Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 12:06, 12 Cze 2012    Temat postu:

bo masz takie moto, mieszkasz w takim terenie itp itd. jak bys pojechał w góry to musiał bys jeszcze podkręcic. liczy sie jeszcze to jakie masz dysze, nawet rozmiar fabryczny z czasem sie rozkalibrowuje stad róznice. nastepne róznice to np nieszczelnosci na przepustnicy, itp itd.
barek253
PostWysłany: Wto 11:54, 12 Cze 2012    Temat postu:

wszystko ok
ale ciekawi mnie czemu tylko tyle potrzebuje wykręcenia
henio12323
PostWysłany: Pon 21:16, 11 Cze 2012    Temat postu:

to podkręc i pół obrotu jak jest lepiej znacyz ze tak ma byc. po kilku km zobacz kolor swiecy :d
barek253
PostWysłany: Pon 15:53, 11 Cze 2012    Temat postu:

mam wykręcone dokładnie jeden obrót i muł jest minimalny od zera ale tylko jak go przymule wcześniej i zastanawiam sie czy moge jeszcze ciut zmniejszyc czy to nie zaszkodzi itp
a o poł obrotu jak mu zwiększe to nie ma szans bd sie dławił mulił z dołu a jak zmniejszze poł to juz przedobrze
świeca jest jasna cegła więc by wynikało że jeszcze za dużo powietrza dla tego pytam bo ten 1 obr mnie dziwi że tak mało a niektórzy np po 2 maja i śmiga
henio12323
PostWysłany: Pon 15:17, 11 Cze 2012    Temat postu:

kazde moto inaczej bedzie reagowało. wykręc o 1 obrót i od tego ustawiaj co jakies pół obrotu. az bedzie idealnie. przymulanie po dodaniu gazem moze tez wynikac np ze xle ustawionego poziomu paliwa na pływaku
barek253
PostWysłany: Pon 14:47, 11 Cze 2012    Temat postu:

wiem jak sie reguluje gaźnik
i wiem że to sa ustawienie fabryczne ale np kiedys na forum czytałem wykrec 2 i poł obrotu i od tego lekka regulacja
dla tego pytam czy np to poł obrotu jakby było odpowiednie może byc czy jakos to szkodzi itp
dysze standard
motor w podpisie
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 14:42, 11 Cze 2012    Temat postu:

naczytałeś się o ustawieniach na jakich motor wyjeżdża z fabryki, co nie zawsze jest adekwatne to faktycznej potrzebnej mieszanki jaką musi mieć moto. Na forum jest opisane jak powinno regulować sie poprawnie gaźnik etc. Te ustawienia służą jako punkt odniesienia a do ideału często im dużo brakuje.

p.s także bez modelu moto nikt Ci dużo nie pomoże
barek253
PostWysłany: Pon 12:18, 11 Cze 2012    Temat postu: śruba powietrza

naczytałem w serwisówkach że powinienem ja miec wykręconą ok.1.5obr lub 2 lub 2.5 obr
a u mnie jest iglica na srodku śrubka powietrza wykręcona tylko jeden obrót
swieca jasna cegła ale motor z dołu czasami sie potrafi lekko nie zebrać i przymulic
i moje pytanie czy można jeszcze wkręcić śrubke powietrza i to juz bedzie nie cąły obrót

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group