Autor Wiadomość
ciernik
PostWysłany: Nie 23:12, 16 Wrz 2018    Temat postu:

Spróbuj zapalić go bez filtra powietrza.
Świeżo nasączony filtr czasem sprawia kłopoty z odpaleniem.
henio12323
PostWysłany: Nie 10:26, 16 Wrz 2018    Temat postu:

raczej tak czy siak powinien odpalic
jak ustawisz za wysoko dojdzie do spalania stukowego - rozwalisz głowice i cylinder pomijam oczywistosci jak uszczelke pod głowica czy tłok

jak bedzie za nisko bedzie słabe cisnienie spręzania - moze przez to nie odpalać, ale tutaj akurat mysle ze na tyle sa małe rozbieznosci że nawet jak sie da najgrubszą uszczelke to powinien odpalić wiec to nie do konca bym uznał za problem,

w ksiazce serwisowej jest opis jak sie ustawia - co prawda tam pewnie beda sie odwoływać do urządzenia KTM ale bez tego tez mozna sobie poradzić, nie pamietam jak w 125 ale pewnie też wyjdzie stosunek wysokosci tłoka z płaszczyzną cylindra ( pewnie tą zagłębioną częscią ) i dla EXc i SX moga byc rózne wartosci

króciec dolotowy jest ok ? nie ma przeswitów/uszkodzeń materiału ?
MiSzorSX
PostWysłany: Nie 8:16, 16 Wrz 2018    Temat postu:

Ale chodzi ci o ustawienie tłoka poprzez uszczelki pod cylindrem ?
Jeśli tak to się zgodzę ,ale jak to zrobić ?
Czyli prawdopodobnie to tego wina ?
henio12323
PostWysłany: Nie 7:14, 16 Wrz 2018    Temat postu:

to precycyjny układ nic na oko nie moze byc
szkoda nowego nicasilu - jak źle ustawisz to moze sie skonczyc szybkim jego uszkodzeniem
MiSzorSX
PostWysłany: Sob 23:54, 15 Wrz 2018    Temat postu:

Tłok w sumie na oko
Gaźnik czyszczony 3 razy
Świeca jest zalecana ale kupię nową
Uszczelka dobrze siadła kompresja w porządku sprawdzałem a plynu raczej nie ubywa bo nie zauważyłem ale jutro się upewnię
henio12323
PostWysłany: Sob 19:10, 15 Wrz 2018    Temat postu:

ustawiłeś poprawnie tłok czy na oko ? serwisówka wyraźnie mówi jaka ma byc wysokosc tłoka. swiece najlepiej zamontowac taka jak zaleca producent
od dłuzszego stania gaźnik mogł sie zasyfic ( chociazby przez to ze odparowało paliwo a olej pozostał i zapchał układ wolnych obrotów )

wiec zaczał bym od wymiany swiecy na nową - zalecana przez producenta jezeli chodzi o model
w gaxniku zrzucił pokrywe dolna, wykręcił dysze, przedmuchał wszystko spręzarka, dysze umyc odmuchac ( sprawdzic czy sa drozne )

taki sprzet po serwisie powinien praktycznie od strzała zapalić
jeszcze opcja nieścisłosci z tą uszczelką pod głowicą - ta pelna ( nie oringi ) dobrze tam pasuje ? moze nie ma po prostu cisnienai spręzania odpowiedniego płynu z chłodnicy nie ubywa ?
MiSzorSX
PostWysłany: Sob 18:05, 15 Wrz 2018    Temat postu: KTM nie odpala

Witam mechaników
Mam problem. A mianowicie KTM exc 125 nie odpala. Przed remontem było wszystko w porządku, ale gdy wczoraj go złożyłem do kupy to raz pierdnął i na tym koniec. Z ważniejszych
-swiece lekko zalewa
-zlapalem fajki i ma przebicie kopię prądem
-iskra jest podobna jak było przed remontem
-kompresja taka jaką być powinna
W remont wchodziło
-regeneracja nicasilu
-nowy tłok
- uszczelki pod cylek i głowice
-iskra inne pierdółki
Gaźnik czyszczony, filtr prany, świeże paliwo
Miałem też problem przez dłuższy tłok i wyeliminowalem go dodając uszczelki pod cylinder, czy to może być problemem ?
Świece różne sprawdzałem
Ktoś ma może jakiekolwiek pomysły ? Za wszelką pomoc dziękuję

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group