| Autor | 
		Wiadomość | 
	
	
		| henio12323 | 
		
			
				 Wysłany: Nie 20:05, 26 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				sprowadzałem cała głowice z USA, same kamienie bez głowicy nic nie dadzą   | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| racesupport | 
		
			
				 Wysłany: Nie 19:37, 26 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				jest szansa żebyś ujawnił jakie to kamienie i gdzie można kupić ?   | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| henio12323 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 17:48, 25 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				moge ci podesłac fotki jak wyglada cylinder po ręcznej robocie   
 kamieni do honowania nicasilu - szczerze nie wnikam z czego są zrobione, producent głowicy ma takie w ofercie to takie stosuje   | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| racesupport | 
		
			
				 Wysłany: Sob 16:55, 25 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | henio12323 napisał: | 	 		  Jak sie unie recznie honowac to wychodzi kat jak trzeba   | 	  
 
 No jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić heheh no ale ok, wierzę w Polskich mechaników   
 
 Czego więc użyć do honowania nicasilu? | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| henio12323 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 14:52, 25 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Jak sie unie recznie honowac to wychodzi kat jak trzeba   | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| te300 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 14:20, 25 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| honować, szczególnie w 2t - dzięki temu jest dużo lepsze smarowanie | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| racesupport | 
		
			
				 Wysłany: Sob 14:05, 25 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Mam honownice na warsztacie yato ale uznaliśmy że nie będziemy tego ruszać, moto już poskładałem ale w sumie mogę ściągnąć. Co myślicie? Czytałem że nicasil pod kątem 30st a żeliwo 45 tyle że te ręczne honowanie to żaden kat nie wyjdzie 😂 😂 😂 | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| henio12323 | 
		
			
				 Wysłany: Sob 7:27, 25 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				nicasil sie powinno honowac - i mozna spokojnie robic to ręcznie, tylko ze odpowiednimi narzedziami do nicasilu. tutaj juz na pewno nie było fabrycznego hona   to widac po tych zdjęciach 
 
 co do selekcji - to własnie sie nazywa SELEKCJA a nie wymiarowanie, tłoki sa selekcjonowane tak samo jak cylindry - biorą z jednego worka dobrana partie cylindór pogrupowanych wymiarami, i maja do tego worek partii tłoków pod ten wymiar i składają, - moze sie trafić ze wyjdzie ciasny cylinder, i duzej srednicy tłok ( mieszczacy sie w danej selekcji - a jednak na granicy jeden i drugiej selekcji ) i wychdozi dość ciasnawo, chociaz zwykle fabrycznie sa dość luźno dobierane | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| racesupport | 
		
			
				 Wysłany: Pią 22:20, 24 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Nie. Widać jeszcze dobrze oryginalne honowanie więc nie chciałem ryzykować a różne już słyszałem wersję z tym honowaniem nicasilu. W każdym razie w mojej becie ostatnim razem kolega z doświadczeniem zrobiłem mi honowanie wkretarka i wyglądało to super jak na ręczna robotę
 
 Aha... No i co najważniejsze, przyszedł do mnie cylinder sel A wymiar 71.95, założony był 71.96 również sel A ale chyba ze starszych roczników model, to by tłumaczyło czemu taki spolerowany, miał za ciasno.
 
 Gadałem z dealerem, pow że w fabryce nie patrzą na wymiar tylko selekcję, bierze z półki i wkłada i faktycznie mógł to ktoś przeoczyć, dziwna sprawa | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| Fourier | 
		
			
				 Wysłany: Pią 20:38, 24 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| dałeś cylinder do honowaniia? | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| major000 | 
		
			
				 Wysłany: Pią 7:59, 24 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | racesupport napisał: | 	 		  | Cylinder przemierzony, praktycznie idealny wymiar, wszędzie trzymał 72.010, nawet ciut mniej także jest ok. Sel A jutro będzie u mnie. Zdecydowałem się na tłok oem bo podobno jest lżejszy od Vertexa sklepowego 🤔 | 	  czyli wszystko jest ok, jeździć obserwować 😀 | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| racesupport | 
		
			
				 Wysłany: Czw 20:42, 23 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Cylinder przemierzony, praktycznie idealny wymiar, wszędzie trzymał 72.010, nawet ciut mniej także jest ok. Sel A jutro będzie u mnie. Zdecydowałem się na tłok oem bo podobno jest lżejszy od Vertexa sklepowego 🤔 | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| major000 | 
		
			
				 Wysłany: Pon 15:41, 20 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Wizualnie słabo wygląda cylinder i tłok jak na 70 godzin, chyba że manete trzymasz w opór non stop. Ale na oko to żadna weryfikacja. Mierzyłeś cylinder? | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| Fourier | 
		
			
				 Wysłany: Pon 14:38, 20 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Ta tłoku może tego nie widać ale na cylindrze te ryski to właśnie często są od starego lub nie mytego filtra. | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| henio12323 | 
		
			
				 Wysłany: Pon 11:14, 20 Kwi 2020    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| ciezko powiedziec, moze kiepsko spasowany, moze troche za ubogo i sie przegrzewał czasami - puchł i mocniej wycierał | 
			 
		  | 
	
	
		  |