Autor Wiadomość
motocdi
PostWysłany: Nie 0:57, 27 Sty 2019    Temat postu:

teraz kwestia w jakim celu ? po to aby był ? --- kupjesz komparator napięcia to się tak nazywa ... po przekroczeniu pewnego napięcia (sam je ustalasz potencjometrem ) komparator zmienia stan na wyjściu steruje przekaźnikiem lub tranzystorem mocy ...a ten gasi zapłon ...

zapłon jest analogowy i na przykład napięcie ładowania cdi wzrasta wra z zobrotami im większe obroty tym większe napięcie -- po przekroczeniu zadanego napięcia (czyli obrotów) odcina zapłon
qater123
PostWysłany: Sob 23:55, 26 Sty 2019    Temat postu:

A wiesz może czy ciężko zamontować?
motocdi
PostWysłany: Sob 23:53, 26 Sty 2019    Temat postu:

...nieudane wysłanie
motocdi
PostWysłany: Czw 23:34, 24 Sty 2019    Temat postu:

nie ma tam odcięcia zapłonu to prymitywny zapłon działa jak przełącznik albo 5 stopni przy rozruchu po przekroczeniu 1800 RPM przełącza na 36 stopni nic więcej ten zapłon nie robi
qater123
PostWysłany: Sob 18:11, 29 Gru 2018    Temat postu: ktm 620 sc

witam, orientuje się ktoś przy jakich obrotach na zapłonie sem jest odcięcie zapłonu?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group