Autor Wiadomość
Kajtek DBL
PostWysłany: Czw 15:54, 28 Wrz 2017    Temat postu:

Czołgu napisał:
Kupiłem przednią i tylną w marcu 2016 roku.
Przednia wytrzymała ok. 1500 km
Zwykłe stalowe wytrzymują u mnie 1200-1300.
Tylną po roku, ok. 3500 km (i jednym łańcuchu) chciałem reklamować ale dostałem odpowiedź że amerykanie nie uznają reklamacji bo w/g nich jest dalej do użytku. Pan z Motolaguny był tym podobno zniesmaczony i ramach jakieśtam rekompensaty zaproponował rabat na zakup innych zębatek.

Tylną dojeżdżę do końca roku (drugi łańcuch) i moim zdaniem będzie się na śmietnik nadawała.
Więc bajki o jednej zębatce przeżywającej bóg wie ile motocykli można sobie darować.

Oba łańcuchy DID VX2

Tylna jest na pewno trwalsza od zwykłych stalowych, ale wolę mieć w tej cenie 4 nowe stalowe.
Przednia za 159 zł to nieporozumienie.


Jestem tego samego zdania. Napęd nie warty tych pieniędzy. Lepiej kupić supersproxa z sosem Vt2 albo Grosskopf extreme z did vt2 i wytrzyma to samo a cena o połowę mniejsza u naszego forumowe go kolegi Kozioł Smile
rams
PostWysłany: Czw 13:56, 28 Wrz 2017    Temat postu:

Kupuję zębatki superproxa i zjeżdżam na niej dwa łańcuchy.
Czołgu
PostWysłany: Czw 11:13, 28 Wrz 2017    Temat postu:

Kupiłem przednią i tylną w marcu 2016 roku.
Przednia wytrzymała ok. 1500 km
Zwykłe stalowe wytrzymują u mnie 1200-1300.
Tylną po roku, ok. 3500 km (i jednym łańcuchu) chciałem reklamować ale dostałem odpowiedź że amerykanie nie uznają reklamacji bo w/g nich jest dalej do użytku. Pan z Motolaguny był tym podobno zniesmaczony i ramach jakieśtam rekompensaty zaproponował rabat na zakup innych zębatek.

Tylną dojeżdżę do końca roku (drugi łańcuch) i moim zdaniem będzie się na śmietnik nadawała.
Więc bajki o jednej zębatce przeżywającej bóg wie ile motocykli można sobie darować.

Oba łańcuchy DID VX2

Tylna jest na pewno trwalsza od zwykłych stalowych, ale wolę mieć w tej cenie 4 nowe stalowe.
Przednia za 159 zł to nieporozumienie.
Fourier
PostWysłany: Czw 19:42, 20 Kwi 2017    Temat postu:

Podobno przód zjadło dosyć szybko, tył się trzyma ale zeszła ta powłoka galwaniczna. Więcej dopowie Kajtek DBL Wink
piodeb88
PostWysłany: Czw 18:11, 20 Kwi 2017    Temat postu:

Kajtek DBL napisał:
Mam napęd, bede za nie długo go testował Very Happy




Gwarancja jest. Podbita, podpisana, warunki gwarancji są. Wszystko jest tak jak piszą. Zobaczymy w realu.


Podbijam.

Ponad rok minął, wiec jak wrażenia Kajtek?
Fourier
PostWysłany: Pią 16:55, 08 Lip 2016    Temat postu:

Regina Z-ringowa z katalogu PP.
Tkaczy
PostWysłany: Pią 16:14, 08 Lip 2016    Temat postu:

Teraz tylko jakiś mega trwały łańcuch. Bardzo dbam o napęd (regularne czyszczenie - używam dedykowanych środków do mycia plus sporo bawię się tą szczotką do łańcuchów; do tego odpowiedni smar) a i tak pierwsze co się wysypuje to łańcuch :/ obecnie latam na zestawie z powerpartsow (zębatki) a łańcuch najwyższy model CZ. Póki co jest super, może ktoś ma inne sprawdzone łańcuchy?
Rojek
PostWysłany: Pią 12:11, 08 Lip 2016    Temat postu:

Kajtek i jak się trzyma Ironman po pół roku?
KNKS
PostWysłany: Czw 20:51, 21 Sty 2016    Temat postu:

Według poniższego żródła, Ironman istotnie jest lżejszy niż Stealth
http://advrider.com/index.php?threads/supersprox-vs-dirt-tricks-ironman-sprocket-weight.893320/
Fourier
PostWysłany: Czw 16:10, 21 Sty 2016    Temat postu:

Nowe, nie śmigane:
Przód 13 - 103g
Tył 48 - 559 g
(do pomiaru zastosowana waga kuchenna z biedronki) Smile

Jutro mogę zważyć śmiganego supersproxa 50 zębów.
Kajtek DBL
PostWysłany: Czw 15:49, 21 Sty 2016    Temat postu:

Nie wiem ile waży, jest lżejsza.
KNKS
PostWysłany: Czw 13:41, 21 Sty 2016    Temat postu:

Tak z ciekawości, ile waży ta tylna zębatka ?
Rozumiem, że jest lżejsza od SuperSprox'a.
Kajtek DBL
PostWysłany: Czw 10:17, 21 Sty 2016    Temat postu:

Mam napęd, bede za nie długo go testował Very Happy




Gwarancja jest. Podbita, podpisana, warunki gwarancji są. Wszystko jest tak jak piszą. Zobaczymy w realu.
Fourier
PostWysłany: Pon 22:37, 18 Sty 2016    Temat postu:

Trochę odkopię - na Ironmana jest rok pisemnej gwarancji na pęknięcie zębatki/zębów lub zdarcie jej o 0,6 mm na wszystkich zębach.
henio12323
PostWysłany: Nie 19:30, 06 Maj 2012    Temat postu:

znajomy zawodnik sobie zamontował ten napęd i jest zadowolony nie dość że swietnie wyglada to i widac że solidnie zrobiony ile mu wytrzyma zobaczymy póki co z pół sezonu na tym przelatał i sladów zuzycia nie ma.

choc jak dla mnie bez sensu tyle kasy wywalać na taki napęd, bo generalnie zebatki praktycznie same sie nei zuzywają to łancuchy je niszczą, z kolei łancuchy niszczą sie od danych warunków, jak sie smiga w lekkim terenie unikając błota wody itp to napedy wytrzymują 2-3X tyle co katowane w błocie i wodzie.

ja mam naped supersproxa z powerpartsów alu ze stalową koronka nie kosztował mało choc duzo mniej niz ironman, do swojego zestawu mam zwykły bez oringowy ale mocny łancuch katuje ten zestaw juz prawie sezon i tylko 3-4 X naciągałem. zębatka nadal jak nowa choć łancuch juz niedługo leci do wymiany ( zebatke tył zostawiam stara) przód nowa

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group