Autor Wiadomość
Bartek84
PostWysłany: Wto 22:56, 05 Lis 2013    Temat postu:

Witam Zrobilem juz 90 mth na moim EXC 450 2012.Przeszlem z Motula 300V na Motorexa 10W50 i nie dymi juz tak jak na poczatku uzytkowania oleju nie ubywa i jest wszystko jak na razie ok.Lancuch napedowy naciagalem juz 3 razy przez caly okres uzytkowania.Narazie wszystko jest ok.
A tak na marginesie mam zamiar kupic sxf 250 4T na tor jaki rocznik byscie polecili???
GaCek
PostWysłany: Pon 18:26, 27 Maj 2013    Temat postu:

KNKS napisał:
Jaki lałeś olej i w jakim dokładnie moto ???

Motul 300V 15W50, EXC-R 450, 2008r.
KNKS
PostWysłany: Pon 16:46, 27 Maj 2013    Temat postu:

Z tego co rozmawiałem z użytkownikami, to większość 450 2012/2013 dymi na zimnym.
Pożyjemy zobaczymy.
grzegorzszw
PostWysłany: Pon 16:36, 27 Maj 2013    Temat postu:

Dziwna sprawa, dobrze dotarty a dymi. Może poszukajcie czegoś na ten temat na ktmtalk lub thumpertalk.

PS: http://www.thumpertalk.com/topic/1018649-2013-450-sxf-burning-oil/page__hl__+450%20+2013%20+smoke#entry10725618
KNKS
PostWysłany: Pon 16:15, 27 Maj 2013    Temat postu:

Pierwsza motogodzina, na oleju mineralnym, umiarkowanie.
Potem standardowo, czyli szybko, ale bez niepotrzebnego przeciążania.
grzegorzszw
PostWysłany: Pon 16:00, 27 Maj 2013    Temat postu:

KNKS co masz na myśli pisząc "prawidłowo dotarty"? Spokojne pyrkanie czy wręcz przeciwnie?

Polecam ten sposób:
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Sarar
PostWysłany: Pon 13:45, 27 Maj 2013    Temat postu:

500-tka kolegi z któym latam po 10 MTH nadal kopci na zimno -czyżby ten typ tak miał Very Happy
KNKS
PostWysłany: Pon 12:23, 27 Maj 2013    Temat postu:

350 to inna konstrukcja.
450, z tego co widzę, to "tak ma".
Zobaczymy co będzie działo się dalej.

BTW
Po co Ci dwie EXCF 350 ???
Shocked
sobek1985
PostWysłany: Pon 11:38, 27 Maj 2013    Temat postu:

silnik 450 exc 2012 to kontynuacja rfsow;p a ze kopci to dzwina sprawa ja mam 350 excf 13 i 14 i w obu maszynach nie ma takiego problemu.polataj z 15 mth i zobacz co sie bedzie dzialo
KNKS
PostWysłany: Pon 8:29, 27 Maj 2013    Temat postu:

Póki co zestaw napędowy wymieniony po 250 kilometrach.
Parodia...
wójo
PostWysłany: Nie 20:52, 26 Maj 2013    Temat postu:

dziwne bo skoro zmieniasz z 10w60 na 10w50 na zimnym silniku nie powinno byc różnicy, co innego jak bys porównał 5w50 i 10w60.
Napiszcie cos o trwałosci, jak te sprzety sprawuja sie po sezonie bo jak bedzie podobnie jak w przypadku 530 to nie pozostanie nic innego jak wsadzic rfsa do nowego podwozia i zostawic wtrysk Very Happy
KNKS
PostWysłany: Nie 18:51, 26 Maj 2013    Temat postu:

Jaki lałeś olej i w jakim dokładnie moto ???
GaCek
PostWysłany: Nie 18:42, 26 Maj 2013    Temat postu:

KNKS napisał:
Fachowcy twierdzą, że przyczyna tego jest gęstość oleju ...

... jak również jego nadmiar. Miałem podobną sytuacje w momencie gdy było za dużo oleju w silniku (zakryte całe okienko kontrolne). Przy normalnym poziomie (połowa okienka) było ok.
KNKS
PostWysłany: Nie 18:21, 26 Maj 2013    Temat postu:

Pozwolę sobie odgrzebać temat sprzed roku.
U mnie w EXC450 2013 tez dymi na zimnym (po rozgrzaniu jest idealnie).
U kolegi w EXC500 2013 również.
Oba mają po 16-18 motogodzin i zostały prawidłowo dotarte.
Fachowcy twierdzą, że przyczyna tego jest gęstość oleju Motorex 10W60 i rekomendują przechodzenie na 10W50.
Podobno pomaga.
Asteros2012
PostWysłany: Wto 18:49, 19 Cze 2012    Temat postu:

Ja słyszałem plotki że 2012 ktm'a to najwieksza padaka pod względem wytrzymałości a nawet niby mocy(chodź z tym się raczej nie zgodzę) w porównaniu do innych marek. Niby 2013 już ogarnięty ale czym te dwa roczniki się wg różnią pod względem budowy?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group