Autor Wiadomość
babel
PostWysłany: Śro 20:36, 14 Lis 2012    Temat postu:

Dzięki Smile
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 14:28, 14 Lis 2012    Temat postu:

Szukaj a znajdziesz.
Były tematy o serwisówkach w dziale serwis, ale tu masz dobrą serwisówkę
Kod:
moto.tt.free.fr/explorer/KTM_SX_EXC_4T_2000_2003_Engine_Repair_Manual_english.pdf


Wrzuciłem linka jak kod, bo jako url nie działał
babel
PostWysłany: Śro 9:38, 14 Lis 2012    Temat postu:

Kurcze sciągnałem manual - ale tam mam tylko o silniku i zawiasie - podrzuć jakiś link proszę do kompletnej dokumentacji
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 8:42, 14 Lis 2012    Temat postu:

looknij w manuala
loctite243 i 60Nm
babel
PostWysłany: Śro 8:21, 14 Lis 2012    Temat postu:

Na który klej Loctite to wklejacie?
Faktycznie kupię nową tą śrubę z podkładką - tylko w Wa-wie to chyba jest na grochowskiej jakiś dealer KTM
Keny
PostWysłany: Śro 7:26, 14 Lis 2012    Temat postu:

Testowałem wiele łańcuchów ale wg. mnie najlepszy jest Tshubaki 520mx alpha xrg 118 , wytrzymał mi cały sezon i na chwilę obecną jeszcze się trzyma zdrowo, co do śruby mocującą zębatkę przy wałku zdawczym proponuję zakupić nową śrubę w serwisie wraz z podkładką (jest w komplecie) cena 12zł w KTM-ie. Śruba ta ma już nałożony klej. Nie warto kombinować z "przeklepaniem podkładki" ponieważ cena ww. kpl. mówi sama za siebie Wink
henio12323
PostWysłany: Wto 22:51, 13 Lis 2012    Temat postu:

to nie myki tylko normalne złozenie. ksiązka serwisowa do łapy i masz wszystko opisane

zębatka zdawcza - podkładka musi dociskac zębatke, jak nie to ją podginasz tak żeby przy skręcaniu sciskała zębatke. sruba na klej. to samo tył zębatka, warto sruby na klej wziąc bo sie potrafia wykręcic
babel
PostWysłany: Wto 22:44, 13 Lis 2012    Temat postu:

No dobra napęd nabyty - Panowie poradźcie świeżemu (przeszukałem forum, ale może słabo i nic nie znalazłem)jakieś myki przy wymianie - typu np jak w DRZ cie zebatka zdawcza na Loctite ?
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 20:15, 12 Lis 2012    Temat postu:

Wyjścia nie masz. Musisz kupić łańcuch 118 ogniw i potem przy montażu o tyle ile potrzebujesz skrócić go. Ja u siebie chyba skracałem o 3-4ogniwa nie pamiętam.
14/50 seryjne przełożenie exc 400.
i nie wiem ale zębatki rk są w miarę ok, ale łańcuch jakoś bardziej did mnie przekonuje niż rk.
babel
PostWysłany: Pon 20:01, 12 Lis 2012    Temat postu:

Podłącze się pod temat wprawdzie mam EXC 400 z 2005 roku - ale to chyba to samo.
Musze zmienić napęd - mam 14/50 i niech tak zostanie - za mało latałem żeby to ocenić.

Pytanko ile łańcuch powinien mieć ogniw - swój liczyłem niby ma 114 - ale on strasznie jest wyciągnięty i może ktoś go skrócił....
Larsson oferuje - 118 ogniw:
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MjEwMTM4Mw==&bid=106626
Myślałem własnie o tym + oczywiście zebatki
KristofSX
PostWysłany: Pią 22:06, 03 Kwi 2009    Temat postu:

będzie dobrze, łańcuch ok, rozmiary zębatek tez good.
a oryginalnego łańcucha ktm nigdy nie używałem, tylko DID,ale może sprawdzę, nie wiem jak cenowo wychodzi
Pozdrawiam
Michał
PostWysłany: Pią 20:27, 03 Kwi 2009    Temat postu: KTM EXC 450 Napęd

Wiatm co Sądzicie o tym Napedzie Mam Zamiar Taki Kupic.
Łańcuch DID 520 VM 116 ogniw
Zębatka Tył SUNSTAR 50z
Zębatka Przód JT 14z
Wypowiedzcie sie czy to bedzie dobre zestawienie, Co Sadzice o łańcuchu Orginalnym KTMa. ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group