Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 19:59, 26 Kwi 2012    Temat postu:

ja sobie nie wyobrazam lepszego moto niz na krótkie traski, i na miasto niz SM Very Happy a jak SM to lc4 swietny sprzet mocny lekki i wytrzymały ;P wiec wybór dobry
Gość
PostWysłany: Czw 19:49, 26 Kwi 2012    Temat postu:

Ktm podoba mi sie z wygladu i amortyzacja dobra na nasze drogi jade sobie 90km/h czasami przycisne i to wystarcza na trase jak i zwinnosc miedzy samochodami w miescie a sportowy to inna jazda najlepiej dobra droga i duza predkosc a ja albo jade spokojnie albo na maxa w przypadku sportowego bo tam ma sie czym takze sportowy nie dla mnie. A w super moto duzo motorkow choc pryznam za czuje sie troche drgania w nogach w Ktm. Ja latam raczej trasy jak sie wypuszczam to min w jedna strone 20-30km po miescie troche dlatego chyba mniejsza zebatke lepiej choc nie chce zeby tez stracil duzo mocy przy podkrecaniu na miescie.
Rysiek24
PostWysłany: Czw 10:20, 26 Kwi 2012    Temat postu:

poco ci ktm na szose ? ani to wygodne , ani zdrowe dla moto - mogles kupic jakiegos malego twina albo starszego zadbanego sporta...ale ja proponuje 16/42 sa w sam raz dla 620.
pawelenduro
PostWysłany: Czw 6:36, 26 Kwi 2012    Temat postu:

ja miałem w 525 exc 14/52 i kolo mieliło wszędzie, jak tylko lekko gaz musnąłem, teraz mam 14/48 i jest odpowiednio, jak coś założę 13 zębów z przodu by było mocniejsze ale jeszcze takiej potrzeby nie miałem Smile
goscniedzielny
PostWysłany: Czw 6:04, 26 Kwi 2012    Temat postu:

a co powiecie o takim przełożeniu 14/52 Katem celuję w w las, mocne podjazdy pod górę i ogólny ogień po lesie. Smile
henio12323
PostWysłany: Śro 20:29, 25 Kwi 2012    Temat postu:

nie da sie powiedziec z iloma najlepiej kazde moto kazdy kierowca inaczej smiga. musisz na oko oceni, zalezy czy chcesz tylko po asfalcie ganiac, i czy to raczej jest miasto, czy trasy. mniejsza zebatka z tyłu to wydłuzone biegi, moto słabiej rwie, i ma wiekszy v max, wiec jak smigasz na traskach to mozesz duzo mniejszą zębatke wsadzic nawet. jak nie chcesz rezygnowac z latania po terenie wsadz 1-2 mniej zebów z tyłu. 1 wiecej z przodu i róznica bedzie zauwazalna, ale w terenie tez bedzie sie dało ładnie latac.
KTMmmmmmmmmmmm
PostWysłany: Śro 20:22, 25 Kwi 2012    Temat postu: z iloma zebami zebatke do jazdy po szosie???????? 50zebow???

Witam,
kupilem Ktm 620,98rok, mam zamiar jezdzic nim tylko po szosie, lecz na nim jest zalozona zebatka z 50cioma zebami czy silnik dostawal bedzie po dupie z taka duza zebatka?????? czy lepiej zalozyc mniejsza???? jak tak to z iloma zebami najlepiej???????

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group