Autor Wiadomość
Royas
PostWysłany: Pią 23:10, 19 Paź 2018    Temat postu:

wszystko orginal czyli pod moja wage Wink
motoandrzey
PostWysłany: Pią 8:45, 19 Paź 2018    Temat postu:

a sprężyny masz pod swoją wagę? Jeśli będą za twarde to przestawianie zawieszenia nie wiele pomoże
Gość
PostWysłany: Czw 21:27, 18 Paź 2018    Temat postu:

zbroja odpada mam nowa ale na starej zbroi tez betonuje ciuchy mam luźne
klamek nie testowałem i mam je skierowane w dol sprawdzę to Smile
henio12323
PostWysłany: Czw 19:34, 18 Paź 2018    Temat postu:

na pewno kiere warto zmienic - skoro za wysoki nie jestes to znacznie bedzie ci moto lepiej skręcało pewnie sie mniej bedziesz musiał z nim siłować

jeździsz w zbroi ? mi betonuje łapy jak załoze cokolwiek co ciasno opina ręce - wystarczy ciasniejsza bluza i juz mam betony, wiec dobieram tak ciuch żeby było luźno, niektóre zbroje maja tak ciasne paski że to masakra.

ustawieniami mozna sie bawić ale nie do konca bym tu szukał problemu

i jeszcze jedno - jak masz ustawione klamki ? powinny byc praktycznie poziomi do ziemi, duzo ludzi kieruje je w doł co jest błędem, ustaw sobie na poziomo jak tam nie masz, i pojeździj wtedy
Royas
PostWysłany: Czw 19:12, 18 Paź 2018    Temat postu:

"kliki "testowalem jak i przestawianie kierownicy Smile

jestem osoba niska 1.70 moto kupilem z podwyzszana kierownica zastanawiam sie czy tu nie jest problem
rrolek
PostWysłany: Czw 14:25, 18 Paź 2018    Temat postu:

Witam

Lata temu w 520EXC pomogło mi zwiększenie tłumienia na odbiciu o ile pamiętam o 2 kliki. Ale to był inny motor i inny widelec.
Znowuż w DRZ kiera uspokoiła się gdy cofnąłem manetki około 5 cm za płaszczyznę wyznaczona przez osie widelca.

Pozdr
rr
Gość
PostWysłany: Czw 11:54, 18 Paź 2018    Temat postu:

odchylenie mam równo z widelcem wiec ok ale tez pochylałem i do przodu i do tylu ale pogarszało sprawę pojemność ta sama 250 tyle ze młodszy sprzęt i na wtrysku
makiGS
PostWysłany: Czw 10:03, 18 Paź 2018    Temat postu:

zgaduje, że zmieniłeś na większą pojemność moto. U mnie pomogło jak sam zacząłem grzebać przy settingu i sam pod siebie ustawiłem. Mam sxf 450 i ogólnie jest to moto ciężki do prowadzenia po lesie to nie zwinna 250. Pogrzeb jeszcze coś przy settingu, ewentualnie zwróć uwagę na odchylenie kierownicy, bo to też poprawiałem.
Royas
PostWysłany: Czw 9:04, 18 Paź 2018    Temat postu: problem z betonowaniem rak

hejka Wink

od dłuższego czasu borykam się z problemem betonowania rak
problem zaczął występować od momentu gdy zmieniłem sprzęt
dałem sobie czasu gdyż myślałem ze muszę się przyzwyczaić, jeżdżę więcej
niż kiedykolwiek ale problem nie ustępuje zaczynam się doszukiwać w czym tkwi problem
w sprzęcie jest zamontowana podwyższana kierownica i sie zastanawiam czy
winna nie lezy po jej stronie ??
czekam na jakieś rady

kierownice przestawiałem
regulacja zawieszenia się bawiłem
ciśnienie w kole prawidłowe

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group