Autor |
Wiadomość |
Colin_pt |
Wysłany: Śro 22:35, 08 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedź, sprawdzę te króćce. W dolot raczej nie strzelało, teraz po odpaleniu wydaje się że pracuje normalnie, po dodaniu ssania lub gazu obroty nie wracają, tylko pozostają podwyższone, im bardziej rozgrzany silnik tym wyższe obroty utrzymuje.
Znacie jakiś serwis w Warszawie wart polecenia? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:26, 08 Kwi 2020 Temat postu: |
|
jak sa wysokie obroty i strzela w wydech zwykle swiadczy to o ubogiej mieszance / lewym powietrzu / podwieszonych przepustnicach
sprawdz czy krócce łaczace gaźniki z głowicami szczelne i dobrze załozone - nie strzelało nic w dolot ? kiedys znajomemu brakło paliwa, i tak zaczał strzelac w dolot że "wydmuchało" korpus z gumy łączacej własnie |
|
 |
Colin_pt |
Wysłany: Śro 20:14, 08 Kwi 2020 Temat postu: KTM 950 SM obroty |
|
Witam,
Mam problem ze swoim bykiem. Po zimie motocykl odpaliłem i wszystko było w porządku, pojechałem na myjnię trochę go przepłukać (wiem, to był błąd), wróciłem bez problemów do domu. Przy kolejnym odpaleniu zauważyłem, że obroty na biegu jałowym są wysokie i strzela trochę z wydechów. Po krótkiej przejażdżce obroty były coraz wyższe. Sprawdziłem przepustnicę i filtr powietrza, nie ma zabrudzeń, wszystko wydaje się być sprawne. Czy może być to wina elektryki? Bezpieczniki wszystkie w porządku. Czy ktoś miał podobny problem? Może będziecie w stanie mi pomóc i zlokalizować przyczynę problemu?
Pozdrawiam |
|
 |