Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 6:01, 13 Cze 2019    Temat postu:

te silniki są dość czułe na wszystko, ciezko powiedziec w czym problem z opisu tez bym pewnie strzelił na pompe, ale zamiast bezsensownie ją wymieniac na chinski badziew to wolałbym zmierzyć cisnienie jakie daje . trzeba by zrobic głębszą diagnostyke, sprawdzić TPSy moze tu sie cos posypało,
eRZet
PostWysłany: Śro 23:29, 12 Cze 2019    Temat postu: KTM 690 SM wymiana pompy paliwa! LC4 DZIOBAK

Witam fanatyków. Może ktoś podpowie co mogę jeszcze zrobić aby Moto zaczęło śmigać? Pewnego dnia mój KTM 690 SM (2007r) zaczął przerywać przy przyśpieszaniu. Kolejnego dnia było jeszcze gorzej dało się jechać do 4 tysięcy powyżej przerywal. Po tygodniu postoju wyszedłem na Moto zapominając o problemie 😁niestety nie wyleczył sie. W tym momencie motocykl nie chciał już odpalać w ogóle. Znajomy podpowiedział że to będzie pompa paliwowa bo nie daje takiego ciśnienia jak powinna więc kupiłem nowy zamiennik o dziwo Moto odpaliło ale zaraz gaśnie dalej nie wkręca się jak powinien i przerywa. Wymieniłem też świece sprawdziłem praktycznie wszystko co mogłem zobaczyć na.oko tzn iska dobra przepustnica otwiera się idealnie wtrysk daje mgiełkę bezpieczniki ok. Motocykl bardzo długo trzeba kręcić aby odpalił. Czy wymiana pompy wymaga ingerencji w ECU?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group