Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 21:07, 18 Lis 2019    Temat postu:

zalezy czego sie oczekuje, w 4T sensu nie ma ( exc ) w 2T tpi tak samo, w starszych róznica jest. ale bez sensu montowac to na sprzegło, lepiej zastosowac dociązenie magneta
amek721
PostWysłany: Pon 20:58, 18 Lis 2019    Temat postu:

tpi ze stalowym koszem i wałkiem balansującym ma na tyle dużą inercję, że wg mnie też wydaje mi się to zbędne. Aczkolwiek kolega w tpi 300 ma i sobie chwali.
KristofSX
PostWysłany: Pon 20:14, 18 Lis 2019    Temat postu:

EXC/EXCF są już na tyle ugładzone że zakładanie dodatkowych obciążeń w/g mnie nie jest potrzebne.
ja montowałem cięższy stator do SXFa gdy przerabiałem ją na enduraka, było czuć sporą różnicę.
Radzziu
PostWysłany: Pon 20:05, 18 Lis 2019    Temat postu: czy ktoś używa Opciążenia sprzęgła

Witam ma ktos zamontowane w tpi takie ustrojstwo jak w linku ? Warto montować czuć jakąś różnice ?
https://et-racing.com/product-eng-713-Torque-Donut-clutch-weight-for-KTM-and-Husqvarna.html?fbclid=IwAR0H31h5_4A_Z58cHuRPo7KrwugSrVaXeMJZE8R5PWlnFOeTNqiP59Zk-SE

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group