Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL |
Wysłany: Nie 13:03, 22 Lis 2020 Temat postu: |
|
Jak szukasz czegoś świeżego to Beta Racing 300 2020 wzwyż. Jakość, wykonanie i praca wszystkiego biję konkurencje na głowę, a że KTM ma świetny marketing to tylko przez to są to najlepsze motocykle.
Ale reasumując nie ma znaczenia co za motocykl kupisz, na prawdę, marka model i rocznik nie polepsza twoich umiejętności. Aktualnie stało się bardzo modne kupowanie najnowszych motocykli wśród amatorów po to żeby błyszczeć przed innymi. A że objeżdżają ich goście na starszych motocyklach to już o tym nie wspominają. Taka jest prawda.
Aczkolwiek żeby kupić ładny, zadbany, starszy egzemplarz w Polsce, to jest to nieosiągalne, rzadko kiedy zdarza się coś ciekawego. |
|
 |
wild |
Wysłany: Sob 22:59, 21 Lis 2020 Temat postu: |
|
faktem jest że części do KTM są pod ręką w każdej chwili, wygoda straszna
ale z drugiej strony moje 2020 sherco 300se factory 2T po 85 godzinach nie wymagało jeszcze żadnej części do kupienia. Kupiłem na promocji grudniowej za 34tys plus spodnie/koszula enduro gratis. Co do kopki to fakt przydałaby się ale KTM, Beta też już nie ma jej. |
|
 |
thomas-74-74 |
Wysłany: Pią 18:46, 25 Wrz 2020 Temat postu: |
|
Do pl transporty z częściami masz co 2 tygodnie więc w najgorszym razie tyle czekasz,a że to 2t to większość jest na miejscu i sporo podstawowych zamienników Latałem 3 lata Bergiem zresztą to to samo co Hqi rozrusznik to tam katastrofa u nikogo nie działał do końca poprawnie ,albo wcale nawet ten poprawiony z lepszymi przełożeniami,dramat Silnik Beta też ma lepszy i to nie podlega dyskusji.Co do zawiasu w Becie jest to fakt że anoda się wyciera (w ktm też się trafia dosyć często) i masz dwie opcje olać to i zmieniać cześciej olej albo zrobić sobie KYB np z yamaszy.Po tym zabiegu i paru drobnych poprawkach masz moto lepsze pod każdym względem od Berga |
|
 |
Kamool |
Wysłany: Pią 7:29, 25 Wrz 2020 Temat postu: |
|
No tak, to, że do KTMa się dopłaca to każdy wie, ale faktem jest, że jeśli chodzi o dostępność części to nie ma sobie równych w Polsce.
Jednakże nie będę miał zbyt wiele czasu na jazdę - góra 30-40mth w sezonie + jakieś 3-4 wyjazdy na cały weekend - Bieszczady, Rumunia, Ukraina. Z tego względu chcę kupić jak najmłodszy motocykl, i jeśli do Bety tylko są dostępne części, nawet nie na następny dzień tylko na kolejny tydzień lub za 2 tygodnie to chyba na nią się zdecyduje, ponieważ dostanę młodszy rocznik. Oczywiście będę się rozglądał również za Husabergami i Husqvarnami, ale widzę, że jest ich mało. |
|
 |
jachu1111 |
Wysłany: Czw 15:18, 24 Wrz 2020 Temat postu: |
|
No tak Sherco 38k no każdy ma swoje zdanie ale masakra że sprzedażą na bank później będzie . A swoją drogą 90% ludzi na forum to tak jak ja typowo hobbysci więc tak kupujesz te250 teraz za 41k do tego tubliss 400, osłona silnika i dyfu 700 . I to tyle ogień latasz aż miło . Ja mam exc350 2018r na wp xplor każdy niby narzeka że zawias kodon ale poklikalem trochę nim i pasi idealni nie chce innego . |
|
 |
HusqvarnaaFC350 |
Wysłany: Czw 15:05, 24 Wrz 2020 Temat postu: |
|
Przypominam że Beta jeszcze nie tak dawno również była egzotyczna
Sam sprzedałem 250TPI, 17r MY18 za 28 tys, co wydawało się rzeczą nie możliwa. Fakt faktem zadzwonił jeden klient, przyjechał i zabrał.
Ja osobiście zainwestowałem w egzotykę. Strasznie denerwowało mnie to że po zakupie Husqvarna musiałem wrzucić w nią kupę kasy. Tutaj kupiłem za 38tys nowe Sherco w wersji Factory, 250 w 2T 2020. Jedyny problem do tej pory to problemy ze świecą. Zagłębiając się w gaźnik okazało się że nastawy książkowe są strasznie bogate, po zmianie dysz i iglicy świeca nabrała odpowiedniego koloru. Dodać też trzeba że kontakt z importerem jest utrudniony, nie będę się tutaj rozpisywał dlaczego
Do mnie jednak przemówiło to w jakiej konfiguracji ten motocykl wychodzi na start. Nie będę się rozpisywał co jest bo można sobie to wszystko sprawdzić. A wystarczy spojrzeć na KTM/Husqvarna, co drugi jeździ na dwu komorowce, wkładach KYB albo ConeValve, nie mówiąc o reszcie podzespołów.
Części bez problemu są dostępne, manual jak i work shop również.
Dodam że jestem mechanikiem, więc ta kwestia też zdecydowała o tym że zaryzykowałem idąc w Sherco. |
|
 |
jachu1111 |
Wysłany: Czw 11:15, 24 Wrz 2020 Temat postu: |
|
amek721 napisał: | jachu1111 szacun, że udało Ci się opchnąć ktma w poprzedniej budzie w normalnej cenie jakiegoś tpi z 2018 roku osobiście przy budżecie nowszej budy nigdy nie brałbym pod uwagę starej budy |
Miałem taka zasadę mam zajebiste Moto a uj wystawiam niech sobie stoi na olx Nasmiewali się że mnie komentowali na Facebook nie słuchając nikogo trzymałem cenę i po 7 msc pach klient dzwoni Mow i ze przyjeżdża i zabiera bo szuka sztuki bez wkładu .
Każda zmora znajdzie swego amatora tak powiadala moja babcia 😉 |
|
 |
amek721 |
Wysłany: Czw 11:06, 24 Wrz 2020 Temat postu: |
|
jachu1111 szacun, że udało Ci się opchnąć ktma w poprzedniej budzie w normalnej cenie jakiegoś tpi z 2018 roku osobiście przy budżecie nowszej budy nigdy nie brałbym pod uwagę starej budy |
|
 |
Tomokat |
Wysłany: Czw 11:03, 24 Wrz 2020 Temat postu: |
|
jachu1111 napisał: |
Tak zdaję sobie sprawę że w ktm płaci się trochę za nazwę . Ale kup Berga i znajdź do niego komplet plastików pewno graniczy z cudem (Chyba że pasują z Husq)
|
Pasują z Huśki, no i w Bergu jest 11 litrowy bak. Dlatego gdybym miał szukać 2t z tych roczników to brał bym albo Berga albo Huske ze względu na duży bak, na korzyść Huśki przemawia jeszcze kiwak. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 10:35, 24 Wrz 2020 Temat postu: |
|
zawsze egzotyka nie wychodzi na plus. a to słabe terminy z czesciami, a to brak informacji technicznych, - ktm kosztuje drozej ale potem jego eksploatacja jest duzo łatwiejsza, co do jazdy zdania sa podzielone ale wg mnie ktm najlepiej jeździ |
|
 |
jachu1111 |
Wysłany: Czw 10:24, 24 Wrz 2020 Temat postu: |
|
Tomokat napisał: | jachu1111 napisał: | Wszystko zależy od stanu Moto ja moja 300 2014r sprzedałem miesiąc temu za
23.000 ... |
Dobry przykład ile się dopłaca do nazwy KTM, Husaberga z tego roku czyli tak naprawdę KTM six days można kupić za 14-15k. Oczywiście nie neguje stanu Twojego Moto ale jednak ceny Husabergów są sporo niższe. |
Tak zdaję sobie sprawę że w ktm płaci się trochę za nazwę . Ale kup Berga i znajdź do niego komplet plastików pewno graniczy z cudem (Chyba że pasują z Husq)
Swoją drogą idealnym przykładem jest właśnie moje byle Moto gość tak samo szukał za 18k jeździł jeździł po Polsce same śmietniki . A mój stał już chyba z 5 msc na OLX za 23900 . Aż w końcu zadzwonił do mnie właśnie ten klient i Mowi tak czy jak przyjedzie to nie znajdzie żadnej lipy w Moto bo Panie mam dość kurde jazd każdy gada że igła A to same śmietniki . Na miejscu nawet nie chciał odpalac Moto Mow i kurde biorę widać nowka sprzęt . Więc jak ktoś wie co ma to za nic w świecie tanio nie sprzeda . Ja teraz kupiłem exc 350 z 18 r za 32.000 ktoś powie o kurde ale cena ale Moto ma tylko 20mtg nalotu .
Więc reasumując szukać szukać szukać może coś znajdzie sensownego za te 18k |
|
 |
Tomokat |
Wysłany: Czw 9:58, 24 Wrz 2020 Temat postu: |
|
jachu1111 napisał: | Wszystko zależy od stanu Moto ja moja 300 2014r sprzedałem miesiąc temu za
23.000 ... |
Dobry przykład ile się dopłaca do nazwy KTM, Husaberga z tego roku czyli tak naprawdę KTM six days można kupić za 14-15k. Oczywiście nie neguje stanu Twojego Moto ale jednak ceny Husabergów są sporo niższe. |
|
 |
Kamool |
Wysłany: Czw 9:58, 24 Wrz 2020 Temat postu: |
|
To wiadomo - zawsze szukać w najlepszym stanie, ale tutaj pytam ogólnie o te sprzęty, serwis itd. |
|
 |
jachu1111 |
Wysłany: Czw 9:51, 24 Wrz 2020 Temat postu: |
|
Kupno Moto dobrego Moto to długi okres czasu . I tysiące kilometrów za kółkiem. Aż w końcu się trafi ta jedyna sztuka |
|
 |
Kamool |
Wysłany: Czw 9:42, 24 Wrz 2020 Temat postu: |
|
No ale właśnie KTMy będą stare roczniki w porównaniu do Bety, więc obawiam się ogólnego wyeksploatowania.
Właśnie dlatego najbardziej skłaniam się w stronę Bety.
Co do Husqvarny to nie ma ich zbyt wiele ;/ |
|
 |