Autor Wiadomość
jess34
PostWysłany: Nie 20:36, 03 Lis 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Dodam też że jeśli się nie mylę kute piasty były już we wszystkich katach powyżej 07r chodzi mi bardziej o grono exc sx.
Materiał, materiał chłopie. To jest cena , którą należy zapłacić. Kute nie kute, ale z czego?? KTO DALEJ COŚ POWIE!!!
Asteros2012
PostWysłany: Nie 18:03, 03 Lis 2013    Temat postu:

Dodam też że jeśli się nie mylę kute piasty były już we wszystkich katach powyżej 07r chodzi mi bardziej o grono exc sx.
jess34
PostWysłany: Nie 17:15, 03 Lis 2013    Temat postu:

herkloss napisał:
Odświeże temat gdyż spotkałem się z pytaniami o ten temat.
A więc wbrew pozorom różnic jest wiele przedewszystkim amor i widelec jest taki jak w six day ma wiecej możliwości regulacji, kute pułki, elastomery kierownicy mozna sobie dobierać ich twardość.
Piasty kół kute nie pękają ,wentylator chłodnicy i wiele power partsów jak fotel, kierownica, oslony silnika ,rąk czy kolektora.

Racja, trzeba dać więcej pieniążków na części z lepszych materiałów.
herkloss
PostWysłany: Sob 23:27, 02 Lis 2013    Temat postu:

Odświeże temat gdyż spotkałem się z pytaniami o ten temat.
A więc wbrew pozorom różnic jest wiele przedewszystkim amor i widelec jest taki jak w six day ma wiecej możliwości regulacji, kute pułki, elastomery kierownicy mozna sobie dobierać ich twardość.
Piasty kół kute nie pękają ,wentylator chłodnicy i wiele power partsów jak fotel, kierownica, oslony silnika ,rąk czy kolektora.
zgp
PostWysłany: Pon 10:53, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Cze. Sprzet Factory ma ladniejsza okleine czesto dodatkiem sa rzeczy opcjonalne czyli oslony.Ja mam 525 exc factory i wiem ze np polki mam kute koloru zlotego a w normalnych modelach jest zwykla podstawa.
gość
PostWysłany: Śro 8:45, 08 Kwi 2009    Temat postu: EXC Factory

Hej jaka jest różnica pomiędzy seryjnym KTM a wersja Factory.
Z góry dziękuje.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group