Autor Wiadomość
krokodylktm
PostWysłany: Pią 11:55, 13 Lip 2012    Temat postu:

Jeśli ktoś kto ma podstawowe wiadomości o pracy zapłonu,cierpliwość i chciałby przetestować nowy zapłon do KTM SX525 -- najlepiej ktoś kto ma problem z własnym zapłonem i chce zaoszczędzić -- możliwość wgrania każdej mapy sportowej -- kwestia ważna aby był ktoś kto porówna parametry czyli ma wymagania w stosunku do motocykla -- sprawa jest taka ,że mam zapłon ale nie mam motocykla KTM 525do testów po za tym nie jestem zapalonym motocyklistą Smile Adres w stopce
michalpl
PostWysłany: Nie 7:44, 24 Cze 2012    Temat postu:

tylko ze ja wyslalem cewke stator swiece z przewodem wylacznik zaplonu i impulsator i modul i po miesiacu czekania zadzwonili do mnie i powiedzieli ze wszystko jest sprawne wiec moze impuls nie dochodzic do modulu przez kable ktore do niego dochodza.
henio12323
PostWysłany: Sob 22:51, 23 Cze 2012    Temat postu:

poczytaj ostatnie tematy, koledze odcieło iskrę bo nagle sie załamał przewód wysokiego napiecia w cewce i na 1 rzut oka wszystko wygladało ok..
Asteros2012
PostWysłany: Sob 21:17, 23 Cze 2012    Temat postu:

A tak wg świece sprawdzałeś?
michalpl
PostWysłany: Sob 19:40, 23 Cze 2012    Temat postu:

wyslałałem wszystkie części do firmy którą mi polecaliście i okazało się że wszystko jest sprawne. Jutro muszę posprawdzać kable które dochodzą do modułu. Może ktoś mi podpowie co jeszcze może być nie tak z tym zapłonem? Dodam że ktm stracił iskrę w trakcie przegrzania silnika gdyż termostat nie otworzył obiegu na chłodnicę.
michalpl
PostWysłany: Sob 11:28, 05 Maj 2012    Temat postu:

ok dzieki za radę. Jeśli możesz to wyślij mi servisówkę plaster2@interia.pl
mentor
PostWysłany: Sob 9:58, 05 Maj 2012    Temat postu:

Ja wysłałem całą elektrykę. Stator, moduł, cewkę, megneto, fajkę, impulsator, wyłącznik zapłonu. Napisz do nich na gg wpisz nazwę firmy na google i zaraz znajdziesz. Oni są zawsze na niewidocznym. Obsługa jest miła i znają się na rzeczy. Termin jest zależny od sezonu, a obecny sie zaczyna więc możesz trochę poczekać. Ale jak Ci moto nie pali to albo moduł albo stator. Ja stawiam na stator i aby Ci modułu nie rozwalił. Mi wykryli ze jest walnięty stator podgrzewając go do 90 stopni i wszystko na oscyloskopie. Ale sprawdź sobie cewkę i fajkę. Fajkę miernikiem łatwo sprawdzić oporowość 5 ohm. A sama cewka ma chyba ok 6 ohm. Możesz też mieć walnięty przewód wysokiego napięcia. To jest ten co łączy cewkę z fajką.
Stary ja nie jestem elektronikiem, a informatykiem z wykształcenia a wszystko znalazłem w serwisówce. Jak nie masz to podaj maila to Ci wyślę. Elektryka w kacie jest prosta do diagnostyki. Jeśli cewkę i fajkę masz ok i dodatkowo impulsator tez, to 50/50 ze albo stator albo moduł.
Tak jak pisałem miernik może Cie oszukać na statorze jeśli chodzi o pomiar wartości. Moduł sprawdzisz jedynie przekładając go do innego moto.
Ale jak nie masz jak sprawdzić tak jak ja nie miałem. To wykręć wszystko tak jak ja Ci podałem wyżej i skontaktuj się z tą firmę, a do kartonika wsadz kartkę z opisem problemu, modelem moto, rokiem i swoim adresem kontaktowym. Dodatkowo możesz jeszcze dać swiece której używasz.

To chyba na tyle.
Pozdro.
michalpl
PostWysłany: Sob 7:58, 05 Maj 2012    Temat postu:

mentor a co dokładnie wysłałeś? ile czasu czekałeś na naprawę?
mentor
PostWysłany: Sob 5:09, 05 Maj 2012    Temat postu:

michalpl - weź serwisówkę do ręki. Tam wszystko jest opisane. Sam miałem podobny problem. Tam są obrazki gdzie i jak mierzyć, oraz podane wartości. Porównaj je ze swoimi pomiarami. Tylko pamiętaj o tym co pisałem wyżej. Ja bym wysłał do tej firmy co Ci podałem nazwę. Sprawdza Ci za darmo i będziesz wiedział wszystko. Pozdro.
michalpl
PostWysłany: Pią 18:40, 04 Maj 2012    Temat postu:

a może mi ktoś z posiadaczy ktm 525 exc sprawdzic czy z modułu do cewki kabel biało/niebieski daje napięcie czy jest masa? Bo zauważyłem że u mnie jest masa a chyba powinno byc inaczej.
mentor
PostWysłany: Czw 5:12, 03 Maj 2012    Temat postu:

Witam, stator sprawdzisz tylko na oscyloskopie. Owszem możesz sprawdzić i miernikiem ale tak jak było u mnie pomiar miernikiem ok, ale moto nie chciało odpalić. Okazało się ze na jednym uzwojeniu było zwarcie i trzeba było przewinąć. Uszkodzony stator może uszkodzić moduł było tak u mnie. Ja wysyłałem swoją elektrykę do firmy DIGITECH z Będzina. Za naprawę modułu i statora wzięli 750zł. Wysyłasz im a oni diagnozują Ci usterkę za darmo. Potem odzywają się do Ciebie i mówią jaka usterka i szacują koszta.
wójo
PostWysłany: Śro 19:05, 02 Maj 2012    Temat postu:

najpier spraedz impulsator, powinien miec okolice 100 ohm
henio12323
PostWysłany: Wto 21:51, 01 Maj 2012    Temat postu:

sciagnij sobie ksiazke serwisowa tam jest wsztstko ładnie rozpisane Very Happy
michalpl
PostWysłany: Wto 16:16, 01 Maj 2012    Temat postu: Jak sprawdzić stator? ktm 525 exc 2005

Podpowiedzcie mi ja pomierzyć stator żeby sprawdzić czy nie jest spalony. Przyczyna to brak iskry. Dzisiaj go rozebrałem i jeden plastikowy element wydaje mi się stopiony.


Uploaded with ImageShack.us

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group