Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 8:17, 03 Sty 2019    Temat postu:

bo w dwukomorówkach WP jest zawsze balon chyba od samego poczatku tak było
4CS nie ma balona
jak chcesz to ci moge sprzedac naklejki od powietrznych amorków Very Happy ktos taka miał to nakleil (4cs) Razz

jak widze po schematach to zwykła dwukomorówka
swoja drogą jak rozebrałes kartridż to dobrze poczytaj jak go odpowietrzyć bo warto to zrobic sumiennie Very Happy
OPONA44
PostWysłany: Czw 5:49, 03 Sty 2019    Temat postu:

Witam.Konkretnie Pany chodzi o huskę ale wiadomoma wiele od kata i dlatego Pytam tutaj.Jeżeli chodzi o to czy to 4CS no to raczej tak Mam na lagach naklejki WP no i 4CS Nie wiem ale jak rozbierałem je żeby uszczelniacze wymienić to budową przypominały dwukomorowe tylko w kartridżu balon jest.Huska fc350z 2014 jak coś
henio12323
PostWysłany: Śro 22:17, 02 Sty 2019    Temat postu:

ciernik - jeszcze fajniej widać jak sie robi próżnie, jak sie próżniowo odpowietrza to wydawało by sie że olej bez zadnychb bąbelków - zmniejsza sie cisnienie i bulgocze że mało węzy nie rozerwie Very Happy

co do samego dzialania - gaz jest rzeczywiscie po to by olej sie nie pienił, poprawia to prace zawieszenia - jak sie olej "przeciska" przez setting, to kazdy pęcherzyk powietrza czuć - fajnie to widac jak jest tylny amor zapowietrzony i syczy przy pracy. druga sprawa to gaz wypycha popychacz - zmiana cisnienai zmienia nieco charakterystyke, 3 rzecz to kawitacja przy duzym nadcisnieniu nie ma az takch zmian jak bez niego.

a co do samego pytania - kartridż odpowaida za kazdy centymetr ugięcia teleskopów i za początkowy i za dobicie
to jak amortyzator sie zachowuje, jakie ma tłumienie odpowaida olej, setting - czyli pakiet blaszek, poziomy cisnień, poziomu oleju.....
ciernik
PostWysłany: Śro 21:49, 02 Sty 2019    Temat postu:

Dwukomorowy to nie 4CS
Teorie to się boję wygłaszać, ale olej pod ciśnieniem się mniej pieni i to cała zaleta.
Trochę jak w tylnym amortyzatorze.
Są fajne filmy na YT w szklanej strzykawce, jak się zachowuje olej bez ciśnienia i pod ciśnieniem.
Tak działają amortyzatory gazowe np. w samochodach.
henio12323
PostWysłany: Śro 20:27, 02 Sty 2019    Temat postu:

balon w 4CS ? na pewno to o ten zawias chodzi ?
OPONA44
PostWysłany: Śro 20:14, 02 Sty 2019    Temat postu: lagi 4CS sxf 350

Pany pytanie trochę specjalistyczne .Może ktoś ma dokładne pojęcie na temat dziłania poszczególnych elementów składowych zawieszenia 4 CS dwukomorowe z kartridżem powietrzno-olejowym .A mianowicie chodzi oto za który etap docisku czy początkowy czy końcowy pracy lagi odpowiada kartridż ten który jest pompowany odpowiednim ciśnieniem .Wiem że wokół tego balona gumowego jest olej .Może ktoś mógłby trzasnąć wykładzik tak z sensem jak to pracuje na każdym etapie zciskania się lagi no i oczywiście powrót wiadomo też jest tłumiony.Pozdrawiam serdecznie i UDANEGO NOWEGO ROKU WSZYSTKIM.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group