Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 9:04, 10 Paź 2019    Temat postu:

nie ma reguły to i to jest dobry motocykl, TPI wg mnie jeździ lepiej, niby zestrojony super gaźnik tez jest ok - ale trzeba umiec go zestroić, mi sie osobiscie nie chce bawic i czuje że np przy spadku temperatury nie jeździ tak jak latem. jak widze to ceny nie roznia sie mocno, a ostatnie gaźniki mysle że zawsze bedą w cenie dla kogos kto bedzie uważał że wtrysk to nieporozumienie
rooland
PostWysłany: Czw 8:41, 10 Paź 2019    Temat postu:

Cześć,
odświeżę trochę temat.

Jak myślicie jest sens kupowania używanego, od zaufanego i pewnego sprzedawcy ktma 2t 250 2017 (gaźnik) czy dołożyć i kupić TPI z niepewnego źródła ? Nie jeżdżę co weekend bo nie mam czasu, jakieś żwirownie, czasem przeloty i czasem wypad w góry na kilka dni. Jak myślicie... gaźnikowce szybko będą tracić na wartości? Bo nie ma co się oszukiwać, TPI fajne sprzęty ale aktualnie są odpowiednio droższe od ostatniego wypustu gaźnikowca...
amek721
PostWysłany: Pon 9:24, 15 Lip 2019    Temat postu:

są też gotowe rozwiązania https://slavensracing.com/shop/ktm-hqv-tpi-oil-filler-sleeve-by-tworide/?fbclid=IwAR3VnNtVNyS51WLVH-XvXtljUqStjUekrozig_wPhfY6rwKcQ_gHRVu-pSg
ktm twierdzi, że problem występował tylko we wczesnych TPIkach, potem zmienili materiał zbiornika. W 2020 dodatkowo dodali elastyczne mocowania zbiornika i zmienili jego kształt (zmniejszając pojemność do 600ml).
polecam wywiad z jednym z głównych inżynierów ktm https://transmoto.com.au/ktms-2020-exc-range-rd-insights/?fbclid=IwAR1ML-rguNGFavruPPVrOEhDQCKcpgcMERmmy_RYcqSAsKN5fAU-TaQCUyM
mniej więcej w połowie wspomniany jest ten problem
KristofSX
PostWysłany: Nie 21:21, 14 Lip 2019    Temat postu:

kuzyn w 2019 chile dalej to ma :/
próbował uszczelniać ale ten korek jakiś *ujowy[ Razz
rozwiązanie jest takie żeby nie nalewać do pełna to nie wylatuje.
amek721
PostWysłany: Nie 21:14, 14 Lip 2019    Temat postu:

pierwsze TPIki miały z tym problem. Widziałem jak ktoś założył donuts'a (tego z gripów) pod korek i było lepiej Very Happy
cieniak16
PostWysłany: Sob 21:25, 13 Lip 2019    Temat postu:

Przekrecony w prawo i zabezpieczony ogólnie sztywno siedzi korek
henio12323
PostWysłany: Sob 21:07, 13 Lip 2019    Temat postu:

a dobrze załozyłes korek ? zwykle sie nic nie poci
cieniak16
PostWysłany: Sob 20:54, 13 Lip 2019    Temat postu:

Ktoś z was może uszczelnial korek wlewu oleju do mieszanki po jeździe zobaczyłem że poci się z pod korka i myślę jak dobrze uszczelnić to miejsce. Macie jakieś propozycje?
HusqvarnaaFC350
PostWysłany: Pon 14:06, 03 Cze 2019    Temat postu:

Dla mnie to obojętne co będę wlewał.

Powtarzam, została mi końcówka tego oleju, który również ma rekomendacje do TPI. Tyle.
patryk46
PostWysłany: Pon 13:55, 03 Cze 2019    Temat postu:

HusqvarnaaFC350 napisał:
Nikt nie eksperymentuje. Cena tych olei jest praktycznie identyczna. Mam końcówkę tego oleju z poprzedniego motocykla. Olek poleca ten olej do TPI, na opakowaniu również jest kompatybilność z wtryskiem. Idąc Twoim tokiem to skrzyni nie dajesz innego oleju niż zaleca producent?


Akurat ja do skrzyni też daje motorexa ale nie o to chodzi. Nie zrozumiałeś mnie. Dziwie się ludziom którzy kupują motocykl za 30-40k i zastanawiają się czy można wlać jakiś tam olej czy nie można. Pytam się po co narażać się na dodatkowe koszty skoro producent zaleca dany olej i wiadomo że na tym oleju będzie wszystko ok. Tym bardziej że mówisz że cena jest taka sama. Nie rozumiem takiego postępowania. Co chcesz osiągnąć zmianą oleju na inny? Sam mówisz że koszt taki sam czyli co? Chcesz zrobić producentowi na złość i pokazać że na innym tez się da ? No pewnie się da ale wytłumacz mi po co??
te300
PostWysłany: Pon 13:23, 03 Cze 2019    Temat postu:

ponoć leją i chwalą; ja jeździłem na belray si-7 (taki był zalecany) i tłoczek przy 100mth był jak w gaźniku przy 50 Smile tak mi przypadł do gustu, że teraz w gaźniku mieszam ten sam olej - świetnie się wypala
HusqvarnaaFC350
PostWysłany: Pon 10:29, 03 Cze 2019    Temat postu:

Nikt nie eksperymentuje. Cena tych olei jest praktycznie identyczna. Mam końcówkę tego oleju z poprzedniego motocykla. Olek poleca ten olej do TPI, na opakowaniu również jest kompatybilność z wtryskiem. Idąc Twoim tokiem to skrzyni nie dajesz innego oleju niż zaleca producent?
patryk46
PostWysłany: Pon 10:24, 03 Cze 2019    Temat postu:

Niby można ale po co eksperymentować ? Nie rozumiem tego. Ryzykujesz zatarciem sprzętu za gruba kasę bo szkoda kilka zł na olej? Ja leje od nowości motorexa, mam teraz 90mth i nigdy nie było żadnych problemów
HusqvarnaaFC350
PostWysłany: Pon 7:37, 03 Cze 2019    Temat postu:

Ipone Samurai niby też spełnia normę TPI. Można go śmiało lać?
Kajtek DBL
PostWysłany: Pon 5:52, 03 Cze 2019    Temat postu:

Z tego co widziałem to ludzie też uszczelniają korek wlewu oleju do mieszanki ponieważ jak Moto przechylone potrafi tam sączyć delikatnie, czyli może i dostać się woda. Delikatnie owinąć czymś gwint i zakręcać.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group