Autor Wiadomość
l.e.s.t.e.r
PostWysłany: Czw 20:51, 11 Paź 2018    Temat postu:

w 530 są 3 powody przelewania oleju.
1. kiedy olej wyciąga z silnika do skrzyni - trzeba wymienić simering w pokrywie sprzęgła, koniecznie na oryginalny bo jest metalowy
2. kiedy olej ze skrzyni przeciąga do silnika -trzeba wymienić uszczelniacz na wale i porządnie do wkleić
3. kiedy olej ze skrzyni przeciąga do silnika - tulejka mosiężna w jednej zębatce (nr. części 78033053200 )

jak zrobisz porządnie te 3 elementy to masz spokój na następne 100 moto godzin.
Temat przerobiłem z przerabianiem na jeden obieg, nie jest to takie proste, trzeba w karterach wycinać otwory. Ostatecznie odpuściłem temat.
henio12323
PostWysłany: Czw 20:36, 11 Paź 2018    Temat postu:

rrolek - w 530stkach pojawiał sie problem obracającego się wraz z wałem uszczelniacza i przelewaniu z jednej komory oleju do drugiej - w rezultacie jeden obieg pracowal BEZ oleju.

ale moim zdaniem - jak fabryka tak wypusciła to bym sie tego trzymał, tylko dbał o to żeby uszczelnienie na czas wymienic, odpowiednio je zamocować oczywiscie wszystko stosowac oryginalne - i wtedy małe szanse że cos sie zadzieje
rrolek
PostWysłany: Czw 19:54, 11 Paź 2018    Temat postu:

Wieczór.

Tylko po co?
Mam akurat Bete a tam tez 2 obiegi oliwy. Jak co 30 mth spuszczam z silnika to owszem jest ciemny ale klarowny (bez popiołu czy osadów). W skrzyni zawsze muł ale to rozumie bo w 350 trzeba jednak dużo więcej robić sprzęgłem niż w 450 czy 500.

Pozdr
rr
babel
PostWysłany: Czw 10:29, 11 Paź 2018    Temat postu:

Poszukaj na ktmtalk - cos kojarze tam taki watek o przeróbce na jeden obieg - ale cos kojarzę że trzeba było rozebrać silnik i coś wyciąc w karterach
Filipe
PostWysłany: Śro 22:13, 10 Paź 2018    Temat postu: Przeróbka smarowania ktm exc 2008

Witam wszystkich.
Jestem szczęśliwym posiadaczem ktm exc 450 2008 z małym przebiegiem.
Nurtują mnie uszczelniacze oleju silnikowego lub oleju skrzyni jak kto woli zastanawiam się gdy nadejdzie czas na ich wymianę czy nie mógł bym ich poprostu wyciągnąc i czy wszystko by działało jak należy no bo olej motorex który leje nadaje się na smarowanie całego silnika. podejrzewam że bez jakiś przeróbek się nie obejdzie. Czy jest ktoś tu na forum kto może już próbował czegoś takiego?
Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group