Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Czw 21:23, 24 Maj 2012    Temat postu:

pół biedy jak zlamiesz tylko dźwigine, ja widziałem przypadki pękającego wałka zmiany biegów - i wtedy to kalarepa
wójo
PostWysłany: Czw 21:01, 24 Maj 2012    Temat postu:

ja nie wyobrazam sobie jazdy z taka dzwignia, na wyjebach bedziesz biegi wbijal nie chcacy albo nie naturalnie odginał stope i nie wyczujesz motocykla przez to. Porazka pomijajac fakt ze pierwsza mocniejsza gleba i po dzwigni...
don
PostWysłany: Czw 14:22, 24 Maj 2012    Temat postu:

Do jazdy super - do wywrotek ... hmmm, okaże się. Jak ją urwę/złamię to następną kupię już dedykowaną LC4 Smile
szakul123
PostWysłany: Czw 14:14, 24 Maj 2012    Temat postu:

ja bym się bał z tak odstająca dźwignią jeździć
don
PostWysłany: Śro 22:09, 23 Maj 2012    Temat postu:

No i mam Smile Taką jak chciałem od EXC - bardziej odstająca.

Za pierwszym razem nie oczyściłem dobrze wieloklinu na ośce i dźwignia na torze mi się przesunęła. Za drugim razem oczyściłem i porządnie skręciłem. Mam nadzieję, że teraz będzie git.

wójo
PostWysłany: Śro 15:48, 23 Maj 2012    Temat postu:

wieloklin istnieje tylko musisz go dokładnie oczyscic, i przy skrobaniu nie uszkodzic bo nastepna dzwignia tez szybko poleci.
Rysiek24
PostWysłany: Śro 9:14, 23 Maj 2012    Temat postu:

co za roznica jaka kupisz czy od exc czy pasuajca do lc4 , zamow na allegro i za 2 dni bedziesz mial w domu
don
PostWysłany: Wto 23:40, 22 Maj 2012    Temat postu:

KristofSX napisał:
w exc jest trochę inna
exc:

lc4



ale na moje oko raczej by pasowała, wieloklin raczej ten sam będzie


i to jest konstruktywna podpowiedź !

Dzięki
KristofSX
PostWysłany: Wto 23:22, 22 Maj 2012    Temat postu:

w exc jest trochę inna
exc:

lc4



ale na moje oko raczej by pasowała, wieloklin raczej ten sam będzie
don
PostWysłany: Wto 23:05, 22 Maj 2012    Temat postu:

no jednak oryginał się zepsuł a wieloklin na dźwigni prawie nie istnieje.

Nie potępiaj kolego rozwiązań które mogę ulepszyć fabrykę np. inny kształt drążka
Asteros2012
PostWysłany: Wto 22:58, 22 Maj 2012    Temat postu:

Tak samo jak połączone kartery "na wieki wieków" :d
Rysiek24
PostWysłany: Wto 22:50, 22 Maj 2012    Temat postu:

echh a pozniej opinie ze ktm sie psuje.... nalepiej zrobic rzezbe z gowna i tyle - proponuje kupic co popadnie i dospawac do walka bedzie na wieki wiekow..
henio12323
PostWysłany: Wto 21:32, 22 Maj 2012    Temat postu:

raczej jak by pasowała od czegos innego to by napisali

ale reke dał bym sobie obciąc ze jest taka sama jak w ktmie EXC 525 z 2005 roku, czyli ktm 250 450 525 od 00 do 07 rok. z kształtu tak samo, tez zagłębienie na podkładke itp
don
PostWysłany: Wto 20:37, 22 Maj 2012    Temat postu:

tak wygląda oryginał http://allegro.pl/ir-dzwignia-zmiany-biegow-ktm-egs-exc-lc4-600-i2331617984.html

w sumie nowa mogła by bardziej odstawać na zewnątrz. Mam nowe buty i wiecie jak jest - sztywno i bez wyczucia Smile
don
PostWysłany: Wto 20:28, 22 Maj 2012    Temat postu: Dźwignia zmiany biegów do wy.miany.

Właśnie dziś złamałem oryginalną dźwignię biegów podczas ślizgu. Nie chce mi się czekać na oryginał z allegro, tylko jutro chcę coś kupić popularnego "od ręki" w Larssonie lub innym sklepie w Krakowie ?

Co powinno podejść i być podobnego (wieloklin, długość, kształt itp) ?

Mam LC4 400 z 93 roku.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group