Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 14:49, 28 Sty 2020    Temat postu:

za bardzo nie ma tanich odpowiedników niestety, to wyspecjalizowane i drogie rzeczy, pisz na PW pomoge w szukaniu co da sie taniej ( chyba do 4CSa górnego korka klucz mam tanio dość )
do zawiezenia tego elementu nie potrzebujesz, to pomoc ale nie jest konieczność, za to sa wymagane wazniejsze elementy
pm2z
PostWysłany: Wto 13:48, 28 Sty 2020    Temat postu:

dobra, dzięki serisówce mam numery katalogowe tych narzędzi w ktm, o dziwo ceny niższe niż "race tech", ale też wcale tanie nie są.
ktoś wie, gdzie można dostać tanie odpowiedniki?
wiem, że JMT robi różne specjalistyczne narzędzia do moto, ale tych nie znalazłem.
pm2z
PostWysłany: Wto 13:25, 28 Sty 2020    Temat postu:

KristofSX, dziękuje Smile

I jeszcze: gdzie kupić narzędzia do serwisowania zawieszenia? Do lag nie mam tego specjalnego klucza (koronkowego?), żeby odkręcić korek, jak na tym obrazku, tylko 4-pinowy:
,

jak również do tylnego amora





przejrzałem 24mx, larsson, allegro, olekmotocykle i jakoś nie widzę tych rzeczy Sad
pm2z
PostWysłany: Wto 13:23, 28 Sty 2020    Temat postu:

KristofSX, dziękuje Smile

I jeszcze: gdzie kupić narzędzia do serwisowania zawieszenia? Do lag nie mam, tego specjalnego klucza (koronkowego?), żeby odkręcić korek (https://racetech.com/images/TFCW_PS38048_600-3.jpg), jak również do tylnego amora (https://racetech.com/images/TSSSseries220.jpg).

przejrzałem 24mx, larsson, allegro, olekmotocykle i jakoś nie widzę tych rzeczy Sad
major000
PostWysłany: Pon 23:46, 27 Sty 2020    Temat postu:

Zrobisz sam tylko pytanie czy go dobrze odpowietrzysz "z ręki". Te starsze PDSy do 2016 też sam robiłem bez sprzętu i chodziło, nowsze ciężko jest tak odpowietrzyc . Oczywiście nabicie azotem jeszcze jest problemem, bo albo przerabiasz puszkę na wentylek jak u japońców albo musisz kupić/zrobić maszynę do nabijania gazu.
KristofSX
PostWysłany: Pon 22:43, 27 Sty 2020    Temat postu:

pm2z napisał:
zapomniałem napisać jaki moto Wink

EXC450 2011, a więc chyba 2008-2011,
moto jest w wersji Factory Edition, ale nie wiem, czy zawieszenia się różnią od zwykłej wersji

z tyłu jest WP PDS, z przodu nie znalazłem oznaczenia


tutaj jest full manual, jest w nim serwisówka dla lag i tylnego amorka
https://drive.google.com/file/d/0B7VQ1R8fUjciU05EOVhEb3JfT0U/view


pozdro
pm2z
PostWysłany: Pon 21:34, 27 Sty 2020    Temat postu:

zapomniałem napisać jaki moto Wink

EXC450 2011, a więc chyba 2008-2011,
moto jest w wersji Factory Edition, ale nie wiem, czy zawieszenia się różnią od zwykłej wersji

z tyłu jest WP PDS, z przodu nie znalazłem oznaczenia
KristofSX
PostWysłany: Pon 21:27, 27 Sty 2020    Temat postu:

do którego moto? zaraz zarzucę Ci link do manuala zawiasu.
pm2z
PostWysłany: Pon 21:18, 27 Sty 2020    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=0_InEnom2ec

w filmiku pokazują jak zrobić pełny serwis tylnego amora i oni tam to odpowietrzają "z ręki", więc jak to w końcu jest?

przód robiłem dziesiątki razy i w całej masie motocykli, teraz mam ochotę samemu zacząć robić tył, na filmiku rzecz wydaje się prosta Wink

I jeszcze: moja serwisówka daje pełną instrukcję remontu silnika, ale nie ma rozbiórki zawieszenia. albo tylko ja nie mogę znaleźć... Sad
henio12323
PostWysłany: Czw 11:35, 14 Lut 2019    Temat postu:

nie da sie, chyba ze juz jest jakas agonia i np słychac stuki, są drastyczne braki tłumienia, no i oczywiscie wycieki które widać - amortyzator i teleskopy to skomplikowane elementy tu nie bardzo jest co czekać na takie efekty co jakis czas warto profilaktycznie rozebrać i zrobic serwis
camilof
PostWysłany: Czw 11:25, 14 Lut 2019    Temat postu:

Panowie a jak najlepiej sprawdzić nie zdjemując amrotyzatora/lag czy jest wszystko ok? Da się w ogóle? Smile
wsk125
PostWysłany: Śro 0:26, 13 Lut 2019    Temat postu: Ar

Wiem że pompą lepiej i dla tego sobie taką zrobiłem. Lecz podałem przykład że można to zrobić bez i działa.
1papilion9
PostWysłany: Wto 21:01, 12 Lut 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
oczywiscie że mozna, tylko w przypadku tego zawieszenia są dwa problemy, raz że bardzo czesto oprawa uszczelnaiczy wysuwa sie razem ze sztyca - co jest kiepskie, druga sprawa że podcisnieniem duzo lepiej kazdy pęcherzyk wyłapywać, zapowietrzone zawieszenie dość mocno też moze powodować przesuwanie sie oprawy i uszkodzenie korpusu amortyzatora, wiec moim zdaniem warto jednak robic to techniką własnie próżniową


Dokladnie bez pompy prozniowej nigdy dokładnie nie odpowietrzymy amorka
henio12323
PostWysłany: Wto 18:35, 12 Lut 2019    Temat postu:

oczywiscie że mozna, tylko w przypadku tego zawieszenia są dwa problemy, raz że bardzo czesto oprawa uszczelnaiczy wysuwa sie razem ze sztyca - co jest kiepskie, druga sprawa że podcisnieniem duzo lepiej kazdy pęcherzyk wyłapywać, zapowietrzone zawieszenie dość mocno też moze powodować przesuwanie sie oprawy i uszkodzenie korpusu amortyzatora, wiec moim zdaniem warto jednak robic to techniką własnie próżniową
wsk125
PostWysłany: Wto 15:53, 12 Lut 2019    Temat postu: Ar

1papilion9 napisał:
Przod można samemu servisować a tył juz ciezsza sprawa odpowietrzenie zazwyczaj wymagampompy prozniowej

Nie koniecznie potrzeba pompy próżniowej. Od 5 lat co roku wymieniam olej w tylnym amortyzatorze bez pompy i działa. Zrobiłem tylko taki przyrząd na wzór przyrządu zeta. Tylko ja amatorsko jeżdżę i może nie odczuwam różnicy.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group