Autor |
Wiadomość |
jess34 |
Wysłany: Nie 20:36, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
Asteros2012 napisał: | Dodam też że jeśli się nie mylę kute piasty były już we wszystkich katach powyżej 07r chodzi mi bardziej o grono exc sx. | Materiał, materiał chłopie. To jest cena , którą należy zapłacić. Kute nie kute, ale z czego?? KTO DALEJ COŚ POWIE!!! |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Nie 18:03, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
Dodam też że jeśli się nie mylę kute piasty były już we wszystkich katach powyżej 07r chodzi mi bardziej o grono exc sx. |
|
|
jess34 |
Wysłany: Nie 17:15, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
herkloss napisał: | Odświeże temat gdyż spotkałem się z pytaniami o ten temat.
A więc wbrew pozorom różnic jest wiele przedewszystkim amor i widelec jest taki jak w six day ma wiecej możliwości regulacji, kute pułki, elastomery kierownicy mozna sobie dobierać ich twardość.
Piasty kół kute nie pękają ,wentylator chłodnicy i wiele power partsów jak fotel, kierownica, oslony silnika ,rąk czy kolektora. |
Racja, trzeba dać więcej pieniążków na części z lepszych materiałów. |
|
|
herkloss |
Wysłany: Sob 23:27, 02 Lis 2013 Temat postu: |
|
Odświeże temat gdyż spotkałem się z pytaniami o ten temat.
A więc wbrew pozorom różnic jest wiele przedewszystkim amor i widelec jest taki jak w six day ma wiecej możliwości regulacji, kute pułki, elastomery kierownicy mozna sobie dobierać ich twardość.
Piasty kół kute nie pękają ,wentylator chłodnicy i wiele power partsów jak fotel, kierownica, oslony silnika ,rąk czy kolektora. |
|
|
zgp |
Wysłany: Pon 10:53, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Cze. Sprzet Factory ma ladniejsza okleine czesto dodatkiem sa rzeczy opcjonalne czyli oslony.Ja mam 525 exc factory i wiem ze np polki mam kute koloru zlotego a w normalnych modelach jest zwykla podstawa. |
|
|
gość |
Wysłany: Śro 8:45, 08 Kwi 2009 Temat postu: EXC Factory |
|
Hej jaka jest różnica pomiędzy seryjnym KTM a wersja Factory.
Z góry dziękuje. |
|
|