Autor Wiadomość
RobertKTM
PostWysłany: Pią 10:38, 15 Lut 2019    Temat postu:

Da się, da ... mniejszy uszczelniacz między wałkiem zmiany biegów a wałkiem kopki ku mojemu zdziwieniu wyszedł bez problemu Very Happy bardziej namęczyłem się z uszczelniaczem na wałku kopki, wyrywałem go prawie po kawałku tak był zapieczony, ale wyszedł Very Happy
Rysiek24
PostWysłany: Wto 22:12, 05 Lut 2019    Temat postu:

ja probnowalem to wydlubac to nie szlo wyjac , w manualu wyglada ze jest od srodka + oringi na walku tez od srodka
RobertKTM
PostWysłany: Śro 18:17, 30 Sty 2019    Temat postu:

Wymieniony jeden i drugi. Nic nie cieknie Smile
RobertKTM
PostWysłany: Nie 20:24, 20 Sty 2019    Temat postu:

Uszczelniacze zamówiłem oryginalne z KTMa, ale właśnie Rysiek24 znalazłem twoje wypowiedzi, że uszczelniacza na wałku biegów nie da się wymienić z zewnątrz.
Więc jak to w końcu jest, da się czy nie ?
Rysiek24
PostWysłany: Pon 15:00, 07 Sty 2019    Temat postu:

ja wstawiam tam simmering , rozmiaru nie pamietam , zmierz sobie i dopasuj w sklepie z uszczelniaczami technicznymi
RobertKTM
PostWysłany: Nie 11:24, 06 Sty 2019    Temat postu:

na pewno mniej uciążliwe niż rozpołowienie silnika Very Happy
dzięki
henio12323
PostWysłany: Nie 8:04, 06 Sty 2019    Temat postu:

tak da sie - trzeba tylko wydłuybac stare uszczelniacze co czasem troche jest uciążliwe Very Happy
RobertKTM
PostWysłany: Sob 23:35, 05 Sty 2019    Temat postu:

nr 1 na zdjęciu, choć wydaje mi się że w miejscu nr 2 też lekko się poci Sad
RobertKTM
PostWysłany: Sob 23:34, 05 Sty 2019    Temat postu: Wyciek oleju między wałkiem kopki a biegów - KTM LC4 640 SM

Witam.
Mam pytanko, pojawił mi się wyciek jak w tytule, Wyciek oleju między wałkiem kopki a biegów. Jest jakaś szansa to uszczelnić nie rozbierając silnika na pół ?
Gapię się w te serwisówki jak szpak w p.... i
jest tam 1- SEAL RING DH/GR 12X16X3 54632090000 można to wymienić od zewnątrz ?

https://drive.google.com/open?id=1IxMB07ji3I3ADDzuvIZRGsx6YMV1fBwB

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group