Autor Wiadomość
krystian1410
PostWysłany: Pon 21:01, 24 Wrz 2018    Temat postu:

jest ktoś w łodzkim kto się zajmuje honowaniem i dopasowaniem tłoka?
henio12323
PostWysłany: Pon 19:05, 24 Wrz 2018    Temat postu:

to nicasil tego sie nie da oddac do szlifu - powłoka ma grubosc dziesiatych milimetra a dalej gołe aluminium

jak rysa nie jest głęboka mozna z nia jeździc, warto przehonowac cylinder, jak mocno głęboka bedzie brał olej

zawory do rozpięcia i oceny - sprawdź powierzchnie styk uz głowica i czy nie są krzywe
arkglo
PostWysłany: Pon 18:36, 24 Wrz 2018    Temat postu:

Szlifu nie zrobisz. Tłok oryginalny. Jeśli rysy nie są głębokie to samo honowanie i kolejna selekcja tłoka powinny chyba wystarczyć, bo Nikasil wyglada ok, ale to wszystko trzeba najpierw i tak pomierzyć i wtedy się okaże, czy cylinder jest do uratowania.
krystian1410
PostWysłany: Pon 17:29, 24 Wrz 2018    Temat postu:


Zobacz całą galerię | Aukcjoner.pl - darmowe galerie na Allegro
pierścień pekniety tłok wyszczerbiony,cylinder z rysami dwiem nie głębokimi,głowica troche zmasakrowana,czy to co jest tam założone to wogóle oryginał czy jest możliwość szlifu tego cylindra i dokupieniu gdzieś tłoku nadwymiarowego,?głowcie mysle że się dotrze zawory i będzie ok
henio12323
PostWysłany: Nie 13:37, 23 Wrz 2018    Temat postu:

dalej - sciągac głowice i ogladac co sie stało Very Happy
krystian1410
PostWysłany: Nie 12:31, 23 Wrz 2018    Temat postu: ktm lc4 640 98 nie odpala

Witam,ktm lc4 640 98,jechałem dwójka pełny gaz,coś strzeliło i przestał silnik pracowac i nie odpala.Przy próbie odpalania strzela czasmi troche w wydech,kompresja niby jest przy kopaniu czuć jakiś tam opór.Wykręciłem świece,jest od góry czymś uderzona,elektroda masy przekrzywiona.Napinacz rozrządu wykręciłem,jest na 9 ząbku na 15 możliwych.Przy próbie odpalenie silnik chodzi niby normalnie,nic nie stuka.Co to może być co dalej sprawdzić?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group