Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Pon 8:21, 02 Lip 2012    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
WSK masz 2t i bez dyfuzora ani zaworu wydechowego i osiągi słabe jak na możliwości 125 Very Happy"

Napisalem wyraźnie że każde 2T ma dyfuzor bo to częśc silnika bez którego nie może chodzić 2T owszem zapali ale nie pojedzie tak jak został zaprojektowany.
WSK też jest 2T i tez ma dyfuzor, simson mz itp skuterki 2T odróznisz od 4T bo maja dyfuzor, to że w wsk jest prosty nie znaczy że go nie ma.
DamianEXC250
PostWysłany: Nie 15:05, 01 Lip 2012    Temat postu:

Sylikon na wysokie temperatury powinien załatwić sprawę. A jeżeli masz dyfuzor mocowany na sprężynki to zobacz może któraś jest wyciągnięta i dyfuzor nie przylega dobrze do wylotu z cylindra. Może też być że po glebie przegięły się mocowania od dyfuzora i dlatego nie przylega i puszcza bokiem. Opcji może być wiele.
barek253
PostWysłany: Nie 6:57, 01 Lip 2012    Temat postu:

dyfuzor musi być odpowiedni do pojemności nic nie można zmieniać bo to wszystko jest obliczone, w 525 nie masz dyfuzora i się dziwie że tego nie wiesz i nie widzisz i w ogóle masakra takie pytanie ale nie o tym był temat nie co co sie tu rozpisywać
Asteros2012
PostWysłany: Nie 1:44, 01 Lip 2012    Temat postu:

Nm to też jakiś tam osiąg Razz WSK masz 2t i bez dyfuzora ani zaworu wydechowego i osiągi słabe jak na możliwości 125 Very Happy Ale to ma swój urok :-]
I tak dla jasności dla tych którzy mogą myśleć że większy znaczy lepszy to...

Jak założycie np dyfuzor od 250/300 do 125cc to nie bd lepiej jechała tylko gorzej. Ktm raczej postarał się i dobrał części dające optymalne parametry.
Wiadomo zawsze można zrobić tuning sportowym wydechem dobierając do tego moduł co zwiększy osiągi

P.S widziałem na allegro 125 ktma z dyfkiem od 250 i dopisek:
"wstawiony większy dyfuzor od 250 zwiększający moc silnika"
bully
PostWysłany: Nie 0:08, 01 Lip 2012    Temat postu:

osiagów to one nie zwiększają, bo dyfuzor ma każdy 2T od wykaszarki do CR500, po prostu musi być to jest częśc silnika i potrzebna jest do prawidlowej pracy silnika 2T.
Można jedynie nim regulowac położenie momentu obrotowego na osi obrotow silnika, Razz
grabarz
PostWysłany: Sob 22:28, 30 Cze 2012    Temat postu:

z ego co wiem dyfuzor znajduje sie w dwusuwach ale moge sie mylic:P
tedy
PostWysłany: Sob 21:43, 30 Cze 2012    Temat postu: exc 300

ja mam kata z 2001 i jest to samo co założyłem nowy oring na dyfuzor to po jednym wypadzie byl przerwany przy dopalaniu zamiast kopcic z wydechu spaliny idą z pod dyfuzora a teraz mam pytanie nie wiem dlaczego wywala mi olej przez odmę? przewód od odmy mam wprowadzony w ramę i jak troch pośmigam to mam cały silnik ulany olejem
Asteros2012
PostWysłany: Sob 21:38, 30 Cze 2012    Temat postu:

Dyfuzory są jedynie w silnikach dwusuwowych. Zwiększają one osiągi.
525 to czterosuw i on ma kolektor wydechowy zamiast dyfuzora gdyż go nie potrzebuje.
Szymi07
PostWysłany: Sob 20:56, 30 Cze 2012    Temat postu:

Mam tutaj pytanie, w takim razie gdzie jest dyfuzor w exc 525 z 03 r ?
barek253
PostWysłany: Sob 8:56, 30 Cze 2012    Temat postu:

silikon na wysokie temperatury musi być
ja np smaruje końcówke dyfuzora tą co wchodzi w łączenie robie taka jakby uszczelke zamiast starych tylko grubszą i szersza czekam az lekko stwardnieje silikon i wtedy wkładam on sie ładnie ułoży i trzyma a jak długo to na razie nie powiem bo do kontroli ściągam często go
z usunięciem go nie ma problemu bo jak wiadomo silikon zastyga i robi się gumowy i tylko odrywasz
grabarz
PostWysłany: Pią 22:39, 29 Cze 2012    Temat postu:

a z tym silikonem to jak jest ciezko go pozniej wywalic i jaki silikon poecacie jak dlugo wytrzyma ogolnie?
Asteros2012
PostWysłany: Pią 20:48, 29 Cze 2012    Temat postu:

W mojej secie też daje sylikon bo dekiel, w który wchodzi dyfuzor jest już wyklepany, a kosztuje kolo 250zl nowy.
bully
PostWysłany: Pią 18:30, 29 Cze 2012    Temat postu:

może rzeczywiscie dyfuzor krzywo wchodzi do cylka, to nie koniecznie może być wina dyfuzora, może źle zamocowany, spróbuj poprostowac.
z tym że pewnie już wyrobił gniazdo więc spaliny przechodzą bokiem paląc oringi. Gdyby było szczelne to napewno by pożyły dłużej. Na szczeście ja mam 300exc z 2000r i nie mam tego problemu bo nie ma oringów, jest tylko stożek ale też już mało szczelny i tez wale na silikon.
barek253
PostWysłany: Pią 14:32, 29 Cze 2012    Temat postu:

no nie trudno się domyślić że ogromny
wg.mnie szkoda na to kasy jak masz dobry nie powgniatany i dziurawy dyfuzor
lepiej zasilikonuj trochę i gites
grabarz
PostWysłany: Pią 13:42, 29 Cze 2012    Temat postu:

ale moto z 2009 roku wiec nie jest takie stare w 125 z 2003 nie mailem tego problemu. a koszt tych czesci ktore wymieniles jaki?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group