Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 21:43, 02 Lis 2018    Temat postu:

mozesz mi wysłac zajmuje sie czyms takim, wstepne nastawy moge zalecic - ale gaxnika na stole sie nie da idealnei wyregulować

na pewno nie moze sie tak grzac do świecenia, chodzi bedzie dobrze nawet bardzo na takich nastawach lekko przy ubogich

do akrapa mozna dac wieksza dysze głowna, iglice podniesc albo zmienic na bogatszą

ja jeszcze raz sugeruje sprawdź powierzchnie chłodnicy jak sie przy 60 stopniach sączy płyn to cos jest na pewno nie tak jak trzeba
Simol125
PostWysłany: Pią 17:29, 02 Lis 2018    Temat postu:

Korek jest tylko dla poglądu ogólnego, spełnia swoją funkcje ma 1,8bar, płynu jest tak jak napisales 1cm ponad żeberka. Kolanko obwiazalem taśma termo i nie widać czy robi się swiecace teraz. Przed obwiazaniem go i zaprowadzeniem do mechanika robiło się po jakimś czasie świecące delikatnie ale mechanik powiedział że gaźnik jest dobrze ustawiony nic nie ruszał. Gdy na korku temp wskoczy na 100 stopni załącza się wentylator automatycznie i stopnie lecą w dół delikatnie, przy 120 stopniach jak dostanie na żwirowni daje mu odpocząć. Dziś zrobiłem rundę i płynu poleciało nie zbyt dużo ale przy ok 60 stopniach delikatnie się sączy. Jest ktoś połapany na forum w ustawieniu gaźnika? Moto pali bezproblemowo na zimnym czy ciepkym, założony jest akrap i nie wiem czy jest potrzeba wymiany dysz w gazniku. Wolałbym wysłać do jakiegoś magika żeby to ogarnął niż samemu grzebać
henio12323
PostWysłany: Pią 15:14, 02 Lis 2018    Temat postu:

no własnie zastanawia mnie te wskazanie temperatury - nie znam tego korka ciekawe czy jest odpowiedni pod tą chłodnice, 2 sprawa to płynu powinno byc powiedzmy 1 cm nad żeberkami - reszta to powietrze, więc pomiar na górze chłodnicy temperautry cieczy jest bardzo kiepski - kiedys sie bawiłem pirometrem to wskazania na górze chłodnicy były bardzo małe względem dołu czy cylindra

kolanko to sie nagrzeje do temp gdzie ciezko złapac ręką po kilku sekundach pracy - także norma, bardziej chodzi czy sie nie świeci w ciemnosci po paru minutach

wg serwisówki jest 50NM i tyle ma byc - jak na tym przecieka to albo uszczelka kiepska ( np zamiennik) albo odkształcona głowica na oryginalnym sprawnym zestawie to wystarcza
Simol125
PostWysłany: Pią 11:18, 02 Lis 2018    Temat postu:

Korek chłodnicy mam nowy z wskaźnikiem temperatury(180zl)
Jest praktycznie nowy bez śladów uzycia, na starym korku to samo i pożyczałem też od kuzyna z 530 bez zmian.
Ok sprawdzę ten wiatrak najpierw jak wyglada.
Kolanko nagrzewa się bardzo szybko ale raczej to normalne.
Czy jest możliwość ze 50nm to zbyt mało na dokręcenie uszczelki?
henio12323
PostWysłany: Pią 8:44, 02 Lis 2018    Temat postu:

530stki sie chyba nie odpowietrza 90% jedynie druga chłodnica ma chyba odpowietrznik od góry

jaki masz ten korek wlewu - bardzo czesto problemem z wywalaniem płynu jest to że korek jest nieszczelny uszkodzona guma albo kiepska powierzchnia chłodnicy ( na styku z korkiem )

mozna by tez sprawdzic czy pompa cieczy w ogóle jest sprawna - wymienic mozna wiatraczek nawet profilajtycznie od kilka złotych kosztuje.

jest jeszcze opcja że masz bardzo ubogie nastawy gaźnika i bedzie sie szybko przegrzewał - ale nie wywali przy 60 stopni musiał by byc nagrzany - temp wwalenia płhynu to blizej 95-100 stopni
Simol125
PostWysłany: Pią 8:33, 02 Lis 2018    Temat postu: KTM 530 wyrzuca płyn chlodniczy

Witam. Panowie jest problem z płynem chlodniczym, wyrzuca go przez przelew po nagrzaniu go do ok 60stopni(tyle wskazuje korek chłodnicy). Jest to rocznik 2009 wersja six days. Wymieniana była uszczelka pod głowicą na Ori i dokręcana na 50nm zgodnie z serwisowka. Korek chłodnicy 1,8bar. Przez około 30mth na dolewki poszło 4l płynu. Założony nowy termostat. Czy można go jakoś odpowietrzyć? Czy robi się to automatycznie? Jakieś pomysły?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group