Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 10:39, 30 Cze 2020 Temat postu: |
|
mniejsze szarpanie - po to powstał zabierak żeby wygładzic prace układu napędowego.
to niezbyt rozumiem cel pytania i dywagacji
zabierak jest wygodniejszy dlatego jest stosowany, do sportu stosuje sie sztywne połączenie - wieksza precyzja |
|
|
kiziol23 |
Wysłany: Wto 10:10, 30 Cze 2020 Temat postu: |
|
co jest Twoim zdaniem wygodniejszego w zabieraku na asfalt?
myślisz, że gdybym się martwił o koszty eksploatacji to bym się brał za drugi komplet kół ? i być może w przyszłości także dalsze związane z tym modyfikacje/inwestycje |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 9:58, 30 Cze 2020 Temat postu: |
|
zabierak jest tylko wygodniejszy na asfalt, koszta eksploatacji jak cie martwia to chyba pora sprzedac moto ;D |
|
|
kiziol23 |
Wysłany: Wto 9:47, 30 Cze 2020 Temat postu: koła SM do EXC 400 |
|
kupuję koła SM do mojego EXC 400 `06r. i mam 2 opcje:
- oryginalne koła SM od KTM LC4 640 SM z zębatką na zabieraku (brak luzu na gumach zabieraka, wszystko ładnie sztywno siedzi),
vs
- excele (w gorszym stanie) z zębatką bezpośrednio do piasty.
czy jako amator, który po asfalcie do tej pory to jeździł niewiele więcej niż tyle żeby dojechać w teren, to odczuję jakąkolwiek różnicę w jeździe/serwisowaniu(wiadomo że zabierak to dodatkowe łożyska i uszczelniacze, ale wiadomo że na asfalcie to nie będzie tak leciało jak w enduro)? |
|
|