Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 11:35, 23 Gru 2019    Temat postu:

nie szukałem tych częsci więc nie wiem Smile
Majster128
PostWysłany: Pon 9:34, 23 Gru 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
warto zacząc od przejrzenia gaźnika, sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej, sprawdzenie zuzycia elementów - np iglicy czy rozpylacza. potem sprawdzic jaka jest zamontowana iglica - moze zamontowana jest jakas nieprawidłowa, np homologacyjna. sprawdzic tez trzeba rozmiar dyszy wolnych obrotów głowną zresztą też . mysle ze na sprawnym mechanicznie gaźniku, fabryczna iglica z fabrycznym reszty gaźnika powinna pozwolic na normalną prace silnika


A wiesz może kto ma jeszcze dostęp do rozpylaczy dla tych gaźników ?
henio12323
PostWysłany: Nie 20:45, 22 Gru 2019    Temat postu:

warto zacząc od przejrzenia gaźnika, sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej, sprawdzenie zuzycia elementów - np iglicy czy rozpylacza. potem sprawdzic jaka jest zamontowana iglica - moze zamontowana jest jakas nieprawidłowa, np homologacyjna. sprawdzic tez trzeba rozmiar dyszy wolnych obrotów głowną zresztą też . mysle ze na sprawnym mechanicznie gaźniku, fabryczna iglica z fabrycznym reszty gaźnika powinna pozwolic na normalną prace silnika
Nwm26
PostWysłany: Nie 14:33, 22 Gru 2019    Temat postu: problem z ktm sx 125

Siema mam problem z moim ktm-em sx 125 z 2002 roku a mianowicie podczas jazdy na średnich obrotach moto czka i szarpie obniżanie i podnoszenie iglicy nic nie daje tak samo jak regulacja śrubą przy airboxie dodam że moto normalnie trzyma wolne obroty a na maksymalnym otwarciu manety chodzi jak najbardziej okej. Za wszystkie porady wielkie dzięki.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group