Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 9:20, 12 Lis 2018    Temat postu:

nie powiedział bym ze wiekszość na zielonej bo np u mnie wiekszosc jeździ na czerwonej ;P
kup sobie wszystkie 3 kosztują po kilka złotych ( jak cos pisz na PW mam od reki ) i poprzekładaj potestuj, róznica dla zawodnika bedzie ogromna, dla amatora jak nie odkreca gazu w opór to nie bedzie to odczuwalne czasem Very Happy
Kustosz
PostWysłany: Nie 10:05, 11 Lis 2018    Temat postu:

Większość zawodowców w hard enduro jeździ na zielonej, w porównaniu do żółtej spora różnica, w porównaniu do czerwonej ogromna
1papilion9
PostWysłany: Nie 8:59, 11 Lis 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
tylko wymiana ale ksztuja grosze, wymiana łatwa jest więc nie widze problemu
tam jest jeszcze druga spręzyna, i takie pokrętło ( na kwadrat mosiężne ) teoretycznie ktm nie zaleca regulowania - ale w praktyce zmenia to charakterystyke pracy
spręzynki maja rózny kolor zeby rozróznic twardosc - zielona jest twarda, czerwona miekka
szybciej zawór wydechowy otworzy sie na miekkiej spręzynce - szybciej sie otworzy to jest wiekszy power Very Happy
pokrętło na kwadrat reguluje napięcie tych spręzyn ( napiecie wstepne) i reguluje jakby moment otwarcia zaworu - na jakich obrotach ma sie zaczac otwierać, jak sie nie znasz to lepiej tym nie kręcić - mozna pogorszyc osiagi silnika, ewntualnie zapamieciac pozycje wyjsciową i do niej wrócic jak bedzie gorzej

gaźnika nie ruszasz


Dzieki jest duza roznica po zmianie na zielona? Chce troche złagodzic moto
henio12323
PostWysłany: Nie 8:47, 11 Lis 2018    Temat postu:

tylko wymiana ale ksztuja grosze, wymiana łatwa jest więc nie widze problemu
tam jest jeszcze druga spręzyna, i takie pokrętło ( na kwadrat mosiężne ) teoretycznie ktm nie zaleca regulowania - ale w praktyce zmenia to charakterystyke pracy
spręzynki maja rózny kolor zeby rozróznic twardosc - zielona jest twarda, czerwona miekka
szybciej zawór wydechowy otworzy sie na miekkiej spręzynce - szybciej sie otworzy to jest wiekszy power Very Happy
pokrętło na kwadrat reguluje napięcie tych spręzyn ( napiecie wstepne) i reguluje jakby moment otwarcia zaworu - na jakich obrotach ma sie zaczac otwierać, jak sie nie znasz to lepiej tym nie kręcić - mozna pogorszyc osiagi silnika, ewntualnie zapamieciac pozycje wyjsciową i do niej wrócic jak bedzie gorzej

gaźnika nie ruszasz
1papilion9
PostWysłany: Sob 21:45, 10 Lis 2018    Temat postu: Sprezynki zaworu wydechowego w 2t

Witam mam pytanie co do sprezynek zaworu wydechowego? Sa 3 rodzaje zielona, zolta i czerwona. Standardowo jest zolta zalozona co daje zmiana na inny kolor, i czy da sie jakos regulowac je, czy tylko wymiana? I czy po zmianie naminny kolor, regulacji nalezy dostroic gaznik?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group