Autor |
Wiadomość |
diabeł |
Wysłany: Nie 14:11, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
jednak walnięta piasta:(
znalazłem na allegro i zamówiłem,
dzięki i pozdrawiam |
|
 |
diabeł |
Wysłany: Sob 7:41, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
teraz to już wszystko jasne:D
dzięki wielkie kolego.
POZDRAWIAM!!! |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Pią 23:45, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
tak, jest w manualu:
nic więcej tam nie idzie, tuleja dystansowa wchodzi w łożysko na wcisk do końca, |
|
 |
diabeł |
Wysłany: Pią 23:19, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
i mam dwa ale nie wiem dlaczego mam luz czy między uszczelniaczem a dystansem od strony zębatki coś jeszcze idzie?widoczne są takie rzeczy na serwisówce? |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Pią 23:12, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
łozyska idą dwa , po sztuce na stronę, te 80nm na dokręcanie to na czuja tak "dosyc mocno ale z wyczuciem " oczywiśćie nic nie ma prawa byc luźne |
|
 |
diabeł |
Wysłany: Pią 22:52, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
no tak a idą dwa czy trzy łożyska? od strony zębatki mam luz jak dokręce i koło jest luźne więc nie wydaje mnie się żebym to dobrze zrobił hehehhehe zrobiłem jak piszesz:) dziękuje Ci z góry bardzo |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Pią 22:43, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
hej
witamy na forum, 450sx miałem dwa (04 i 05) więc pytaj o wszystko
co do łozysk -
1.wybijamy tuleje
2.wyciągamy simeringi
3.od strony żebatki mamy zabezpieczenie - pierścień zegera - wyciągamy przy pomocy szczypiec
4. wybijamy łozyska, czyścimy środek i wkład (tą alu-rurkę), mozna przesmarować - nawet sprayem do łańcucha
montujemy wszystko do kupy
jak zakręcasz tylne koło - dobrze jest używać klucza dynamometrycznego (80nM) - zbyt mocne dokręcanie rozwala łożyska, no i przy myciu myjką ciśnieniową - nie wal bezpośrednio na simeringi, inaczej będziesz zmineniał łożyska co miesiąc.
na pw podaj maila - podeślę Ci serwisówkę
pozdro |
|
 |
wójo |
Wysłany: Pią 22:43, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
witam allegrowicza  |
|
 |
diabeł |
Wysłany: Pią 22:27, 11 Maj 2012 Temat postu: 450 sx 2005r |
|
witam wszystkich allegrowiczów, jestem nowy więc chciałem wszystkich przywitać
właśnie zaczynam swoją przygode w terenie i zakupiłem KTM 450sx, mam pytanie i bardzo wielką prośbę do was i prosze o wyrozumiałość gdyż to mój pierwszy cross:)
wymieniałem tydzień temu u kolegi opony i podczas wymiany kolega powiedział mi że wysypało mi się łożysko, zakupiłem więc dziś kpl dwa łożyska wraz z uszczelniaczami firmy All Balls, tydzień temu kolega założył mi bez tego jednego lecz w tych co dziś zakupiłem były tylko dwa kpl 6005.
Założyłem je ale nie radze sobie hehe, nie chce nic zepsuć a czegoś brakuje czy ma ktoś serwisówke lub zdjęcie tylnej piasty łożysk i całej rozpiski?
bardzo proszę o pomoc gdyż sam bym chciał sobie to zrobić i nauczyć się tak prostych rzeczy wymieniać samemu bo ponoć to standart w ktmach łożyska.Z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam |
|
 |