Autor Wiadomość
hus300
PostWysłany: Czw 6:47, 18 Wrz 2014    Temat postu:

przykro mi janexc200, ale się mylisz oprócz skrzyni sx ma inny wał, gaźnik i wcześniejszy zapłon. W sxf-sie jest zdecydowanie szybsza reakcja na gaz, ale też wszystkie sxf-y szybciej się grzeją. Moim zdaniem sxf-y w cięższy teren się nie nadają.
janexc200
PostWysłany: Czw 5:49, 18 Wrz 2014    Temat postu:

bully napisał:

Zreszta gdy zacząlem jeździć 2T to nawet 525 SX to dla mnie nie jedzie Smile

to stań sobie tym 2T na przyczpenym terenie obok 450-525 nieważne sx czy exc, niemiło się zdziwisz co jedzie a co nie, podobna moc makasymalna ok 50KM (ale w 4t szybciej dostępna) i blisko 2x większy moment obrotowy przy zaledwie ok 10kg wiekszej masie, cudów nie ma

exc i sx rfs jadą podobnie tyle ze mają 4te biegi takie same (22:26) więc sx będzie szedl na gume na wszystkich biegach a exc nie i moze dlatego takie wrażenie mocy w sx Laughing
hus300
PostWysłany: Śro 19:19, 17 Wrz 2014    Temat postu:

Hermi masz rację, 525 exc to bardzo mocny sprzęt i cała jego zaleta to to, że moc jest oddawana dość łagodnie. Jak ktoś chce mieć wściekliznę nie sobie kupi 525 sx tylko w prawdziwy teren niech się nie wybiera.
Hermi
PostWysłany: Nie 19:10, 07 Wrz 2014    Temat postu: Cześć.

Witam. Ciekawe jest Twoje pytanie związane z podnoszeniem koła na każdym biegu.Jeżeli masz potrzebę dźwigać na każdym biegu to załóż zębatkę 60z i po sprawie. Kolego ten motocykl został stworzony do jazdy po terenie,150km/h w lesie jest jak 450km/h po szosie.To że jezdziłeś litrem po szosie i byłeś niedoscigniony to już nic nie znaczy. Wieżdzając do lasu twoje litrowe doświadczenie z prostych jest(gówno warte) 525 to bardzo mocna maszyna,o jej potworności można obiektywnie mówić dopiero gdy spędzi się z nią kilkadzięsiąt godzin jazdy w przrużnym terenie. Jezeli chcesz jezdzić po szosie to siadaj spowrotem na litra. Razz
bully
PostWysłany: Nie 0:18, 01 Lip 2012    Temat postu:

Benek napisał:
--mialem okazje smigac 525(sx) to rwal na kolo az milo, -

SX to nie EXC
załóz się normalne przełożenie i 50tkę z tylu to nie będziesz musiał szarpać tą kierownicą, po co sie męczyc, Ja miałem LC4 to 123 wystarczylo gazem ruszyć i szedł do góry.

a wogóle do autora tematu, jakie przełozenie wtórne i jaka opona z tyłu?
Benek
PostWysłany: Sob 21:06, 30 Cze 2012    Temat postu:

Moja 450exc na przelozeniu 14(albo15)/42 na 3jce staje na kolo bez problemu, wystarczy kiera szarpnac, na 4ce strzal ze sprzegla potrzebny:)
Przed remontem na 3jce trzeba bylo strzelac, ale silnik byl mocno zajebany, mialem okazje smigac 525(sx) to rwal na kolo az milo, wiec warto w Twoim przypadku zajrzec do silnika (chociazby pomiar kompresji, zaworki, filtr, gaznik)
Pozdrawiam:)
wójo
PostWysłany: Pon 21:13, 25 Cze 2012    Temat postu:

tak heniu tylko twój kat z toba czy bez to prawie zadna róznica przy twojej wadze.
Wszystko zalezy tez od techniki i od przełozenia, mi czasami od niechcenia na 4 pójdzie na kolo a czasami na 3 musze go meczyc.
i nie porównujcie sx z exc bo to 2 rózne motocykle, calkowicie inaczej zestrojone
henio12323
PostWysłany: Pon 21:00, 25 Cze 2012    Temat postu:

ee tam ja jeździłem CR 250 i co prawda jest moto głupie i dzikie ;P ale EXC jest wyraźnie mocniejsze, głownie czuc ten moment obrotowy. ja potrafie poderwac moto na 5 czasem 6 biegu na koło. ale to juz przy prędkosci ponad 100 km h z lekkim strzałem ze sprzegłem. a np jechac na 3-4 poderwac nie ma najmniejszego problemu, jak odkręce gaz na 3 stane na gumie to spoko moge dobic do 6 biegu. takze cos nie tak, rzucił bym na warsztat gaxnik
bully
PostWysłany: Pon 8:00, 25 Cze 2012    Temat postu:

tak 525 SX bezie szedł na koła z kazdego biegu nawet jakby mial ich 6, ale 525 EXC to ułagodzony baranek do jeżdzenia enduro.
Zreszta gdy zacząlem jeździć 2T to nawet 525 SX to dla mnie nie jedzie Smile
e46
PostWysłany: Pon 6:23, 25 Cze 2012    Temat postu:

KristofSX napisał:
jakie przełożenia masz załżone?? 525 exc ma około 60KM , ktm nie podaje mocy ale są jakies dane z hamowni na necie, dużo więcej z RFSa nie da rady wycisnąć


Przelozenie jest fabryczne, moto ma fabryczny napęd, tak jak mowilem przebieg 30mH
e46
PostWysłany: Pon 6:11, 25 Cze 2012    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Powinien rwać aż miło. Regulowałeś zawory, gaźnik, sprawdzałeś pompkę przyśpieszacza?


Zawory ustawilem na 0,10, gaznika nie ruszalem - musze sie mu chyba blizej przyjzec
KristofSX
PostWysłany: Nie 19:07, 24 Cze 2012    Temat postu:

pisałem że około 60KM , ale thx za uściślenie danych Razz
dla porównania, 450 SX-F 2011/2012 - 54 KM, 350 SX-F 2011 - 46KM
pozdro
Raku
PostWysłany: Nie 17:04, 24 Cze 2012    Temat postu:

Jeżeli już się upieracie przy mocy 525 to spójrzcie tu
Jakie znowu 60 km
http://www.youtube.com/watch?v=QSpL5oWmcnI

Mój 525 na przełożeniu 15/42 na koło z 3 idzie z 4 już nie ale mam takie żeby v max był większy bo na kołach SM, jezeli masz na teren to z tyłu masz pewnie większą zębate a co za tym idzie powinien z 4 jeszcze dygnąć.
KristofSX
PostWysłany: Nie 16:38, 24 Cze 2012    Temat postu:

jakie przełożenia masz załżone?? 525 exc ma około 60KM , ktm nie podaje mocy ale są jakies dane z hamowni na necie, dużo więcej z RFSa nie da rady wycisnąć
Asteros2012
PostWysłany: Nie 15:28, 24 Cze 2012    Temat postu:

Powinien rwać aż miło. Regulowałeś zawory, gaźnik, sprawdzałeś pompkę przyśpieszacza?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group