Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 21:35, 25 Maj 2019    Temat postu:

i do amatorskiej i do wyczynowej Smile
michalgsxr
PostWysłany: Sob 21:14, 25 Maj 2019    Temat postu:

Olej 5W do amatorskiej jazdy bedzie ok?
henio12323
PostWysłany: Sob 12:45, 25 Maj 2019    Temat postu:

Tyle ile zaleca ksiaka serwisowa. Zwykle poziom to okolo 10-11 cm
michalgsxr
PostWysłany: Sob 7:55, 25 Maj 2019    Temat postu:

Ostatnie pytanie: ile oleju do każdej lagi ?
henio12323
PostWysłany: Pią 21:21, 24 Maj 2019    Temat postu:

tak łapiesz za nakrętke w spręzynie ( spręzyne trzeba scisnac i wsadzic klucz ) i od góry nasadką odkręcasz

nie pamietam w sumie czy serwisówka zaleca klej ale moze zalecać - ja nie stosuje bo wiem że bywaja problemy z odkręceniem, ale trzeba miec to na uwadze i jak nie idzie to nie wale na siłe tylko dobrze grzeje - wtedy klej puszcza
michalgsxr
PostWysłany: Pią 18:28, 24 Maj 2019    Temat postu:

Po calym dniu walki i zniszczonych 2 nasadkach udalo sie odkrecic. Te sruby byly wklejone na klej do gwintow (wedlug mnie nie powinny).
Co dalej by rozdzielic lage? Trzeba rozkontrowac te sruby na gorze?
http://pokazywarka.pl/i8afcx/
henio12323
PostWysłany: Pią 9:17, 24 Maj 2019    Temat postu:

nabic mniejsza nasadke, podgrzac i pojdzie, pneumatem kiepski pomysł
michalgsxr
PostWysłany: Pią 8:13, 24 Maj 2019    Temat postu: Problem z odkręceniem śruby w ladze

Chce wymienic uszczelniacze i niestety nie moge odkrecic aluminiowej sruby od spodu lagi.
Zawiozlem lage do warsztatu w ktorym chcialem odkrecic kluczem udarowym i niestety obrobili mi łeb sruby "na okraglo" :/
Jak to odkrecic?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group