Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 11:38, 03 Gru 2019    Temat postu:

o to chodzi że nie ma spręzyn dostepnych osobno w ktmie ( tak jak do wiekszych silników ) pewnie exc/sx miał wewnątrz inna sprezyne bo ona widac ze ma kolory, moze ktos po prostu mechanizm albo cała spręzynke dorwał uzywana i sobie zmienił - generalnie temat "trudny' w wykonaniu bo nie ma częsci ;D
artur288
PostWysłany: Wto 10:39, 03 Gru 2019    Temat postu:

Pytanie tylko na jakie wymienić i o co dokładnie w tym chodzi
henio12323
PostWysłany: Wto 7:42, 03 Gru 2019    Temat postu:

dobra sorki - namieszałem bo przeczytałem exc 250 Very Happy rzeczywiscie 200tka ma inna regulacje, ale niewiele sie pomyliłem, bo sie reguluje pod tym korkiem przy składaniu silnika zawór. a sprezynki swoja drogą mozna tez podmieniać. tylko ze nie są nigdzie dostepne ( kiedys szukałem i przynajmniej ja nie znalazłem ) Very Happy ale są te całe mechanizmy i rzeczywiscie sa tam rózne spręzynki,
artur288
PostWysłany: Pon 21:43, 02 Gru 2019    Temat postu:

Z tego co się orientuję to są dwa rodzaje regulacji zaworu wydechowego
https://www.google.pl/search?q=zaw%C3%B3r+wydechowy+exc+200&sxsrf=ACYBGNRRZWcORmYXe5seK4aMVxiD4uNo3g:1575318849749&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi308mD6JfmAhVOzqYKHRGwBy8Q_AUoAXoECAwQAw&biw=1600&bih=757#imgrc=TlqFUrX9hEn7vM:
to jest ten o którym mówiłeś ty
https://www.google.pl/search?q=zaw%C3%B3r+wydechowy+exc+200&sxsrf=ACYBGNRRZWcORmYXe5seK4aMVxiD4uNo3g:1575318849749&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi308mD6JfmAhVOzqYKHRGwBy8Q_AUoAXoECAwQAw&biw=1600&bih=757#imgrc=rmm9IVRGOsh8xM:
a ten jest u mnie, reguluje się go poprzez odkręcenie zaślepki nr 52 i regulację śrubą 51
a ja słyszałem o patencie że wymienia się te dwie sprężyny z kitu 50 i podobno całkiem inne moto
henio12323
PostWysłany: Pon 20:23, 02 Gru 2019    Temat postu:

nie sciaga sie cwiartki tylko odkreca 2 srubki wlasnie na tej regulacji. ogólnie w ksiazce serwisowej masz opis co i jak
w skrócie - tą regulacją na kwadrat, masz ustawione optymalne ustawienie - moment w którym sie zawór ma załączać ( otwierac ) fabrycznie jest to ustawione pod obroty optymalnie, mozna zmienic charakterystyke krecac tym pokretlem, i roznice czuc spora, ktm nie zaleca kręcic, chociaz osobiscie lubie sobie z obrot wkrecic, moto fajniej np wskakuje na przeszkody - chociaz czuje ze góra na tym cierpi. dlatego dla zawodnika i normalnej jazdy w calym zakresie obrotów fabryczne ustawienie jest najlepsze. pod tym pokretłem masz dwie sprezyny ale tylko jedna jest wymienna, do nowego motocykla dostaje sie te spręzynki. maja 3 kolory i 3 rózne stopnie twardosci, najbardziej miekka czerwona szybko otwiera zawór - moto wydaje sie byc mocniejsze, najsłabsza zielona otwiera zawór pomalu, moto jest łagodniejsze. sprezynki kosztuja po kilka złotych jak czegos ci brakuje to warto sie pobawic
artur288
PostWysłany: Pon 19:52, 02 Gru 2019    Temat postu: zawór wydechowy

Witam! Ostatnio dowiedziałem się że w moim exc 200 2016r. mogę zmienić charakterystykę oddawania mocy poprzez zawór wydechowy, co mnie nie zdziwiło. Aczkolwiek później dowiedziałem się że nie za pomocą regulacji śrubką obok kosza sprzęgłowego tylko poprzez zdjęcie ćwiartki i wymianie dwóch sprężynek. Przerabiał ktoś taki patent, o co dokładnie chodzi?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group