naprawdę KTM six days można kupić za 14-15k. Oczywiście nie neguje stanu Twojego Moto ale jednak ceny Husabergów są sporo niższe.




Tak zdaję sobie sprawę że w ktm płaci się trochę za nazwę . Ale kup Berga i znajdź do niego komplet plastików pewno graniczy z cudem (Chyba że pasują z Husq)

Swoją drogą idealnym przykładem jest właśnie moje byle Moto gość tak samo szukał za 18k jeździł jeździł po Polsce same śmietniki . A mój stał już chyba z 5 msc na OLX za 23900 . Aż w końcu zadzwonił do mnie właśnie ten klient i Mowi tak czy jak przyjedzie to nie znajdzie żadnej lipy w Moto bo Panie mam dość kurde jazd każdy gada że igła A to same śmietniki . Na miejscu nawet nie chciał odpalac Moto Mow i kurde biorę widać nowka sprzęt . Więc jak ktoś wie co ma to za nic w świecie tanio nie sprzeda . Ja teraz kupiłem exc 350 z 18 r za 32.000 ktoś powie o kurde ale cena ale Moto ma tylko 20mtg nalotu .

Więc reasumując szukać szukać szukać może coś znajdzie sensownego za te 18k
Tomokat
PostWysłany: Czw 9:58, 24 Wrz 2020    Temat postu:

jachu1111 napisał:
Wszystko zależy od stanu Moto ja moja 300 2014r sprzedałem miesiąc temu za
23.000 ...

Dobry przykład ile się dopłaca do nazwy KTM, Husaberga z tego roku czyli tak naprawdę KTM six days można kupić za 14-15k. Oczywiście nie neguje stanu Twojego Moto ale jednak ceny Husabergów są sporo niższe.
Kamool
PostWysłany: Czw 9:58, 24 Wrz 2020    Temat postu:

To wiadomo - zawsze szukać w najlepszym stanie, ale tutaj pytam ogólnie o te sprzęty, serwis itd.
jachu1111
PostWysłany: Czw 9:51, 24 Wrz 2020    Temat postu:

Kupno Moto dobrego Moto to długi okres czasu . I tysiące kilometrów za kółkiem. Aż w końcu się trafi ta jedyna sztuka
Kamool
PostWysłany: Czw 9:42, 24 Wrz 2020    Temat postu:

No ale właśnie KTMy będą stare roczniki w porównaniu do Bety, więc obawiam się ogólnego wyeksploatowania.
Właśnie dlatego najbardziej skłaniam się w stronę Bety.
Co do Husqvarny to nie ma ich zbyt wiele ;/

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group