Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 9:02, 28 Lis 2018    Temat postu:

50mth mozei tak ale gdzies na trasach CC gdzie sa szybkie przeloty w wawozch to i pewnie ze stówke mozna pyknać
wiec jeździc - obserwowac Very Happy a jak trzeba to tłok zmieniac na czas

sprzęgła leca szybciej ? nie ma tyle mocy co 250, jak dobry jest zawodnik to sporo czasu bedzie trzymał silnik na odcinie a dozował moc na koło sprzęgłem - wtedy zuzyje sie na pewno szybciej, ale z normalną jazdą zuzyje sie wolniej bo przenosi mniejsze siły a sprzegło jest praktycznie takie same jak w 250/300
1papilion9
PostWysłany: Śro 6:56, 28 Lis 2018    Temat postu:

Ale to sa odcinki prostych 500-600m czasem 1km max i to tyle wiadomo nie bedzie katowany non stop na opor manetce
Fourier
PostWysłany: Wto 21:33, 27 Lis 2018    Temat postu:

1papilion9 napisał:
est wiec duzo prostych gdzie sie odkrecac na maxa


tak jak kolega juz napisal - 4t. 200 edzie sie tak samo meczyc jak 125
1papilion9
PostWysłany: Wto 15:52, 27 Lis 2018    Temat postu:

4t nie wchodzi w gre
amek721
PostWysłany: Wto 14:22, 27 Lis 2018    Temat postu:

to może warto zastanowić się nad 4t? Wink dwutakty do tego nie są stworzone, szczególnie 200
1papilion9
PostWysłany: Wto 13:39, 27 Lis 2018    Temat postu:

Moj brat 125wykreca ladnie wiec i z 200 bedzie podobnie do tego u nas takie cc jest wiec duzo prostych gdzie sie odkrecac na maxa
amek721
PostWysłany: Wto 10:17, 27 Lis 2018    Temat postu:

200 to taka sama konstrukcja jak 125, można uprościć, że zmieniono kilka wymiarów. 50 mth na jednym tłoku to chyba lekka przesada, ale to kwestia indywidualna, jak kto jeździ i szanuje maszyne. Co do korby może być trochę racji w tym, że trzeba trochę częściej zmieniać niż 125, bo 200 jedzie od dużo niższych obrotów, więc jeździ się na niższych obrotach (co jest trochę szkodliwe dla całego dołu, nie znaczy to że nie powinno się jeździć na niskich obrotach). Sprzęgło to kwestia najbardziej indywidualna spośród tych wszystkich Very Happy teoretycznie powinno być bardziej żywotne niż 125, bo więcej mocy w każdym zakresie obrotów. Także podsumowując wszystkie Twoje wątpliwości będą zależeć głównie od ridera i na pewno nie są powodem do niekupienia moto.
1papilion9
PostWysłany: Wto 6:41, 27 Lis 2018    Temat postu:

Pytalem takiego lokalnego "znawce" i mowi ze exc 200 50mth na tloku to max i podobno czesto jest w nich tak ze korbe trzeba wymieniac z tlokiem i szybko sprzegla padaja szybciej niz w 250 prawda to?
henio12323
PostWysłany: Pon 16:19, 26 Lis 2018    Temat postu:

-tłok co jakies 80 godzin amatorskiego latania
- rocznik jak najnowszy, chyba nowszych nie ma, nie wiem czy 2016 jeszcze były modele
- a czemu zawieszenie ma nie dawac rady ?
- to kwestia raczej indywidualna, motocykl jeździ bardzo dobrze, lekki poreczny, mocy nie brakuje - tylko trzeba umiec odkrecic gazu
1papilion9
PostWysłany: Pon 12:08, 26 Lis 2018    Temat postu: Re: Exc 200

1papilion9 napisał:
Witam, brat zmienia sprzęt z exc 125 na cos mocniejszego moja beta 300 jest o wiele za mocna i padło na exc 200, mam kilka pytan co do tego moto:
-co ile mth wymienia sie tłoka przy jezdzie amatorskiej u nas jazda cc i lekkie enduro
- Jakieś wady, minusy tego moto?
- jaki rocznik najlepiej? Celuje w 2015/2016
- zawieszenie daje rade?
- jakie wrazenia z jazdy? Oddawanie mocy itd
Dzieki za pomoc
1papilion9
PostWysłany: Pon 12:06, 26 Lis 2018    Temat postu: Exc 200

Witam, brat zmirnia sprzęt z exc 125 na cos mocniejszego moja beta 300 jest o wiele za mocna i padło na exc 200, mam pilka pytan co do tego moto:
-co ile mth wymienia sie tłoka przy jezdzie amatorskiej u nas jazda cc i lekkie enduro
- Jakieś wady, minusy tego moto?
- jaki rocznik najlepiej? Celuje w 2015/2016
- zawieszenie daje rade?
- jakie wrazenia z jazdy? Oddawanie mocy itd
Dzieki za pomoc

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group