Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 10:39, 30 Cze 2020    Temat postu:

mniejsze szarpanie - po to powstał zabierak żeby wygładzic prace układu napędowego.
to niezbyt rozumiem cel pytania i dywagacji Very Happy
zabierak jest wygodniejszy dlatego jest stosowany, do sportu stosuje sie sztywne połączenie - wieksza precyzja
kiziol23
PostWysłany: Wto 10:10, 30 Cze 2020    Temat postu:

co jest Twoim zdaniem wygodniejszego w zabieraku na asfalt?

myślisz, że gdybym się martwił o koszty eksploatacji to bym się brał za drugi komplet kół Wink ? i być może w przyszłości także dalsze związane z tym modyfikacje/inwestycje
henio12323
PostWysłany: Wto 9:58, 30 Cze 2020    Temat postu:

zabierak jest tylko wygodniejszy na asfalt, koszta eksploatacji jak cie martwia to chyba pora sprzedac moto ;D
kiziol23
PostWysłany: Wto 9:47, 30 Cze 2020    Temat postu: koła SM do EXC 400

kupuję koła SM do mojego EXC 400 `06r. i mam 2 opcje:
- oryginalne koła SM od KTM LC4 640 SM z zębatką na zabieraku (brak luzu na gumach zabieraka, wszystko ładnie sztywno siedzi),
vs
- excele (w gorszym stanie) z zębatką bezpośrednio do piasty.

czy jako amator, który po asfalcie do tej pory to jeździł niewiele więcej niż tyle żeby dojechać w teren, to odczuję jakąkolwiek różnicę w jeździe/serwisowaniu(wiadomo że zabierak to dodatkowe łożyska i uszczelniacze, ale wiadomo że na asfalcie to nie będzie tak leciało jak w enduro)?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group