Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Wto 20:21, 24 Kwi 2012    Temat postu:

ja tam nic nie neguje, ale ciemnote ludziom da się łatwo wciskać w celu zarobienia kasy dzisiaj, ale skoro go znasz i wiesz że nie ma lipy to ok. u nas biorą wiecej za nicasil angielski.
Czepek
PostWysłany: Wto 18:51, 24 Kwi 2012    Temat postu:

bully napisał:
Czepek napisał:
Poramańcz napisał:
850zł to czeski nikasil.

850zł na allegro od uzytkownika patrykcz666 jest to nicasil angielski z langcourt.

Skąd wiesz że z angli? Znasz kolesia na tyle dobrze?

tak.
Widzę, że na siłę próbujesz negować moje posty.
Leski
PostWysłany: Wto 18:19, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Ok, dzięki wszystkim za pomoc. Mam nadzieję że jakoś się usa bez większych strat
barek253
PostWysłany: Wto 18:08, 24 Kwi 2012    Temat postu:

łożyska na wale sprawdź ruszając magnetem góra-dół bo jak one ci poleca to tak samo cały silnik do roboty
DamianEXC250
PostWysłany: Wto 17:48, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Da się na boki może się ruszać ale góra dół powinno nie być luzów. Jeżeli korba będzie ok to rób samą górę i śmigaj dalej Smile. A jak będzie luz to rób dół ja u siebie olałem korbę bo stwierdziłem że jeszcze polata i rozwaliłem sobie cały silnik i teraz muszę wyłożyć prawie 2 000zł na naprawę.
Leski
PostWysłany: Wto 16:13, 24 Kwi 2012    Temat postu:

No zdejmę górę zerkne co i jak. W razie mając tłok na wierzchu da się sprawdzić luz na korbie? Czy profilaktycznie wymienić?
Może zrobię sama górę.
DamianEXC250
PostWysłany: Wto 14:25, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Ja remont robię sam. Ogólnie nie jest to zbyt trudne zadanie tylko wiadomo na niektóre rzeczy trzeba uważać. Ja miałem problem że ściągnięciem magneta bo nie mam oryginalnego ściągacza ale poradziłem sobie innym na małym patencie ale się udało. Problem też jest z odkręceniem kosza sprzęgłowego który trzeba umiejętnie zablokować. Uważaj też przy rozpoławianiu karterów na skrzynie biegów bo się rozbiera sama Smile ( ja pozakładałem opaski na wałki żeby tryby nie spadały i musisz uważać na małe tulejki na wybierkach bo lubią spadać a później ciężko je znaleźć). Jeżeli masz jakieś pojęcie, schematy silnika to rozebrał bym to sam. Ja tak zrobiłem jest to duża oszczędność no i dobry trening Smile. Rozbierz wszystko wał daj do specjalisty żeby przełożył korbę i wycentrował go. Łożyska też dasz radę sam wyciągnąć. Ja jak na razie rozebrałem cały silnik i złożyłem cały dół i wszystko działa jak powinno ( skrzynia biegów i sprzęgło ). W składaniu bardzo pomogły mi zdjęcia które robiłem podczas rozbierania silnika aby w razie nie pewności sprawdzić siebie. No i nad moją pracą cały czas czuwał tata który jest doświadczonym mechanikiem. Więc jeżeli masz trochę pojęcia dobre rysunki to powinieneś dać radę nic skomplikowanego tam nie ma. Smile
Leski
PostWysłany: Wto 10:30, 24 Kwi 2012    Temat postu:

To chyba ostudziliście mój zapał Wink
Ale jak by ktoś chciał takie warsztaty zorganizowac to chętnie.
W razie co kogo polecacie do takiej roboty w okolicy warszawy?

Jakieś opinie o BrosRacing Kędzierskich?
bully
PostWysłany: Wto 10:10, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Następnych właścicieli tez to później kosztuje, wiem bo miałem same takie sprzęty po takich naprawach.
Niespodzianek dużo.
czasami trzeba mieć klucz udarowy do odkręcenia kosza i żebatki wału.
ściagacz do magneta, dużo wałków i tulejek do wybijania wbijania łożysk i simerow, klucz dynamometryczny itd itp Do ogrzewania karterów wystarczy piec kuchenny.
Leski
PostWysłany: Wto 10:05, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Jakieś niespodzianki po drodze? Albo specjalne narzędzia triki aby sie nie namęczyć/popsuć?
wójo
PostWysłany: Wto 9:47, 24 Kwi 2012    Temat postu:

korbe tez mozna samemy wymienic i walu puzniej sie nie wywaza tylko centruje...
wszystko mozna samemu zrobic pod warunkiem ze masz wiedze, umiejetnosci i narzedzia.
zawsze mozna sie uczyc na własnym sprzecie ale czasami to kosztuje.
Leski
PostWysłany: Wto 9:13, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Najlepiej jak by się znalazł ktoś miły i udostępnił garaż. Poprowadził za rękę itp.
W sumie dobra opcja, może było by kilku chętnych do poznania mechaniki na przykładzie mojego sprzęta? Takie forumowe zajęcia.

Widziałem że któraś ze szkół jazdy robi takie zajęcia warsztatowe chyba promotor, kasują za to kilka stów a chętnych full. Szkoda ze to tylko z obsługi podstawowej a nie remontowej.
henio12323
PostWysłany: Wto 8:53, 24 Kwi 2012    Temat postu:

serwisówka jak najbardziej jest niezbedna, kwestia tylko popełniac głupie błędy laika... np wsadzanie łozysk, niby banał ale wystarczy np wbijac na zimno i bez narzedzi moze ci rozwalic karter. trzeba miec troche pojęcia + ksiazka serwisowa i wszystko jest do zrobienia
barek253
PostWysłany: Wto 8:51, 24 Kwi 2012    Temat postu:

cąły silnik w 2t jeśli masz pojęcie rozbierzesz sam
oczywiscie wymiana korby tylko do speca
łożyska wybijesz/wbijesz sam
akle skoro nie masz pojęcia w ogóle to oddaj komus niech to zrobi
a jak nie pooglądaj najpierw filmy na internecie
Leski
PostWysłany: Wto 8:45, 24 Kwi 2012    Temat postu:

No raczej zielony, ale z instrukcja powoli bym sobie poradził.
No właśnie o to chodzi że nie wiem co Wam się udaje zrobić samemu a co trzeba dawać do mechanika?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group