Autor Wiadomość
brutal123
PostWysłany: Wto 19:46, 22 Mar 2022    Temat postu:

Jednak właściciel się kapnął że przelał olej do paliwa Shocked myślałem że go zabije Cool a wcześniej się zaklinał ze na pewno 1:40 a się okazało że 1:10 Shocked ale jest jeszcze problem z iskrą ale o tym może w innym temacie .
Gość
PostWysłany: Sob 19:44, 12 Mar 2022    Temat postu:

Na tulejce jest oring i wygląda ok . Sama tulejka ma delikatny ślad po simeringu ale ledwo wyczuwalny pod palcem . Moim zdaniem odwrotnie było założone koło zębate na wale (podtoczeniem w stronę karteru ) ale to nie ma wpływu na lanie olejem tylko świadczy o kimś kto to składał Very Happy Co do szczelności uszczelniacza na wale to zalałem skrzynie korbową benzyną ekstrakcyjna po 10h nic nie ubyło i nie widać wycieków . Na pewno nieszczelna była uszczelka (oring) głowicy ale to już zrobiłem wcześniej . Mieszanka jest 1:40 . Świeca po jeździe jest sucha i czysta .
henio12323
PostWysłany: Sob 7:34, 12 Mar 2022    Temat postu:

wałem - wał nie bedzie pływał w oleju, to podcisnieniem bedzie zasysał sie olej, tam idzie tulejka i oring - moze np ktos nie dał oringu na wale. jak juz pokrywa zdjeta zmienił bym uszczelniacz, oring i obejrzał tulejke - jak zuzyta to tez bym wymienił. potem regulował gaxnik - moze tu przełojone ewentualnie za duzo wlane oleju do paliwa/ olej niskiej jakosci
brutal123
PostWysłany: Pią 23:59, 11 Mar 2022    Temat postu:

Sporo czasu minęło ale może ktoś odpowie . KTM 125 SX rok nie wiem ale coś koło 2005 i też leje olejem z tłumika . Moto świeżo kupiony z taką usterką . Widać że był robiony remont (nowe uszczelki ) ale komuś coś nie pykło . Bierze olej ze skrzyni lecz skrzynia korbowa sucha . Odkręciłem dekiel sprzęgła i cały mechanizm zaworu wydechowego zalany olejem . Uszczelniacz na elemencie 57 szczelny uszczelka dekla ok . Pytanie gdzie tam może się jeszcze dostawać olej ??
Asteros2012
PostWysłany: Śro 19:51, 28 Lis 2012    Temat postu:

Mam nadzieje że uda mi się jutro to zrobić bo dziś czasu nie było. Jak nie to zrobię to w weekend
Fahrenheit
PostWysłany: Śro 14:39, 28 Lis 2012    Temat postu:

Więc tak. Wczoraj zalałem 1/50, i latałem 30 minut kręcąc moto porządnie i zero śladu wycieków oleju z wydechu. Wygląda na to że kombinacja tych czynników wraz z wymianą waty zrobiła robotę. Zobaczymy na jak długo bo być może do czasu aż wata znowu się nasyci.
Czekam jednak na instrukcję Asterosa w kwestii zaworu bo chętnie bym tam zajrzał Smile
Fahrenheit
PostWysłany: Wto 17:35, 27 Lis 2012    Temat postu:

Byłoby wyśmienicie gdybyś miał takie chęci Smile i dla potomnych by została wiedza.
Asteros2012
PostWysłany: Wto 16:18, 27 Lis 2012    Temat postu:

Do wymiany elementu który ci podałem trzeba ściągać dekiel kopki itd więc uszczelki pod ten dekiel i być może pod dekiel od regulacji zaworu tyle że ona jest miedziana więc powinna być dobra. Może porobię zdjęcia jak to zrobić bo i tak silnik w kawałkach po wybuchu
Czepek
PostWysłany: Wto 15:50, 27 Lis 2012    Temat postu:

żeby zmienić uszczelke zaworu czy w ogóle dostać się do zaworu trzeba ściagać cylek
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 13:41, 27 Lis 2012    Temat postu:

Nie jest to skoplikowane, co do uszczelek to tam masz jedynie uszczelkę pod tą osłonę przez którą do zaworyu się dostajesz ale jej wymieniać nie trzeba.
Fahrenheit
PostWysłany: Wto 10:52, 27 Lis 2012    Temat postu:

Wata wczoraj wymieniona, po powrocie zaleję go uboższą mieszanką i zrobię przelotkę na wyższych obrotach i zobaczymy czy wywali czy nie. Jak wywali zajrzę do tego zaworu. Asteros część o której mówisz na Aunerze stoi około stówki, wymieniałeś to sam? nie jest to chyba zbytnio skomplikowane, jakieś uszczelki tam jeszcze trzeba wymienić?
Asteros2012
PostWysłany: Pon 23:26, 26 Lis 2012    Temat postu:

jak zawór ci nie działa to możesz lać nawet 1:70 i pewnie i tak ci tego nie przepali
maciek
PostWysłany: Pon 22:45, 26 Lis 2012    Temat postu:

lej 1:50
Asteros2012
PostWysłany: Pon 16:13, 26 Lis 2012    Temat postu:

Powiem wam tak. Mój tak samo smolił z wydechu, po wymianie waty to samo.
kręcenie moto nic nie da jeśli zawór wydechowy jest już dojechany. Ja w swoim musiałem wymieniać:
[img]http://www.ktmpartfinder.com/pictureDisplayHandler.ashx?photopath=ktm_images/98503370.gif&width=800&height=600[/img]
57 bo ona odpowiada za maksymalne otwarcie zaworu i u mnie była w połowie zjechana. Wymieniłem ten element i dałem brakujące podkładki na regulacje zaworu i stał sie szatanem. Całkiem inne moto czuć wyraźnie gdy zawór zaczynał działać bo szedł na koło przy tym.
Fahrenheit
PostWysłany: Pon 15:59, 26 Lis 2012    Temat postu:

Takowoż i uczynię jak radzisz kolego i dam znać jak bardzo cenne okazały się Twe rady. Dzięki Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group